Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00051144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00077496/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00091038/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Żelazkowo wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Gurówko – w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Różana 1
1.5.2.) Miejscowość: Niechanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-220
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614294910
1.5.8.) Numer faksu: 614499440
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@niechanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-870c9b82-9b07-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Żelazkowo wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Gurówko – w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870c9b82-9b07-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023980/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Żelazkowo wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Gurówko – w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Żelazkowo• wykonanie map geodezyjnych do celów projektowych,
• uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót,
• uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych oraz odprowadzenie wód popłucznych,
• projekt budowlany oraz projekty techniczne wszystkich branż (branża architektoniczna, konstrukcyjnobudowlana, technologiczna, instalacyjna w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych, AKPiA) opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej ustawy Prawo Budowlane.
• projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji.
Dokumentacja winna być opracowana na podstawie warunków zawartych w uzyskanych opiniach, decyzjach i uzgodnieniach, jak również wynikających z uzgodnień z Zamawiającym,
• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej oraz zatwierdzonym projektem budowlanym wykonanie robót budowlano-montażowych dla Inwestycji,
• poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej, z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
• instrukcja obsługi i eksploatacji SUW,
• instrukcja obsługi BHP dla SUW,
• sprawozdanie z rozruchu technologicznego wraz z analizami wody uzdatnionej, minimum trzy pozytywne analizy fizyko-chemiczne i bakteriologiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6205350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gurówko• wykonanie map geodezyjnych do celów projektowych,
• badania gruntowo-wodne na terenie objętym inwestycją w zakresie zapewniającym właściwe określenie warunków wykonania inwestycji,
• uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędnymi materiałami, jeżeli będzie wymagana,
• uzyskanie wszelkich materiałów: map, wypisów z rejestru gruntów i innych dla potrzeb sporządzenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia,
• uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja, w formie pisemnej potwierdzonej przez właściciela posesji,
• dokonanie wszelkich uzgodnień, uzyskanie w imieniu własnym lub Zamawiającego wszelkich opinii i decyzji wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem, niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia,
• projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej ustawy Prawo Budowlane obejmujący wszystkie wymagane branże. Faza projektu budowlanego winna być zakończona uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniem,
• projekt techniczny i wykonawczy dla realizacji inwestycji. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach, decyzjach i uzgodnieniach, jak również wynikających z uzgodnień z Zamawiającym,
• projekt organizacji ruchu drogowego,
• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej oraz zatwierdzonym projektem budowlanym wykonanie robót budowlano-montażowych dla Inwestycji,
• odtworzenie nawierzchni, przywrócenie stanu pierwotnego,
• poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej, wytyczeń i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 559650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6377550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6439419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6377550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9681005048
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk Cukrownia 68/2
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6377550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo EKO WODKAN Tomasz Szustek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842197099
7.3.4) Miejscowość: Żelazkowo 51
7.3.5) Kod pocztowy: 62-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ SZUSTEK Przedsiębiorstwo EKO WODKAN
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ SZUSTEK Przedsiębiorstwo EKO WODKAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.