eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbrowaAdaptacja budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu na cele społeczne



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu na cele społeczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 315 32 15

1.5.8.) Numer faksu: 52 315 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-dabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu na cele społeczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14e89ecb-8334-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030748/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i adaptacja budynku mieszkalnego użyteczności publicznej oraz budowa wiaty rekreacyjnej, parkingu na 10 stanowisk, małej architektury i rozbiórka budynku gospodarczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność. Działania 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042739/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej, budowa wiaty rekreacyjnej, parkingu na 10 stanowisk, małej architektury i rozbiórka budynku gospodarczego, w tym:
1) Rozbiórka istniejących ścianek działowych, schodów drewnianych na piętro i betonowych do piwnicy, rozbiórka zewnętrznych schodów betonowych wraz z ich odbudową,
2) Wykonanie schodów żelbetowych na piętro, wykonanie zewnętrznych schodów betonowych do piwnicy wraz z murkiem żelbetowym,
3) Montaż nowego komina systemowego dla potrzeb kotła w piwnicy oraz montaż systemowych kominów wentylacyjnych,
4) Wymiana poszycia dachu na budynku głównym wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
5) Wymiana uszkodzonych lub zużytych elementów drewnianych konstrukcji dachu, oczyszczenie i zaimpregnowanie istniejących elementów drewnianych, impregnacja konstrukcji,
6) Remont posadzek na wszystkich kondygnacjach,
7) Remont tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
8) Docieplenie ścian zewnętrznych,
9) Remont i docieplenie stropu nad I piętrem,
10) Wykonanie zabudowy nowych przegród na potrzeby współczesnej aranżacji wnętrz,
11) Kompleksowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
12) Demontaż istniejących instalacji wod. – kan., centralnego ogrzewania, elektrycznej, odgromowej i wykonanie nowych instalacji,
13) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
14) Wykonanie kotłowni wraz z montażem kotła do spalania pelletu,
15) Remont zewnętrznych schodów,
16) Remont tarasu nad wykuszem,
17) Budowa wiaty rekreacyjnej,
18) Budowa parkingu na 10 stanowisk wraz ze stanowiskami dla osób niepełnosprawnych,
19) Budowa małej architektury – mini tężnia, ławeczki, zestaw sprawnościowy, karuzela, kosz na śmieci,
20) Rozbiórka budynku gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750061,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cosmo Weronika Jania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571698568

7.3.3) Ulica: Mostowa 2a

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.