Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009946/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146382 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Kompleksowa budowa Inkubatora Przedsiębiorczości (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340009029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 32-36
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Kompleksowa budowa Inkubatora Przedsiębiorczości (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df67d7d-75d4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009946/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży: konstrukcyjno – budowlanej; elektrycznej i elektroenergetycznej; telekomunikacyjnej; nad zadaniem pn.: Kompleksowa budowa Inkubatora Przedsiębiorczości - budynku biurowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wraz z systemem sterowania budynkiem oraz niezbędnym do tego systemu sprzętem teleinformatycznym wraz z wyposażeniem multimedialnym, wykonaniem stałej zabudowy meblowej oraz zielenią i elementami zagospodarowaniem terenu.
UWAGA nadzór inwestorski w zakresie branży sanitarnej zapewnia Zamawiający we własnym zakresie.
1.2. Budowa, o której mowa w punkcie 5.1. zlokalizowana jest przy Al. 23 Stycznia / ul. Toruńskiej w Grudziądzu na działkach:
1.2.1. Budynek wraz z zagospodarowaniem terenu dz. nr: 63/1, 63/2, 64, 65 obręb 050 M. Grudziądz,
1.2.2. Zjazd, dojścia, usunięcie kolizji teletechnicznych i przyłącza wodno-kanalizacyjne i kanalizacji deszczowej dz. nr: 92, 93/4 obręb 050 M. Grudziądz.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1. pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa
i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy;
1.3.2. wykonywania innych czynności, o których mowa w SWZ;
1.3.3. wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i rozliczeniach finansowych związanych z wymaganiami Zamawiającego;
1.3.4. zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację wykonywanych czynności z wymaganiami Zamawiającego;
1.3.5. w przypadku, kiedy postęp robót budowlanych nie będzie zadowalający, do obowiązków Wykonawcy będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane;
1.3.6. sporządzenia protokołu przejęcia placu budowy przez wykonawcę robót i uczestniczenia w przekazywaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego;
1.3.7. prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską;
1.3.8. kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
1.3.9. udzielania wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień technicznych dotyczących Kontraktu;
1.3.10. kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
1.3.11. wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i w dni wolne od pracy po uzgodnieniu z Zamawiającym;
1.3.12. współudział w organizacji cotygodniowych naradom dotyczącym postępu robót (rad budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Kontraktu stron (m.in.: wykonawca robót, nadzór inwestorski, Zamawiający itp.);
1.3.13. monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Kontraktu harmonogramem robót;
1.3.14. kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów;
1.3.15. nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót;
1.3.16. poinformowania Zamawiającego o konieczności zalecania wykonawcy robót, wykonania dodatkowych badań materiałów lub/i pomiarów laboratoryjnych dla robót budzących wątpliwość, co do ich jakości;
1.3.17. sprawdzania obmiaru wykonanych robót oraz kosztorysów powykonawczych;
1.3.18. odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
1.3.19. sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
1.3.20. poświadczenia usunięcia przez wykonawcę robót wad;
1.3.21. przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
1.3.22. poświadczenia terminu zakończenia robót;
1.3.23. potwierdzenia gotowości do odbioru zrealizowanych robót;
1.3.24. przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy;
1.3.25. weryfikacji dokumentacji powykonawczej, potwierdzenia jej kompletności;
1.3.26. dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót;
1.3.27. zapobiegania nieuzasadnionym roszczeniom wykonawcy robót;
1.3.28. powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, jak również o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów;
1.3.29. określenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót;
1.3.30. weryfikowania oraz potwierdzania protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia robót zaniechanych, zamiennych, dodatkowych;
1.3.31. rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
1.3.32. szacowania i weryfikowania robót dodatkowych lub/i zamiennych wnioskowanych przez wykonawcę robót w zakresie wartości fizycznych i finansowych;
1.3.33. wydania polecenia przyspieszenia tempa robót w uzasadnionych przypadkach;
1.3.34. wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz/lub instytucje finansujące;
1.3.35. udziału w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego;
1.3.36. udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu;
1.3.37. zapewnienia kadry i nadzoru z niezbędnymi uprawnieniami pozwalającymi zrealizować przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI SPÓŁKA Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: UL. WOJSKOWA 11
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-312021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w Grudziądzu (...)"
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Budowa tj. utwardzenie części działki - miejsca postojowe, dojazdy, dojścia na terenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej przy ul. Chełmińskiej 104 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
- Dostawa ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem medycznym - znak sprawy: Z/7/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.