Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095158/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00111087/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146423 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie – Etap 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie – Etap 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea46768e-d4d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont dachu w Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie - Etap 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.14.2021.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310813,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dachu – części wysokiej, nad główną częścią budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. M. Keniga 20 w Warszawie wraz z połączeniem systemu odprowadzania wody z kanalizacją deszczową.
Zakres robót przedstawiony na rys. nr 1.
Kody CPV i ich nazwy:
CPV 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów
CPV 45321000-3 - Izolacja cieplna
CPV 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
1. Zakres planowanych robót obejmuje:
1.1. Roboty rozbiórkowe;
1.2. Remont dachu:
1) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego, usunięcie pęcherzy i odrywających się elementów istniejącej papy;
2) ułożenie warstwy papy podkładowej termozgrzewalnej z kominkami odpowietrzającymi- na istniejącym pokryciu dachowym;
3) ułożenie 1 warstwy papy (wierzchniego krycia) papa SBS gr. 5,2 mm;
4) wymiana obróbek blacharskich pasów podrynnowych i nadrynnowych wzdłuż rynien
budynku na istniejącym gzymsie,
5) wymiana rur spustowych i rynien;
6) wymiana instalacji odgromowej na dachu- demontaż obecnej instalacji i wykonanie instalacji naciągowej i zwodów z drutu Ø 8 mm;
7) skucie i wykonanie nowych czapek kominowych oraz wymianę siatek na kominach,
8) oczyszczenie i pomalowanie istniejących obudów wentylatorów,
9) wykonanie włączenia systemu odprowadzenia wody deszczowej z dachu do systemu kanalizacji deszczowej;
10) inne roboty towarzyszące.
1.3. Połączenie systemu odprowadzania wody z kanalizacją deszczową.
1.4. Wywóz gruzu
1.5. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.
UWAGA: Na warstwie izolacyjnej należy przewidzieć wentylację stropu poprzez montaż kominków wentylacyjnych. Kominki wentylacyjne powinny być rozłożone równomiernie na całej powierzchni dachu- gęstość ułożenia 1 kominek wentylacyjny na 5-6 m2 dachu.
2. Termin realizacji zadania: Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340095,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340095,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130002564
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego nr 86
7.3.4) Miejscowość: SULEJÓWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340095,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-062021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.