Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146182 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krzywosądów – etap II i Żychlin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 761 70 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/goluchow/postepowania/1111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krzywosądów – etap II i Żychlin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03eb10e2-c1f4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000656/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uregulowanie Gospodarki wodno-ściekowej w m. Krzywosądów i Żychlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1015075,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krzywosądów – etap II i Żychlin
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowości Krzywosądów, Żychlin
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę kanalizacji sanitarnej wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr AB.6740.1.338.2015 z dnia 18.09.2015 r.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów:
L.p. Opis elementu
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krzywosądów – etap II i Żychlin
1. Kolektor grawitacyjny K – 14 (część odcinek od przepompowni PS 14 do studni SR 401) PVC Ø 200 mm, długość – L= 308,70 m
2. Kolektor grawitacyjny K – 14.1 PVC Ø 200 mm, długość – L= 185,50 m
3. Kolektor grawitacyjny K – 15 (część odcinek od przepompowni PS 15 do studni S 423) PVC Ø 200 mm, długość – L= 200,60 m
4. Kolektor grawitacyjny K – 15.1 PVC Ø 200 mm, długość – L= 45,40 m
5. Kolektor grawitacyjny K – 15.2 PVC Ø 200 mm, długość – L= 24,40 m
6. Kolektor grawitacyjny K – 16 (część odcinek od studni SB 453 do studni S 466) PVC Ø 200 mm, długość – L= 328,00 m
7. Kolektor grawitacyjny K – 16.1 PVC Ø 200 mm, długość – L= 185,60 m
8. Kolektor grawitacyjny K – 16.2 PVC Ø 200 mm, długość – L= 48,40 m
9. Rurociąg tłoczny P – 14 Dz 90 mm PE, długość – L= 257,20 m
10. Rurociąg tłoczny P – 15 Dz 90 mm PE, długość – L= 257,60 m
11. Rurociąg tłoczny P – 16 ( odcinek od SR 401 do T 84) Dz 90 mm PE, długość – ( 618,10 + 180,00) – L= 798,10 m
12. Przepompownia ścieków PS – 14
13. Przepompownia ścieków PS – 15
14. Przepompownia ścieków PS – 16
15. Przykanaliki Ø 160 mm, o łącznej długości – L= 373,90 m / 39 szt.
Zakres zadania obejmujący wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej:
Kolektory grawitacyjne PVC Ø 200 mm – 1326,60 m
(na kolektorach zastosować studzienki rewizyjne Ø 425mm)
Odgałęzienia kanalizacyjne PVC Ø 160 mm – 39 szt. / 373,90 m,
Rurociąg tłoczny Dz 90 mm PE – 1312,90 m,
Przepompownia ścieków – 3 szt.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie:
- inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeń
- robót odtworzeniowych nawierzchni na drodze powiatowej zgodnie z pkt. 7.6. Roboty nawierzchniowe Projektu architektoniczno – budowlanego
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Uwaga:
Zamawiający zamierza zmienić lokalizację przepompowni PS 16 sytuując ją na działce nr 39/26. W związku z tym należy uwzględnić w ofercie wydłużenie rurociągu tłocznego P – 16 Dz 90 mm PE o 180,00 m przyjmując łączną długość L= 798,10 m ( zgodnie z przedmiarem robót).
Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od węzła T84 do studni SB 453 będzie można wykonać po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia zamiennego na budowę kanalizacji sanitarnej.
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
3.3. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
3.4. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę: roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, roboty drogowe, roboty w zakresie przepompowni ścieków, instalacje zasilania elektrycznego, instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego, tynkowanie, roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248542,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2045983,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248542,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311504330
7.3.3) Ulica: Zaremby 16/9
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248542,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.