eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychNaprawa awarii elektrowni PV zlokalizowanej na działce nr 167 obręb Biały Kamień nr 18 przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa awarii elektrowni PV zlokalizowanej na działce nr 167 obręb Biały Kamień nr 18 przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891322535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 7476650061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,191954,13a19e9de0e646e7712a7b18cc7f3a44.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa awarii elektrowni PV zlokalizowanej na działce nr 167 obręb Biały Kamień nr 18 przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d511ac66-eea7-42cd-9cfa-9861581c141d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W związku z awarią elektrowni PV i zachowaniem gwarancji zadanie może zostać wykonane tylko przez Wykonawcę realizującego wcześniejsze zamówienie.
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie realizowane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 1a, gdyż roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/DRI/WR/025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217690,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa awarii elektrowni PV zlokalizowanej na działce nr 167 obręb Biały Kamień nr 18 przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest wykonanie robót naprawczych uszkodzonej w wyniku awarii zasilania stacji transformatorowej i przywrócenie zasilania gwarantowanego od sieci SN do elektrowni PV
przy ul. Wysockiego w Wałbrzychu.
Przedmiot umowy podzielony jest na etapy:
1) Etap I – sprawdzenie kabla 20 kV, zasilającego stację transformatorową, naprawa lub wymiana w razie konieczności;
2) Etap II – obejmujący w szczególności:
a) wymianę całego pola wyłącznikowego z wyłączeniem szafki obwodów wtórnych oraz przekładników prądowych i napięciowych,
b) wymianę 3 ograniczników przepięć,
c) wymianę połączeń kablowych pomiędzy torem prądowym, a ogranicznikami oraz przekładnikami napięciowymi,
d) wymianę tub bezpiecznikowych przekładników napięciowych,
e) sprawdzenie i wyczyszczenie przekładników napięciowych, a w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia – wymianę tych przekładników,
f) sprawdzenie mechaniczne działania pola,
g) wykonanie wymaganych pomiarów oraz próby napięciowej pola,
h) wykonanie na nowo 3 głowic kablowych w trafostacji,
i) Wykonanie pomiarów i próby napięciowej kabli SN,
j) sprawdzenie działania sterownika polowego e2Tango, w tym wymuszenie prądu zadziałania,
k) zaprogramowanie sterownika e2Tango i wykonanie nastaw;
3) Etap III:
a) wykonanie pomiarów kabla po naprawie,
b) sporządzenie Protokołów z wykonanych napraw,
c) dokonanie wszelkich formalności, zgłoszeń w imieniu Zamawiającego, o ile będą wymagane,
d) uruchomienie trafostacji.
Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 45000000-7 Roboty Budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTESTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661378716

7.3.3) Ulica: Dobrów 8A

7.3.4) Miejscowość: Tuczępy

7.3.5) Kod pocztowy: 28-142

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372665,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-18

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Jako maksymalną cenę podaną w ofercie przyjęto cenę z wariantu najdroższego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.