Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich, Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia: Część I- Zadrzewienie zielonego Wilanowa, Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich, Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420f4ec9-930d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nasadzenia drzew - zamówienia udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/WOŚ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiot zamówieniaA.1. Część I - Zadrzewienie zielonego Wilanowa.
Zadrzewienie zielonego Wilanowa” - realizacja projektu z BO na rok 2022.
A.1.1 Informacje ogólne
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew i krzewów,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew i krzewów po posadzeniu do końca realizacji umowy.
A.1.2 Lokalizacja
Teren Zawad w Dzielnicy Wilanów ograniczony ulicami Glebowa, Syta, Wał Zawadowski.
Szczególowe lokalizacje drzew i krzewów zostaną wskazane po podpisaniu umowy.
A.1.3 Zzakres zamówienia
Bilans zieleni projektowanej i elementów zabezpieczających:
1) drzewa liściaste – obw. pnia na wys. 100 cm -18-20 cm, wys. min. 3,5 – 5,0 m - 14 szt.,
2) stabilizacja drzew w gruncie poprzez opalikowanie trzema palikami (przy sadzeniu drzew należy uwzględnić cenę opalikowania). Paliki toczone, o średnicy 6 cm, wysokości 250 cm powinny być nowe, wykonane z drewna ciśnieniowo impregnowanego. Paliki należy wbić w ziemię na głębokość 50 cm poza bryłą korzeniową przed zasypaniem dołu z sadzonym drzewem. Paliki należy połączyć ze sobą poprzeczkami z półpalika, umieszczonymi w górnej i dolnej części. Pień drzewa mocujemy do palików taśmą w kolorze zielonym, czarnym lub brązowym, identyczny dla drzew w tej samej lokalizacji - komplet 14 szt.
3) krzewy liściaste - pojemnik trzylitrowy - 2300 szt. pow. 575 m²,
4) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa, krzewy) – pow. 585 m²
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ.
A.1.4 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z terenami na których będą sadzone drzewa i krzewy.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
7) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
9) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
11) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
12) Pielęgnacji posadzonych krzewów do końca realizacji umowy, w tym odchwaszczanie i korowanie skupin krzewów i mis drzew, podlewanie.
13) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.1.5 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew i krzewów, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 126111,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A.2. Część II - Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich.„Dodatkowe drzewa na zieleńcach wilanowskich” - realizacja projektu z BO na rok 2022.
A.2.1 Informacje ogólne
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew po posadzeniu do dnia zakończenia realizacji umowy.
A.2.2 Kod CPV
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni.
A.2.3 LOKALIZACJA
Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.2.4 Zakres zamówienia
Bilans zieleni projektowanej i elementów zabezpieczających
1) drzewa liściaste – obw. pnia na wys. 100 cm -18-20 cm, wys. min. 3,5 – 5,0 m - 27 szt.,
2) stabilizacja drzew w gruncie poprzez opalikowanie trzema palikami (przy sadzeniu drzew należy uwzględnić cenę opalikowania). Paliki toczone, o średnicy 6 cm, wysokości 250 cm powinny być nowe, wykonane z drewna ciśnieniowo impregnowanego. Paliki należy wbić w ziemię na głębokość 50 cm poza bryłą korzeniową przed zasypaniem dołu z sadzonym drzewem. Paliki należy połączyć ze sobą poprzeczkami z półpalika, umieszczonymi w górnej i dolnej części. Pień drzewa mocujemy do palików taśmą w kolorze zielonym, czarnym lub brązowym, identyczny dla drzew w tej samej lokalizacji - komplet 27 szt.
3) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa) – pow. 27 m².
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.2.5 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z terenami na których będą sadzone drzewa.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Zapewnienie obsługi geodezyjnej do wyznaczania miejsc nasadzeń drzew.
6) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
8) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
9) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
10) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
11) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
12) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
13) Pielęgnacji posadzonych krzewów do końca realizacji umowy, w tym odchwaszczanie i korowanie skupin krzewów i mis drzew, podlewanie.
14) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.2.6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 55555,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A.3. Część III - Choinki w walce ze smogiem - nasadzenia drzew iglastych w Miasteczku Wilanów.A.3.1 Informacje ogólne
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji części dwóch projektów wykonawczych sporządzonych przez STUDIO OGRODY PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU Anna Kanclerz ul. Królowej Jadwigi 1a/3, 05-200 Wołomin oraz części projektu sporządzonego przez Aster-Park L. Ozimkowska, J. Wojtatowicz, ul. Wileńska 72/22, 05-200 Wołomin, zmodyfikowanych w zakresie doboru roślin przez Zamawiającego – Załącznik nr 5A do SWZ.
Realizacja usługi polega na:
- posadzeniu drzew i krzewów,
- wygrodzeniu skupin trwałym, estetyczny wygrodzeniem z siatki PCV, wys. min. 40 cm, zamocowanej na drewnianych kołkach o śr. 8 cm w rozstawie max. 100 cm, wbitych w ziemię,
- oznaczenia realizacji tabliczkami z logo BO – 3 szt.,
- pielęgnacji drzew i krzewów po posadzeniu do dnia zakończenia realizacji umowy,
- ewentualnej naprawy wygrodzenia skupin do dnia zakończenia realizacji umowy.
A.3.2 Kod CPV
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni.
A.3.3 LOKALIZACJA
Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ.
A.3.4 Zakres zamówienia
BILANS ZIELENI PROJEKTOWANEJ I ELEMENTÓW ZABEZPIECZAJACYCH
4) drzewa iglaste – wys. min. 2,5 – 3,0 m - 8 szt.,
5) krzewy iglaste - pojemnik trzylitrowy - 194 szt. pow. 235 m²,
6) powierzchnia korowania - gr. 5cm, frakcja 0,5- 2cm (drzewa, krzewy) – pow. 243 m²,
7) wygrodzenie z 4 stron każdej skupiny krzewów, siatką PCV, wys. min. 40 cm, zamocowanej na drewnianych kołkach o śr. 8 cm w rozstawie max. 100 cm,. Wymagana ilość siatki i liczba kołków do określenia przez Wykonawcę.
Szczegóły zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ.
A.3.5 Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z projektami zieleni i realizacja prac zgodnie z wytycznymi określonymi
w załączonych projektach.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
7) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
9) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz
z terenem przyległym.
11) Udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
12) Pielęgnacji posadzonych krzewów do dnia zakończenia realizacji umowy w tym odchwaszczanie skupin i pojedynczych krzewów, podlewanie.
13) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem posadzonych roślin, użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
A.3.6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Osiem miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.
Część usługi polegającą na posadzeniu drzew, o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 31 maja 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83353,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83353,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intatto Michał Grelus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83353 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64540,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intatto Michał Grelus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30985,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30985,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30985,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie sezonowych obsadzeń i pielęgnacji donic, wież kwiatowych i kwietników zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZTP w latach 2025-2026
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Sad Owocowy na Baranówce - budowa paleniska, alejki wiśniowej
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.