eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie - Etap 1.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146423 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie – Etap 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie – Etap 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea46768e-d4d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie - Etap 1.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.14.2021.IMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310813,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dachu – części wysokiej, nad główną częścią budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie wraz z połączeniem systemu odprowadzania wody z kanalizacją deszczową.
Zakres robót przedstawiony na rys. nr 1.

Kody CPV i ich nazwy:
CPV 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów
CPV 45321000-3 - Izolacja cieplna
CPV 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
1. Zakres planowanych robót obejmuje:
1.1. Roboty rozbiórkowe;
1.2. Remont dachu:
1) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego, usunięcie pęcherzy i odrywających się elementów istniejącej papy;
2) ułożenie warstwy papy podkładowej termozgrzewalnej z kominkami odpowietrzającymi- na istniejącym pokryciu dachowym;
3) ułożenie 1 warstwy papy (wierzchniego krycia) papa SBS gr. 5,2 mm;
4) wymiana obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych wzdłuż rynien
budynku na istniejącym gzymsie,
5) wymiana rur spustowych i rynien;
6) wymiana instalacji odgromowej na dachu- demontaż obecnej instalacji i wykonanie instalacji naciągowej i zwodów z drutu Ø 8 mm;
7) skucie i wykonanie nowych czapek kominowych oraz wymianę siatek na kominach,
8) oczyszczenie i pomalowanie istniejących obudów wentylatorów,
9) wykonanie włączenia systemu odprowadzenia wody deszczowej z dachu do systemu kanalizacji deszczowej;
10) inne roboty towarzyszące.
1.3. Połączenie systemu odprowadzania wody z kanalizacją deszczową.
1.4. Wywóz gruzu
1.5. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.
UWAGA: Na warstwie izolacyjnej należy przewidzieć wentylację stropu poprzez montaż kominków wentylacyjnych. Kominki wentylacyjne powinny być rozłożone równomiernie na całej powierzchni dachu- gęstość ułożenia 1 kominek wentylacyjny na 5-6 m2 dachu.
2. Termin realizacji zadania: Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340095,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340095,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130002564

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego nr 86

7.3.4) Miejscowość: SULEJÓWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340095,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-06
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.