eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 655443641

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc44fc58-97d5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045720

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.103.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19291917,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15684485,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika.
Zamiar inwestycyjny polega na budowie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m i długości ok. 1508,0 m oraz zjazdów do posesji, wykonanie odwodnienia jezdni i chodnika poprzez częściowe zarurowanie rowu oraz montaż studni kanalizacji deszczowej i wpustów deszczowych. Wykonawca winien wykonać oświetlenie przejść dla pieszych poprzez montaż hybrydowych lamp z oprawami oświetleniowymi LED,
zjazdy i chodnik nawierzchnia kostka betonowa typu starobruk ok. 3205,5 m2,
zjazdy o nawierzchni bitumicznej ok. 152,5 m2,
roboty elektryczne : przestawienie 2 słupów, posadowienie 4 słupów z oprawami.
roboty sanitarne: odprowadzenie wód w postaci przykanalików wyprowadzanych od wpustów ulicznych zlokalizowanych przy krawężnikach do istniejącego rowu oraz do projektowanych studni rewizyjnych, które stanowią połączenie z projektowanymi rowami krytymi, zastosowano żeliwne wpusty jezdniowe uliczne z osadnikiem o głębokości 0,5 m. Planuje się wykonanie 6 studni rewizyjnych 600mm.
Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej poprzez opracowanie branżowej dokumentacji projektowej w zakresie dotyczącym kolizji z siecią oświetleniową ENEA poprzez przesunięcie dwóch słupów oświetleniowych wg. lokalizacji wyznaczonej przez istniejącą dokumentacją projektową oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tak opracowanej zmiany do dokumentacji oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną, w tym wyniesienie w terenie projektów podziałów, oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1495204,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi prowadzącej na cmentarz parafialny w m. Radosław – etap II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej obramowanej obustronnie krawężnikiem. Szerokość jezdni 4,5 m, długość odcinka ok. 269,54 m, pobocza wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego.
Nawierzchnie z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa ścieralna grub. po zagęszczeniu 3 cm ok. 1387,55 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 380111,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Stara GóraZamiar inwestycyjny polega na przebudowie drogi gruntowej w celu wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o zmiennej szerokości od 3,0 m do 4,5 m na odcinku ok 140 m oraz zjazdów na posesję. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej poprzez montaż studni kablowych, nałożenie rur osłonowych oraz przełożenie istniejącej sieci
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna – grubość po zagęszczeniu 3 cm- ok. 670,00 m2,
- pobocza tłuczniowe - ok 225,00 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 356248,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Witoszyce
Zamiar inwestycyjny polega na przebudowie drogi gminnej na odcinku ok. 150 m polegającej na zmianie geometrii drogi, wykonaniu nowej podbudowy, nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, od km 0+097,43 następuje zmiana charakteru drogi na ciąg pieszo jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Budowa obustronnego chodnika z kostki betonowej o dł. ok. 181,00 m, łącznej powierzchni 393 m2 oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej. Wykonanie oświetlenia drogi poprzez montaż 5 słupów oświetleniowych z oprawami LED, wykonanie linii kablowej i montaż szafy zasilającej. Usunięcie kolizji z napowietrzną linią teletechniczną ORANGE przez przesunięcie dwóch słupów teletechnicznych.
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm ok. 457,0 m2
nawierzchnie z kostki betonowej- ok. 459,0 m 2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 685308,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni ul. Wolności w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie nowej podbudowy oraz nawierzchni z kostki granitowej, długość odcina planowanego do przebudowy wynosi ok 105 m. Zakres robót nie dotyczy istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem.

Nawierzchnia z kostki kamiennej – ok. 400,0 m2

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 183248,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni na grubości
4 cm. W miejscach poszerzeń jezdni oraz w miejscach przekopów należy wykonać nową podbudowę. Dł. drogi ok. 335,0 m. Wymiana nawierzchni chodników o dł. ok. 630,0 m z kostki betonowej z częściowym ich poszerzeniem do szerokości 2 m. Montaż studni kanalizacji deszczowej i wpustów deszczowych z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury.
Nawierzchnie z kostki betonowej – ok. 1090,0 m2
Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm- ok. 2150,0 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki i krawężników z rozbiórki chodników na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej oraz odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 695198,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi przy ZSPiP w Witoszycach.
Zamiar inwestycyjny polega na budowie drogi o szerokości 3,5 m o długości 207,0 m. Na odcinku 0+000 do 0+178,21 nawierzchnia jezdni z masy asfaltowej, na odcinku 0+178,21 do 0+207 nawierzchnia jezdni brukowa z kamienia polnego. Utwardzenie kostką betonową dojścia do boiska szkolnego ( dł. ok. 90,0 m), powierzchnia utwardzenia 313,20 m2.
Nawierzchnie z SMA o grubości po zagęszczeniu 4 cm – warstwa ścieralna – ok. 726,70 m2
Nawierzchnie z kamienia – ok. 118,00 m2
Nawierzchnie z kostki betonowej- ok. 313,200 m2

