eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaBieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146232 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8 122 161

1.5.8.) Numer faksu: (61) 8 122 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_lopuchowko/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6973b0e2-c37d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139273,60 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 r. w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego – granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Przedmiotem zamówienia jest także bieżące utrzymanie dojazdu pożarowego nr 2 o numerze inwentarzowym 220/5, polegające na konserwacji nawierzchni istniejących na gruncie mijanek.
Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:
- Załącznik nr 10a.1. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Kąty i Łopuchówko”,
- Załącznik nr 10a.2. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dojazdu pożarowego nr 2 o nr inwentarzowym 220/5” w postaci przedmiaru robót,
- Załącznik nr 10a.3 – Mapa ze wskazaną lokalizacją Leśnictw na terenie, których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr I,
- Załącznik nr 10a.4 – Mapa z inwentaryzacji powykonawczej budowli – dojazdu pożarowego nr 2, plan sytuacyjny dojazdu ppoż nr 2 celem zlokalizowania mijanek na gruncie, plan orientacyjny dojazdu ppoż nr 2 (teren Leśnictwa Buczyna i Długa Goślina).
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja zamówienia będzie się odbywała na terenie:
Leśnictwa Brzeźno, Długa Goślina, Buczyna, Starczanowo, Miączynek, Boduszewo, Łopuchowo, Dąbrówka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 106705,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2021 r. w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego.
Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:
- Załącznik nr 10b.1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra”,
- Załącznik nr 10b.2 – Mapa ze wskazaną lokalizacją Leśnictw na terenie, których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr II
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja zamówienia będzie się odbywała na terenie Leśnictwa Gołaszyn, Złotkowo, Wronczyn i Annowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 32568,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170047,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128166,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ANMAK Paweł Wojtusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661218188

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 23/9

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp w dniu 02.07.2021 r. wezwał Wykonawcę tj. PPHU „SPEC” Przemysław Szczepański z siedzibą w: Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia do dnia 13.07.2021 r., aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu wykonanych robót budowlanych Wykonawca załączyć miał dowody, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.1. i 6.3. SWZ o nr referencyjnym SA.270.9.2021, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w dniu 02.07.2021 r. wezwał Wykonawcę tj. PPHU „SPEC” Przemysław Szczepański z siedzibą w: Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 13.07.2021 r. (termin nie krótszy niż 5 dni od dnia wezwania), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: (a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
c) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7-8 Pzp.

Wyżej wymienione dokumenty należało przesłać na adres email:
lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl lub karolina.lewandowska@poznan.lasy.gov.pl w terminie do dnia 13.07.2021 r.

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 13.07.2021 r. Wykonawca nie złożył ww. dokumentów.

Zamawiający w dniu 19.07.2021 r. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. a) oraz b) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) odrzucił ofertę tego Wykonawcy – oferta została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania oraz niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.

Oferta złożona przez drugiego Wykonawcę tj. Bimex Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w: ul. Fabryczna 7, 64-610 Rogoźno, w ramach przedmiotowego postępowania przetargowego, przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W pkt. 4.3) podana została szacunkowa wartość zamówienia z uwzględnieniem 20% opcji.

W pkt. 4.5.5) podana została szacunkowa wartość dla Części nr I i nr II z uwzględnieniem 20% opcji.

Dla Części nr I zamówienia - w sekcji VIII "UMOWA" w pkt. 8.2) wskazana została wartość umowy podstawowej (bez prawa opcji).

Część nr II zamówienia została unieważniona przez Zamawiającego w dniu 20.07.2021 r.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.