eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice"Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – pompownia wód deszczowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – pompownia wód deszczowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93fbb876-daff-4a34-b07b-1eca583e6110

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach-pompownia wód deszczowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.52.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1262130,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – pompownia wód deszczowych” polega na budowie pompowni wód deszczowych typu studziennego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.

Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Wykonanie rozbiórki istniejącej przepompowni. Szczegółowy zakres prac będzie realizowany zgodnie z tomem IV – projekt rozbiórki istniejącej przepompowni.
Uwaga: Budynek został rozebrany w części naziemnej tzn. dachu oraz ścian i stopu.
b) W ramach zadania należy wykonać m.in. trzy studnie czerpni, plato pompowni, pomost pod zabudowę skrzynki zasilająco sterującej, ogrodzenie, rurociąg tłoczny, wylot brzegowy rurociągu tłocznego. Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Budowa pompowni wód deszczowych typu studziennego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”.
c) Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne zezwolenia i decyzje administracyjne pozwalające na użytkowanie obiektu/ obiektów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych zgodnie z jego/ich przeznaczeniem a także dokona rozruchu zainstalowanych pomp.
d) Podczas realizacji inwestycji zachodzi duże prawdopodobieństwo kolizji z niezinwentaryzowanym rurociągiem prawdopodobnie o średnicy DN 500 na długości ok. 50 m (którym przypuszczalnie płynie woda). Koszty związane z przebudową lub usunięciem ww. przeszkód będą obciążały wykonawcę robót i nie będzie przysługiwało za nie dodatkowe wynagrodzenie.

INNE UWARUNKOWANIA:
1. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej, decyzji/uzgodnień zezwalających na prowadzenie prac.
2. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe
w obiekcie.
3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym,
z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
4. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni niezbędne nadzory specjalistyczne, branżowe m.in. nadzór przyrodniczy, nadzór administratora wału przeciwpowodziowego oraz spełni warunki wszystkich uzgodnień zawartych w projekcie budowlanym i wykonawczym z poszczególnymi administratorami sieci. Koszty w/w należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
6. Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi
i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych
w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
9. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Wytycznymi ochrony drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – Katalog dobrych praktyk.
12. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
13. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.
14. W trakcie prac należy uwzględnić występowanie organizmów inwazyjnych IGO. W razie występowania gatunków inwazyjnych należy zastosować zapisy ustawy z dnia 11.08.2021 r. o gatunkach obcych a także Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.12.2022 r. w sprawie listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenie dla Unii i listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenia dla Polski, działań zaradczych oraz środków mających na celu przywrócenie naturalnego ekosystemu. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w wycenie kosztów utylizacji gatunków IGO.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ (materiał pomocniczy);
- wytyczne dotyczące ochrony drzew – załącznik nr 13 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 14 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga!
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.

Gmina ubiega się o udzielenie wsparcia na realizację zadania w formie pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności dla Inwestycji B3.4.1. "Inwestycje na rzecz kompleksowej zielonej transformacji miast".
Nabór wniosków dla Pożyczek wspierających zieloną transformację miast udzielanych przez BGK.

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie otrzymania pożyczki o której mowa wyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1352985,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2067802,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1352985,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPM Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750007836

7.3.3) Ulica: Niegolewskich 7

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1352985,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy

Termin zakończenia: do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.