Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059843/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00070819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146303 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 6/MED/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 6/MED/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-526e174e-b890-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015178/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Część 1: produkty farmaceutyczne
1.2.3 Część 2: materiały medyczne
1.2.4 Część 3: wyposażenie medyczne
1.2.5 Część 4: IPMED - torba
1.2.6 Część 5: IPMED - wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059843/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/MED/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316110,16 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych.Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w części 1 postepowania możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zamienników) w poz. 1-13; 15-18; 21-42; 48; 52-55; 57-64; 68-72; 74-76; 78-81; 87-91; 98; 100-106;108; 116; 121-142. Aby produkt mógł być uznany za równoważny musi być produktem o tym samym składzie chemicznym, pojemności, drodze podania, stężeniu substancji czynnym, zastosowaniu oraz zakresie działania. W przypadku zaoferowania zamienników Oferent (Wykonawca) zobowiązany jest wskazać w Formularzu cenowym kol. 4 nazwę handlową zaoferowanego zamiennika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 159922,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa pozostałych materiałów medycznychProdukty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 68594,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego.Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30617,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego.Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone
w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż wskazane
w Formularzu cenowym. Okres ważności Towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem
w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail) przez Zamawiającego.
Dla części nr 4 dodatkowe wymagania określone są w załączniku nr 8 do SWZ („Wymagania Taktyczno-Techniczne dla zestawu IPMed”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56975,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115798,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115798,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115798,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solispharm Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132872111
7.3.3) Ulica: Stefana Starzyńskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-459
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115798,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do 11.06.2021 godz.10:00 w przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 j.t.) unieważnia w części nr 2 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” – sygn. 6/MED/ 21
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22771,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22771,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22771,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 7
7.3.4) Miejscowość: Stróża
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22771,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 j.t.) unieważnia w części nr 4 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu” – sygn. 6/MED/21
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
część nr 1: 53 307,62 zł netto,
część nr 3: 10 205,90 netto.
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.