Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00074808/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00101716/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krasnymborze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Sztabin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7efdc9ca-1ebe-4ef1-a89f-c936a28f91b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krasnymborze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7efdc9ca-1ebe-4ef1-a89f-c936a28f91b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051956/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa bydynku OSP w Krasnymborze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Oś Priorytetowa II, Działanie 2.7 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektu: Rozwijanie systemów prognozowania i ostrzegania środowiskowego oraz systemów ratownictwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.1.2025.JL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1728869,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krasnymborze wraz z infrastrukturą zewnętrzną w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krasnymborze”.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Planowane do wykonania roboty budowlane zostaną zrealizowane na podstawie dokumentacji projektowej na terenie działki nr ewid. 430 w obrębie Krasnybór stanowiącej własność Gminy Sztabin. Obecnie na działce znajduje się budynek ochotniczej straży pożarnej przeznaczony do rozbudowy, nadbudowy i przebudowy.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót :
- roboty ziemne
- roboty rozbiórkowe
- roboty fundamentowe
- wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych
- strop nad parterem
- wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem
- roboty wykończeniowe wewnętrzne
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie elewacji
- wykonanie instalacji wodociągowej wraz z armaturą
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej wraz z budową zbiornika na ścieki sanitarne
- budowa zbiornika na wodę opadową
- wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (w części garażowej grzejniki, w części świetlicowej ogrzewanie podłogowe
- montaż pomp ciepła powietrze/woda typu split ( 2 szt. o mocy min 14 kW każda),
- wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,45 kWp,
- wykonanie zewnętrznej zielonej ściany
- przebudowa przyłącza energetycznego i istniejącej linii napowietrznej, w tym opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z załączonymi warunkami usunięcia kolizji nr 27/RE5/2023/PGE00832785KP23 z 04.09.2023 r., dokonanie uzgodnienia z PGE Dystrybucja S.A. i uzyskanie w imieniu Inwestora (o ile będzie to konieczne) pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych; jeżeli będzie to niezbędne Wykonawca wystąpi w imieniu Inwestora o wydanie nowych warunków technicznych usunięcia kolizji .
3. Realizacja zamówienia, odbywać się będzie na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę wydanej przez Starostę Augustowskiego nr 67/24 z dnia 3 kwietnia 2024 r.
4. Wykonawca robót bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do:
1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,
6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
7) ustawienia tablicy informacyjnej dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 wg obowiązującego wzoru
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45233140-2 - Roboty drogowe
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1892597,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2459090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1892597,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wysbud Michał Wysocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365292729
7.3.3) Ulica: 3
7.3.4) Miejscowość: Kirejewszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1892597,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.