Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174602/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jedwabiu szklanego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jedwabiu szklanego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284cf3ac-c894-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/iel3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający wymaga aby wszyscy Wykonawcy dostarczyli niżej wymienione ilości próbek w celu wykazania parametrów techniczno-jakościowych dostarczonego jedwabiu szklanego. Pakiet I zamówienia - 2 szpule po 2 kg. pakiet II - 2 szpule po 3 kg. pakiet III - 2 szpule po 3 kg. 4. Próbki jedwabiu szklanego muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert. Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska. Próbki muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku.
Opakowanie zawierające próbkę musi być oznakowane w następujący sposób: Próbka jedwabiu szklanego – pakiet ….. Dotyczy sprawy nr ZP.2510.12.2023. Wykonawca: /nazwa, adres Wykonawcy/. Koszt pakowania, transportu, ewentualnego ubezpieczenia próbki spoczywa na Wykonawcy.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jedwabiu szklanego przeznaczonego do produkcji elastycznych koszulek elektroizolacyjnych różnych rozmiarów (średnic) poprzez nasycanie/ powlekanie półfabrykatu z przeznaczeniem do izolowania przewodów elektrycznych i połączeń w urządzeniach elektrycznych. Zamówienie składa się z 3 pozycji asortymentowych (pakiety). Wymagania zestawione poniżej dotyczą wszystkich pakietów (od I do III). Wygląd zewnętrzny: Nawoje jedwabiu szklanego powinny być bezzrywowo nawinięte na szpule. Budowa nawojów jedwabiu powinna być jednolita, a nawoje powtarzalne. Jedwab szklany musi być wolny od jakichkolwiek zabrudzeń i zanieczyszczeń (olej, brud, tłuszcz). Jedwab nie może zawierać żadnych wtrąceń - w szczególności metalicznych. Barwa jedwabiu musi być biała, nie może się zmieniać podczas starzenia. Niedopuszczalne jest przebarwienie jedwabiu w procesie technologicznym. Szpule muszą być nawinięte zwięźle i równo, z równomiernym naciągiem. Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każdy pojedynczy nawój jedwabiu szklanego musi być owinięty białym papierem, a następnie umieszczony w kartonie. Kartony powinny być ustawione na palecie w dwóch warstwach. Paleta powinna być zabezpieczona przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych (deszczu, wilgoci, zaprószenia). Oznakowanie pojedyncze: Każdy nawój jedwabiu szklanego powinien posiadać etykietę identyfikującą asortyment, nazwę producenta oraz datę produkcji. Oznakowanie zbiorcze: Każdy karton z jedwabiem szklanym musi być oznaczony etykietą identyfikującą asortyment, nazwę producenta, datę produkcji, ciężar brutto i netto. Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 3.1 z wynikami badań wystawione zgodnie z PN-EN 10204. Warunki magazynowania: Jedwab szklany przechowywany w szczelnie zamkniętych opakowaniach w pomieszczeniu o temperaturze od 15°C do 25°C musi gwarantować zachowanie właściwości przez okres co najmniej 6 miesięcy. Miejsce realizacji: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska. Wymagania techniczne (parametry): Pakiet nr I: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 68 + 5%, -7% tex Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 6 ÷ 7 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 0,7-1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 470 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890) S. Ilość skrętów (ISO 1890) 100 ± 15% ilość/m. Ilość nici: 2. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 6.000kg. Pakiet nr II: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 136 + 5%, -7% tex. Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 9 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 440 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890): S. Ilość skrętów (ISO 1890) 110 ± 10% ilość/m. Ilość nici: 2. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 9.000kg. Pakiet III: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 204 + 5%, -7% tex. Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 9 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 410 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890): S. Ilość skrętów (ISO 1890) 100 ± 15% ilość/m. Ilość nici: 3. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 4.000kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14830000-8 - Włókno szklane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji („Wielkość Opcjonalna”), tzn. dostawy dodatkowych ilości zamawianego jedwabiu szklanego w maksymalnych ilościach: Pakiet I – 2.000kg; Pakiet II – 5.000kg; Pakiet III – 3.000kg. Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, gdzie 1% równa się 1 punktowi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; art. 108 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5 i w art. 109 ust. 1 pkt 5, 8, 10 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 2/. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1/. Próbki w ilościach: Pakiet I: 2 szpule po 2kg; Pakiet II: 2 szpule po 3 kg; Pakiet III: 2 szpule po 3 kg. 2/. Karty techniczne TDS. 