Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041713/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Pilchowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327227903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/191475/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego gminy Pilchowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e5c57e-4dae-4079-919d-6134652135fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Pilchowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162481,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Pilchowice wraz z opracowaniem ekofizjograficznym na potrzeby planu ogólnego i prognozą oddziaływania na środowisko jako realizacja uchwały Nr LXX/511/24 Rady Gminy Pilchowice z dnia 22 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pilchowice (link do uchwały: https://bip.pilchowice.pl/planowanie-przestrzenne/plan-ogolny-gminy-pilchowice/?download=547.
Opracowanie obejmuje obszar w granicach administracyjnych gminy Pilchowice. Powierzchnia gminy Pilchowice wynosi ok. 6983,4 ha.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i prac planistycznych określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (dalej: Wzór umowy) stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ, której integralną część stanowi harmonogram rzeczowo-finansowy.
4. Czynności podejmowane w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego przedmiotem są usługi planistyczne, projektowe, nie polegają, co do zasady, na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. W związku z powyższym, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający nie jest zobowiązany do określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę projektantów świadczących usługi w ramach realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pracownia Urbanistyczno - Architektoniczna Knura s.c. Jan Knura Malwina Włodarczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Malwina włodarczyk prowadząca działaność gospodarcza pod nazwą Pracownia Aspekt Malwina Włodarczyk; Jan Knura prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Urbanistyczno-Architektoniczna Jan Knura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423258720
7.3.3) Ulica: Korfantego 11/3
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 381 dni
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa oświetlenia boiska LKS Wilki Wilcza
- Dostawa produktów leczniczych - Dostawy leku Atezolizumab SC.
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Długołęka
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Piława Górna
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Lubań
- Opracowanie planu ogólnego gminy Brzeżno
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Tuczna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.