eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PępowoDostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" - uruchomienie i świadczenie usługi SaaS



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” - uruchomienie i świadczenie usługi SaaS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” - uruchomienie i świadczenie usługi SaaS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-876d9fe5-4f81-4865-9b7b-c1a6743297e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678359/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie dofinansowane - w ramach grantu uzyskanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275. ust. 1 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8b91b5ad-9e63-4504-bdbe-36dd7cb4658c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 470071,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uruchomienie i świadczenie usługi SaaS w postaci strony www zgodnej
z przepisami prawa, umieszczonej w bezpiecznej chmurze obliczeniowej chronionej rozwiązaniem Anty-DDoS, z zapewnieniem kopii zapasowej danych, aktualizacją systemu i zabezpieczeń, certyfikatem SSL, wsparciem technicznym
i monitoringiem bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72317000-0 - Usługi przechowywania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24569,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24569,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24569,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trol Intermedia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872080002

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 56

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24569,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.