eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztabinBudowa stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sztabinie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sztabinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Sztabin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-913c4fef-d33c-4d03-ad8a-4f2d7af4e008

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sztabinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913c4fef-d33c-4d03-ad8a-4f2d7af4e008

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051956/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody i sieci wod.-kan. w Sztabinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie zrealizowanie zostanie w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.2.2025.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4326081,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zrealizowanie zadania pn. „Budowa stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sztabinie” w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności .
2. Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
3. Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót i czynności:
1) Budowa stacji uzdatniania wody w Sztabinie
- budowa budynku technologicznego stacji,
- budowa zewnętrznych instalacji,
- wymianie obudów istniejących studni głębinowych, pomp, pionów tłocznych, wyposażenia obudów,
- budowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową (na terenie stacji)
- montaż wewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych, elektrycznych,
- budowa neutralizatora ścieków z pomieszczenia chlorowni,
- budowa wiaty na agregat prądotwórczy,
- przebudowa i rozbudowa technologii uzdatniania wody do wydajności 45 m3/h
- budowa nowego ogrodzenia wraz z bramą i furtką
- budowa trójkomorowego odstojnika popłuczyn oraz stawu chłonnego
- budowa dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności v=150m3 każdy wraz z komorą zasuw i fundamentami
- rozbiórka istniejącego budynku stacji uzdatniania wody
- wykonanie zagospodarowania terenu
-wykonanie niezbędnych badań do oddania obiektu do użytkowania
-przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
- uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów SUW,
- przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
- uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów pozwalających przekazać obiekt do eksploatacji i użytkowania
- opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wód i odprowadzenie wód popłucznych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w imieniu Zamawiającego.
2) Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sztabinie.
- budowa dwóch odcinka sieci wodociągowej z rur PE100RC DN90 o łącznej długości L=500,2 m wraz z przyłączami wodociągowymi z rur PE100 DN40 o łącznej długości przyłączy wodociągowych L=80,0 m,
- budowa dwóch odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC SN8 DN 200 (lita) o łącznej długości L= 253,30m wraz z przyłączami do granicy z pasem drogowym z rur PVC SN8 DN 160 (lita) o łącznej długości L= 37,20 m
- wykonanie niezbędnych badań do oddania sieci do użytkowania.
3) Dostawa i montaż wodomierzy.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 260 wodomierzy (DN 15, DN 20, DN 25) jednostrumieniowych suchobieżnych, przystosowanych do montażu modułu radiowego lub nadajnika impulsów, na terenie Gminy Sztabin. W ramach realizacji zadania przewiduje się również utylizację zdemontowanych urządzeń oraz dostarczenie i wdrożenie oprogramowania do zdalnego odczytu wraz z zestawem odczytowym. Dodatkowo wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie dla wskazanych przez zamawiającego osób, obejmujące obsługę urządzeń oraz korzystanie z systemu zdalnego odczytu.

4. Wykonawca robót bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do:
1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,
6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
7) ustawienia tablicy informacyjnej dotyczących realizacji inwestycji wg obowiązującego wzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5577245,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6383700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5577245,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San- System sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790671024

7.3.3) Ulica: Mazurska 30a

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5577245,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.