Przedmiar robót podzielony został na trzy etapy, etap I dotyczy budowy drogi o długości 207 m, etap III dotyczy utwardzenia dojścia do boiska szkolnego.
Przedmiotem zamówienia nie jest objęty zakres opisany jako etap II, który dotyczy budowy odcinka jezdni o długości 54 m, prowadzącej w kierunku posesji nr 8.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 835467,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Zacisze.
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni chodnika o dł. ok. 230,0 m wraz z krawężnikami poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych, osadzenie nowych krawężników i obrzeży z uzupełnienie nawierzchni jezdni z masy, wykonanie nowej podbudowy oraz nowej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej.
Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna, grubość po zagęszczeniu 4 cm – ok. 260,0 m2,
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 433,0 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową organizację ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 253536,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ścieżki rowerowo-pieszej Góra-Sławęcice
Zamiar inwestycyjny polega na budowie ścieżki rowerowo – pieszej o nawierzchni asfaltowej oraz chodnikiem wraz z infrastrukturą towarzyszącą ( ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca winien wykonać profilowanie oraz oczyszczenie rowów z namułu oraz obsianie nasionami traw.
Parametry techniczne i geometryczne ścieżki rowerowo-pieszej:
- długość ścieżki rowerowo – pieszej – ok. 2 210,00 m.
- szerokość ścieżki rowerowo – pieszej 2,0 m
- nawierzchnia chodnika kostka betonowa szara- ok. 48,00 m2
- nawierzchnia ścieżki rowerowo – pieszej bitumiczna- warstwa ścieralna 4 cm- ok. 5497,100 m2
- nawierzchnia utwardzenia kruszywo łamane- ok. 75,00 m2
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1580630,49 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi ul. Jodłowa w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni drogi i budowie chodnika przy ul. Jodłowej w Górze (od ul. Leśnej do ul. Starogórskiej).
- długość drogi ok. - 300,00m, szerokość drogi - 6,00 m, nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej warstwa ścieralna 3 cm – ok. 1805,00 m2
- powierzchnia chodnika o nawierzchni z kostki betonowej – 27,00 m2,
- koryto ściekowe z kostki brukowej kamiennej- ok. 127,00 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzyska jego zatwierdzenie oraz wprowadzi docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 491964,69 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Norwida w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny obejmuje wymianę nawierzchni jezdni i chodnika oraz wykonanie przejścia dla pieszych i nowych miejsc parkingowych z uwzględnieniem miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

- długość drogi - ok. 341,00 m, szerokość drogi - 7,00 m, nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna gr. 4 cm– ok. 2623,50 m2
- długość chodnika ok. – 300,00 m, nawierzchnia ok. 502,1 m2: kostka betonowa typu starobruk ok. 498,18 m2, płyty betonowe ok. 3,92 m
- zjazdy, nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk ok. 113,0 m2,
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową oraz docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki i krawężników z rozbiórki chodników na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej oraz odwóz frezowiny na odległość do 15km

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1221854,80 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni ul. Konopnickiej w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 380,0 m oraz zinwentaryzowaniu istniejące i wykonaniu nowej sieci kanalizacji deszczowej ul. Konopnickiej w m. Góra.
- nawierzchnia z mas – warstwa ścieralna gr. 4 cm – ok. 1990,00 m2,
- zjazdy nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk ok. 34,20 m2,
- ścieki z kostki kamiennej – ok. 298,0 m,
- kanalizacja deszczowa: wpusty z osadnikiem ok. 13 szt., studnie 8 szt., kanały z rur PVC – ok. 330,46 m.

