Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146244 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i renowacja Portalu Głównego Bramy Zamkowej Zamku Piastów Śląskich w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001302619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 401-91-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zamek.brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kulturalna, historyczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i renowacja Portalu Głównego Bramy Zamkowej Zamku Piastów Śląskich w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4adf4e3-d4c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076392/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Renowacja budynku bramnego Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na przeprowadzeniu pełnej konserwacji wystroju kamieniarskiego (elementów kamieniarskich wraz z balustradą zwieńczającą obiekt – poręcz i tralki) portalu głównej bramy zamkowej wraz z renowacją elementów kamieniarskich ściany bocznej z boniowaniami i dekoracją otworów okiennych.
Prace wykonywane są na podstawie pozwolenia konserwatorskiego Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz pozwolenia budowlanego.
Celem zadania jest dalsze zachowanie dla dziedzictwa kultury materialnej obiektu bramnego w niezmienionym kształcie i charakterze. Przeprowadzenie pełnej konserwacji uchroni go przed dalszym rozpadaniem się lub odpadaniem ozdobnych detali kamiennych, rozwarstwianiem się ich od ceglanej podbudowy oraz pogłębianiem spękań mogących prowadzić do destrukcji miejscowej poszczególnych elementów bramy frontalnej.
Prace poprzedzi wykonanie inwentaryzacji (w postaci dokumentacji) zachowanych reliktów warstw malarskich obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442110-1 - Malowanie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444715,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548457,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444715,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECCO Krzysztof Opiłło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 262 93 88
7.3.3) Ulica: Obozowa 45 F/10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-383
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444715,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.