Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074883/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146232 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8 122 161
1.5.8.) Numer faksu: (61) 8 122 161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_lopuchowko/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6973b0e2-c37d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060713/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074883/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139273,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 r. w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego – granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Przedmiotem zamówienia jest także bieżące utrzymanie dojazdu pożarowego nr 2 o numerze inwentarzowym 220/5, polegające na konserwacji nawierzchni istniejących na gruncie mijanek.Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:
- Załącznik nr 10a.1. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Kąty i Łopuchówko”,
- Załącznik nr 10a.2. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dojazdu pożarowego nr 2 o nr inwentarzowym 220/5” w postaci przedmiaru robót,
- Załącznik nr 10a.3 – Mapa ze wskazaną lokalizacją Leśnictw na terenie, których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr I,
- Załącznik nr 10a.4 – Mapa z inwentaryzacji powykonawczej budowli – dojazdu pożarowego nr 2, plan sytuacyjny dojazdu ppoż nr 2 celem zlokalizowania mijanek na gruncie, plan orientacyjny dojazdu ppoż nr 2 (teren Leśnictwa Buczyna i Długa Goślina).
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja zamówienia będzie się odbywała na terenie:
Leśnictwa Brzeźno, Długa Goślina, Buczyna, Starczanowo, Miączynek, Boduszewo, Łopuchowo, Dąbrówka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 106705,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 r. w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego.Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:
- Załącznik nr 10b.1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra”,
- Załącznik nr 10b.2 – Mapa ze wskazaną lokalizacją Leśnictw na terenie, których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr II
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja zamówienia będzie się odbywała na terenie Leśnictwa Gołaszyn, Złotkowo, Wronczyn i Annowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 32568,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170047,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128166,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ANMAK Paweł Wojtusik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661218188
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 23/9
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 02.07.2021 r. wezwał Wykonawcę tj. PPHU „SPEC” Przemysław Szczepański z siedzibą w: Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia do dnia 13.07.2021 r., aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu wykonanych robót budowlanych Wykonawca załączyć miał dowody, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.1. i 6.3. SWZ o nr referencyjnym SA.270.9.2021, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w dniu 02.07.2021 r. wezwał Wykonawcę tj. PPHU „SPEC” Przemysław Szczepański z siedzibą w: Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 13.07.2021 r. (termin nie krótszy niż 5 dni od dnia wezwania), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: (a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
c) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7-8 Pzp.
Wyżej wymienione dokumenty należało przesłać na adres email:
lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl lub karolina.lewandowska@poznan.lasy.gov.pl w terminie do dnia 13.07.2021 r.
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 13.07.2021 r. Wykonawca nie złożył ww. dokumentów.
Zamawiający w dniu 19.07.2021 r. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. a) oraz b) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) odrzucił ofertę tego Wykonawcy – oferta została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania oraz niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Oferta złożona przez drugiego Wykonawcę tj. Bimex Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w: ul. Fabryczna 7, 64-610 Rogoźno, w ramach przedmiotowego postępowania przetargowego, przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W pkt. 4.5.5) podana została szacunkowa wartość dla Części nr I i nr II z uwzględnieniem 20% opcji.
Dla Części nr I zamówienia - w sekcji VIII "UMOWA" w pkt. 8.2) wskazana została wartość umowy podstawowej (bez prawa opcji).
Część nr II zamówienia została unieważniona przez Zamawiającego w dniu 20.07.2021 r.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.