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 764484,39 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg Borszyn Mały i Borszyn Wielki
Zamiar inwestycyjny polega na przebudowie dróg w miejscowościach Borszyn Mały: dł. drogi ok. 740,0 m, chodnika ok. 1181,0 m, zjazdy ok. 134,0 m i Borszyn Wielki: dł. drogo ok. 287,0 m, chodnika ok. 988,0 m, zjazdy ok. 118,0 m.
- budowa nawierzchni jezdni asfaltowej – warstwa ścieralna SMA – powierzchnia – ok. 4.692,50 m2;
- budowa nawierzchni chodników – kostka betonowa – ok. 3.725,0 m2;
- budowa nawierzchni zjazdów indywidualnych - kostka betonowa
– ok. 1.110,00 m2;
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania robót związanych z drogami o nawierzchni z kamienia polnego.
Wykonawca wykona tymczasową oraz docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 3694264,35 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra
Zamiar inwestycyjny obejmuje wymianie nawierzchni jezdni dł. ok. 122,0m, chodników dł. ok. 180,0 m, ciągu pieszo – jezdnego ok. 81,0 m ul. Piastów w miejscowości Góra (dz. nr 656/69, 654/2, 656/117 obręb Góra)
– nawierzchnia warstwa bitumiczna – ok. 829,00 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej typu Starobruk – ok. 405,0 m2;
- nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej – ok. 430,0 m2;
- nawierzchnia zjazdów do posesji z kostki betonowej szarej – ok. 98,0 m2;
- nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej grafitowej – ok.
– 190,0 m2;
- teren zielony biologicznie czynny – 435,0 m2 – między chodnikiem a jezdnią
teren humusowany obsiany trawą;
- z działki nr 656/117 wody opadowe odprowadzić kanałem deszczowym o śr. 200 mm
z rur PVC – ok. 63,0 m kanał do wykonania
- ścieki z kostki kamiennej - ok. 240,00 m
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasowa i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 759792,79 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Stara Góra Zamiar inwestycyjny polega na jest budowie chodnika o dł. ok. 844,0 m w miejscowości Stara Góra na działkach nr 284/1, 284/2, 284/3 obręb Stara Góra o nawierzchni z kostki betonowej wraz ze zjazdami na posesje.
- nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm – ok. 40,98 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 126,77 m2,
- kanały z rur PVC- ok. 657,73 m.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 763832,95 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi prowadzącej do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci
Niepełnosprawnych w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 200,0 m i chodników prowadzących do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w miejscowości Góra na działkach nr 639/8, 639/10, 2252/16, 2252/19 obręb Góra.
- wymiana nawierzchni jezdni o szer. 4,50 m z kostki betonowej – ok. 904,20 m2
- wymiana nawierzchni chodników o szer. 1,50 m z kostki betonowej – ok. 152,78 m2;
- wymiana nawierzchni miejsc postojowych o szer. 5,0 m z kostki betonowej- ok. 577,12 m2 ;
- budowa ścieku z dwóch rzędów kostki granitowej – ok. 119,50 m.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki typu trylinka z rozbiórki drogi na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 340465,08 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Zielona i ul. Poznańska w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 491,0 m i chodników o dł. ok. 472,0 ul. Zielona i ul. Poznańska w miejscowości Góra (działka nr 2055/1, 212/1,183, 184, 731 obręb Góra)
- nawierzchnia jezdni bitumiczna warstwa ścieralna gr. 5,0 cm – ok. 3631,0 m2
asfaltowy AC 11W, beton asfaltowy AC 11S;
- nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk – ok. 1749,00 m2;
- teren zielony, biologicznie czynny – 150,0 m2 ,
- ściek wzdłuż krawężnika kamiennego z kostki granitowej – ok. 937,00 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1489944,48 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ciągu pieszego prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej.Zamiar inwestycyjny polega na budowie ciągu pieszego o dł. ok. 377,0 m prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej na działkach nr 173 i 220 obręb Góra. Chodnik usytuowany wzdłuż ul. Zielonej po zachodniej stronie od torów kolejowych do cmentarza parafialnego na brakującym odcinku.
Na odcinku od torów kolejowych do istniejącego odcinka z kostki betonowej, nawierzchnia wodoprzepuszczalna mineralno-epoksydowa – ok. 176,0 m2.
Północna część chodnika o nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk cm w całości przebiega w terenie zieleni i ma szer. 1,50 m, o pow. – ok. 390,0 m2.

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 287092,70 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Wierzowice Wielkie. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 199 w miejscowości Wierzowice Wielkie o nawierzchni bitumicznej, długości ok. 170,0 m i szerokości 4,0 m, wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75 m z kruszywa kamiennego, wykonanie zjazdów na drogi poprzeczne o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,0 m oraz zjazdy na posesję o nawierzchni z kostki betonowej szer. 4,0 m.
- nawierzchnia nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna – ok. 776,0 m2
- nawierzchnia poboczy z kruszywa kamiennego – ok. 300,0 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej – ok. 26,00 m2

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 287666,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1696807,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27494381,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1696807,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A.Skoczylas - K. Głuszko spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1696807,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566133,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566133,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566133,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566133,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276092,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276092,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276092,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276092,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie ziściła się fakultatywna przesłanka do unieważnienia postępowania z art. 257 ustawy Pzp przewidziana przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Inwestycja, której zakresowi odpowiada cz. 4 nie została objęta dofinansowaniem.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620666,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620666,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240624,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348385,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240624,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240624,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 912977,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912977,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 912977,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 912977,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1004230,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004230,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1004230,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1004230,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215633,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423041,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215633,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215633,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1832657,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832657,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1832657,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1832657,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538989,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538989,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538989,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538989,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia . Jednocześnie ziściła się fakultatywna przesłanka do unieważnienia postępowania z art. 257 ustawy Pzp przewidziana przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Inwestycja, której zakresowi odpowiada cz. 11 nie została objęta dofinansowaniem.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148523,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148523,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1035642,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035642,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035642,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035642,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4376465,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4376465,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4376465,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025276

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4376465,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 857137,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1579016,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 857137,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 857137,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807261,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464769,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807261,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807261,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323860,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912556,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323860,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłowski Łukasz LU - MAX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697214553

7.3.3) Ulica: Święciechowska

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323860,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268142,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477253,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477253,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1657181,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268142,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477253,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268142,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268142,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320734,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568141,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320734,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDM DROGOMEL A. Skoczylas, K. Głuszko s.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320734,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.