eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DźwierzutyBudowa przedszkola z dwoma oddziałami przedszkolnymi, dwiema salami dla klas pierwszych szkoły podstawowej wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym i administracyjnym oraz infrastrukturą wew. i zew.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola z dwoma oddziałami przedszkolnymi, dwiema salami dla klas pierwszych szkoły podstawowej wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym i administracyjnym oraz infrastrukturą wew. i zew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dźwierzuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Dźwierzuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dzwierzuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadzwierzuty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola z dwoma oddziałami przedszkolnymi, dwiema salami dla klas pierwszych szkoły podstawowej wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym i administracyjnym oraz infrastrukturą wew. i zew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ced7fdc-9acf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018493/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przedszkola z dwoma oddziałami i dwiema salami na potrzeby szkoły podstawowej w miejscowości Orzyny, dz. nr 166/4, 167/2 i 167/7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074383/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO-ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Budowa przedszkola z dwoma oddziałami przedszkolnymi, dwiema salami dla klas pierwszych szkoły podstawowej wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym i administracyjnym oraz infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną, w tym wykonanie: przyłącza wodociągowego do gminnej sieci wodociągowej, przyłącza kanalizacji sanitarnej do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej, za licznikowego przyłącza elektroenergetycznego, przyłącza ciepłowniczego z istniejącej kotłowni budynku Sali gimnastycznej oraz miejsc postojowych i chodników przy drogach komunikacji wewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Parametry techniczne budynku: pow. Zabudowy – 435,00 m², pow. użytkowa – 707,74 m², kubatura – 3 858,00m³. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki wykonawcy zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SWZ, wraz z: Zał. nr 1.1. do SWZ - projekt budowlany - architektura i konstrukcja wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem drogowym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami; Zał. nr 1.2. do SWZ - projekt elektryczny wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami; Zał. nr 1.3 do SWZ - projekt budowlany sanitarny wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami; Zał. nr 1.4 do SWZ - decyzją pozwolenia na budowę;
Zał. nr 1.5 do SWZ - parametry równoważności dla elementów projektów opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ.
3. 3.8. Wykonanie przedmiotu zamówienia jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314310-7 - Układanie kabli

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4410474,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5233295,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4410474,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEZARIST Michał Zarembski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281379020

7.3.3) Ulica: ul. Janowicza 15/19

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-692

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4410474,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez wykonawcę w terminie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym że: 1) wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny zostać zrealizowane oraz zgłoszone zamawiającemu do odbioru końcowego robót budowlanych w terminie 22 miesięcy od dnia zawarcia umowy; 2) dokonanie wszelkich formalności umożliwiających użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy w szczególności zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy oraz uzyskanie i przekazanie zamawiającemu informacji, że organ ten nie wniósł sprzeciwu w drodze decyzji lub uzyskanie i przekazanie zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia winno nastąpić w terminie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Pełna nazwa zamówienia: Budowa przedszkola z dwoma oddziałami przedszkolnymi, dwiema salami dla klas pierwszych szkoły podstawowej wraz z niezbędnym zapleczem socjalnym i administracyjnym oraz infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.