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1/. Próbki w ilościach: Pakiet I: 2 szpule po 2kg; Pakiet II: 2 szpule po 3 kg; Pakiet III: 2 szpule po 3 kg. 2/. Karty techniczne TDS. 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie przewidziane w art. 117 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje pełnomocnik. Przed odpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany: a/. obowiązującej stawki VAT, b/. wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT, c/. przepisów prawnych istotnych dla realizacji umowy, w zakresie w jakim jest to niezbędne do należytego wykonania umowy, d/. skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia braku możliwości należytej realizacji świadczenia m.in. w przypadku trwałego zaostrzenia obowiązujących ograniczeń sanitarnych, e/. skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy. Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.WALORYZACJA UMOWY: 1/. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 umowy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia. 2/. Poziom zmiany ceny materiałów uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 15% brutto w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów z dnia składania ofert. 3/. W sytuacji wzrostu ceny materiałów powyżej 15% brutto Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy. 4/. We wniosku Wykonawca wskazuje materiały, których ceny ulegają zmianie, wraz z ich wysokością początkową (odpowiednio zgodnie z kalkulacją oferty albo ostatniej waloryzacji) i cen po zmianie wraz z podaniem wyczerpującego uzasadnienia faktycznego zmiany. Wniosek musi być poparty odpowiednimi dowodami potwierdzającymi zasadność jego złożenia. Przez dowody należy rozumieć w szczególności: faktury kosztowe surowców (kopie), kalkulacje własne, informacje od kontrahentów, które powodują zmianę ceny. Wniosek można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co 3 kolejne miesiące. 5/. Zwaloryzowane ceny obejmować będą wyłącznie płatności za dostawy, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego do realizacji po dacie podpisania aneksu do umowy. 6/. Łączna wysokość wszystkich zmian nie może przekroczyć 30% ceny ofertowej brutto. 7/. Maksymalna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy pozostaje bez zmian. W przypadku wyczerpania tej kwoty, umowa wygasa. 8/. Waloryzacja wynagrodzenia musi być dokonana pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy. 9/. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym http://iel.ezamawiajacy.pl Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I/. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadku stwierdzenia, że wystąpiła wobec niego którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835).II/. Próbki. Wymagane jest dostarczenie niżej wymienionych ilości próbek, które są niezbędne do wykazania parametrów techniczno-jakościowych dostarczonego jedwabiu szklanego. Pakiet I zamówienia - 2 szpule po 2 kg. pakiet II - 2 szpule po 3 kg. pakiet III - 2 szpule po 3 kg. Wykonawcom, którzy złożą próbki wraz z ofertą, zostanie zwrócony ryczałtowy koszt sporządzenia oferty w kwocie 74,00 EUR (słownie: siedemdziesiąt cztery euro), z czego: za Pakiet I: 24,00 EUR; za Pakiet II: 26,00 EUR; za Pakiet III: 24,00 EUR. Pozostała wartość próbek będzie stanowiła koszt Wykonawcy. Dostarczone próbki zostaną przetworzone i niemożliwy będzie ich zwrot zgodnie z art. 77 ustawy Pzp. W celu sprawdzenia określonych przez Zamawiającego wymagań zostaną losowo wybrane i przebadane co najmniej trzy parametry w oparciu o wskazane w opisie przedmiotu zamówienia normy. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań pozwoli zakwalifikować testowany jedwab do dalszych prób technologicznych i badań jedwabiu na wyrobie. Dodatkowe wymagania sprawdzane na wyrobie przez Zamawiającego: Zamawiający wykona na testowanym jedwabiu próby technologiczne polegające wyprodukowaniu surowych koszulek (półfabrykatu) i ich nasyceniu/ powleczeniu. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanych koszulkach elektroizolacyjnych przeprowadzone zostaną następujące badania: Koszulki z pokryciem poliuretanowym: oględziny (wykończenie) zgodnie z PN-EN 60684-1 p.9.; sprawdzenie wymiarów zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 1.; badanie napięcia przebicia (temp. pokojowa) zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 4.; próba zginania po rozgrzaniu zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 2.; wykonanie testu starzeniowego zgodnie z instrukcją wewnętrzną. Koszulki z pokryciem silikonowym: oględziny (wykończenie) zgodnie z PN-EN 60684-1 p.9; sprawdzenie wymiarów zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 1; badanie napięcia przebicia zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 5; próba zginania po rozgrzaniu zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 2; sprawdzenie przyczepności silikonu do półfabrykatu zgodnie z instrukcją wewnętrzną. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale i wyrobie potwierdza wymaganą jakość jedwabiu szklanego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





