eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówBUDOWA DROGI W UL. ROLNICZEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DOBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI W UL. ROLNICZEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DOBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI W UL. ROLNICZEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DOBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6804c2ec-8fce-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044090/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi w ul.Rolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i dobudową oświetlenia ulicznego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060832/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7155956,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Rolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i dobudową oświetlenia ulicznego będzie finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i środków własnych Gminy Myszków na podstawie Wstępnej Promesy Nr 01/2021/2263/PolskiLad.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego, polegającego na:
- budowie drogi wraz z budową: kanalizacji deszczowej, sanitarnej, kanału technologicznego, oświetlenia ulicznego,
- przebudowie: sieci teletechnicznej, sieci gazowej wraz z jej zabezpieczeniem i zabezpieczeniem sieci wodociągowej,
- opracowaniu i zatwierdzeniu oraz wprowadzeniem stałej i czasowej organizacji ruchu,
- dostawie i montażu tablicy informacyjnej.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa etapy:
1) I etap: realizacja dotyczy wykonania części robót rozbiórkowych, kanalizacyjnych, przebudowy istniejącego uzbrojenia;
2) II etap: zakończenie wszystkich robót.
4. Projektowane podstawowe parametry techniczne obiektów w ramach przewidywanego do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) budowa drogi:
- klasa dróg: D,
- długość budowanego odcinka L= 1 034m,
- szerokość jezdni - 5,00 m,
- szerokość chodników o nawierzchni z kostki betonowej szarej - 2,00m,
- zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej - o szerokości 3,0m do 4,5m,
- zjazdy publiczne o nawierzchni z kostki betonowej szarej - o szerokości do 5m,
- kategoria ruchu: KR2;
2) budowa kanalizacji deszczowej:
- kanał z rur PE-HD Ø 400 długość L= 1249 m,
- kanał z rur PP Ø 160 długość L= 48 m,
- kanał z rur PP Ø 200 długość L= 6 m,
- studnie rewizyjne tworzywowe HD-PE Ø1000mm z włazem D400 z logo miasta Myszkowa – 41szt.,
- studnie rewizyjne tworzywowe HD-PE Ø315 mm z włazem C250– 6 szt.,
- studzienki ściekowe uliczne z rur karbowanych HDPE Ø600 mm z osadnikiem bez syfonu – 56 szt.,
- wylot kanalizacji deszczowej Ø 400 z klapą zwrotną – 1 kpl.;
3) budowa kanalizacji sanitarnej:
- kanały grawitacyjne Ø300mm PVC długość L= 665 m,
- kanały grawitacyjne Ø160mm PVC długość L = 97 m;
- studnie kanalizacyjne HDPE Ø1000mm z włazami żeliwno-betonowymi z logo miasta Myszkowa Ø400 – 26 szt.,
4) budowa kanału technologicznego:
- studnie kablowe prefabrykowane rozdzielcze SKR 2 – 2 szt.,
- studnie kablowe prefabrykowane rozdzielcze SK 2 – 19 szt.,
- kanał o profilu KTu-1 z taśmą ostrzegawczą – 1 116m;
5) budowa oświetlenia ulicznego:
- kabel typu YAKYXs 4x35mmx2 – 1361 m,
- kabel typu YDYżo 2x2,5, 750 V W dodatkowej osłonie typu peszel ø18 mm – 344 m,
- słupy oświetleniowe kompozytowe o wys. 8m – 43 szt.,
- oprawy oświetleniowe o mocy zewnętrznej 99 W i strumieniu świetlnym 14510 Im na wysięgniku – 43 szt.;
6) przebudowa sieci teletechnicznej:
- kabel Ø do 30mm80mm – 1464 m,
- kanalizacja kablowa z rur z tworzyw sztucznych z taśmą ostrzegawczą 1650 m
7) przebudowa sieci gazowej wysokiego ciśnienia i zabezpieczenie sieci gazowej średniego ciśnienia:
- demontaż istniejącego gazociągu – 67 m,
- montaż rurociągów z rur stalowych bez szwu dn88,9x5,6mm ze stali L360ME – 85 m,
- rura ochronna stalowa Ø219,1x6,3mm wraz z płozami na rurę DN100 i DN80 – 68 m,
- rura ochronna stalowa Ø114,3x6,3mm wraz z płozami na rurę DN32, DN25 i DN 20 – 25 m;
8) zabezpieczenie sieci wodociągowej:
- rura ochronna PE Ø80mm – 7 m,
- rura ochronna PE Ø125mm – 88 m,
- rura ochronna PE Ø200mm – 175 m,
- rura ochronna PE Ø200mm – 305,5 m;
9) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu – 1 kpl.;
10) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu – 1 kpl.;
11) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniono dostępność obiektu dla osób z niepełnosprawnościami – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). Projektowana budowa drogi wraz z chodnikami nie stanowi barier dla osób z niepełnosprawnościami. Projektowane nawierzchnie poszczególnych elementów ukształtowane zostały z wyniesieniem do 2 cm w celu zapewnienia komfortu ruchu osób z niepełnosprawnościami jeżdżących na wózkach inwalidzkich. Przy przejściu dla pieszych zaprojektowano 2 rzędy z kostki integracyjnej koloru żółtego - kostka z wypustkami. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zapewni dostosowanie drogi do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób z niepełnosprawnościami – nie wystąpią bariery architektoniczne.
7. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
8. 8. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg
2) Dodatkowe kody CPV:
45111300-1: Roboty rozbiórkowe
45111240-2: Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
45232440-8: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
45316000-5: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
45233000-9: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
45233290-8: Instalowanie znaków drogowych
9. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi to miejsce niewypełnione (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do:
1) składania ofert wariantowych,
2) składania ofert częściowych.
14. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części z opisanych w Rozdziale 5 SWZ powodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9518222,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11195566,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9518222,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9518222,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.