eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychBudowa Tężni Solankowej w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146421 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Tężni Solankowej w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Tężni Solankowej w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7c52a8-b945-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa tężni solankowej w parku im. króla Jana III Sobieskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 587600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego p.n.: „Tężnia Solankowa w Wałbrzychu” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. W ramach przedmiotu Umowy należy:
1) opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową opatrzoną nadzorem autorskim oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:
a) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych
b) szczegółową inwentaryzację terenu,
c) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), tj. projekt zagospodarowania działki lub terenu (PZT), projekt architektoniczno-budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT), w tym m. in.:
- projekt architektoniczny tężni,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt konstrukcyjny tężni,
- projekt technologii tężni i instalacji sanitarnych (wraz z przyłączami i przekładkami sieci),
- projekt instalacji elektrycznych ( w tym oświetlenie terenu i monitoring),
- dokumentacja geologiczna,
d) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie, decyzje, zatwierdzenia, pozwolenia, odstępstwa,
e) uzgodnienia przez rzeczoznawców jeżeli jest to wymagane ds.: przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych oraz BHP.
f) projekty techniczne w zakresie opisanym ustawą Prawo budowlane,
g) projekty wykonawcze, wielobranżowe, uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany,
h) dokumentację powykonawczą budowlaną,
i) dokumentację powykonawczą geodezyjną,
j) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),
k) instrukcję eksploatacji, konserwacji i użytkowania obiektu,
l) instrukcję BHP i p.poż.,
m) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych oraz do uzyskania dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa,
n) dokumenty, o których mowa w PFU,

2) wykonać, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, roboty budowlane w celu budowy tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie w szczególności:
a) przygotowanie terenu pod budowę tężni,
b) wykonanie instalacji doprowadzających energię elektryczną do obiektu,
c) wykonanie instalacji CCTV (monitoring) wraz dostawą i montażem kamer obrotowych,
d) wykonanie instalacji doprowadzającej wodę,
e) montaż zasilania elektrycznego, automatyki i sterowania tężni,
f) wykonanie zbiornika przelewowego odpornego na solankę,
g) wykonanie żelbetowej płyty koryta, zabezpieczonej przed agresją chemiczną chlorków z solanki,
h) montaż konstrukcji drewnianej tężni solankowej wraz z instalacją wiązek tarniny w konstrukcji,
i) montaż instalacji rurowych,
j) wykonanie opaski wokół tężni,
k) dostawa i montaż pomp oraz zaworów,
l) podłączenie obiektu do sieci elektroenergetycznej i wodociągowej,
m) napełnienie instalacji solanką,
n) wykonanie instalacji oświetleniowej terenu wraz z dostawą i montażem lamp oświetleniowych nawiązujących do lamp istniejących oraz instalacji oświetlenia (iluminacji) tężni
o) wykonanie ciągów pieszych,
p) dostawa i montaż ogrodzenia nawiązującego do istniejącego,
q) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci oraz tablica informacyjna),
r) odtworzenie nawierzchni trawiasto – gruntowej oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach,
s) uruchomienie tężni,
t) przeszkolenie personelu Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji tężni wraz z instalacjami,
u) wykonanie innych prac i czynności wynikających z PFU.
3) Uzyskać ostateczną decyzję administracyjną o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa.

3. Przedmiot Umowy, o którym mowa w pkt 2 zostaje podzielony na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy:
1) Etap I:
- wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (PZT, PAB i PT) (wraz z koniecznymi uzgodnieniami) – 6 egz.,
- przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno-budowlanej, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku o pozwolenie na budowę – 2 egz.
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.
2) Etap II: wykonanie Robót i zgłoszenie gotowości do odbioru Robót,

3) Etap III: uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub uzyskanie innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu Umowy.


4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują projektowane postanowienia umowy (projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737871,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737871,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 27B

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737871,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 194 dni

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.