Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074624/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146438 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Murów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piontek@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/murow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Murów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-599d1727-c76a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000990/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi gminnej – ul. Robotnicza w Murowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii Projekt: Budowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Murów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074624/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Murów” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Przygotowanie terenu budowy obiektu liniowego
2) Wykonanie robót budowlanych – budowę publicznej drogi gminnej o łącznej długości 538 mb – nowa konstrukcja drogi z dostosowaniem do nowych parametrów technicznych oraz poprawa jej nośności, wraz z kanałem technologicznym zgodnie z opisem w dokumentacji technicznej.
Podstawowe parametry techniczne wybudowanej drogi:
klasa drogi – publiczna dojazdowa klasy D,
przekrój 1x1 – jednopasowa, dwukierunkowa,
prędkość projektowa - Vp=30 km/h,
szerokość jezdni – 4.50 – 5.00 m,
długość odcinka – 538.00 m,
spadki poprzeczne jezdni - 2,0%,
szerokość poboczy z kamienia – 0,75 m,
spadki poprzeczne pobocza - 6,0%,
rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.
3) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
4) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
5) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
6) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
7) Zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
8) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
9) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
10) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 726760,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 726760,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BUD-MET Jarosław Kałmuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741006553
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Truskolasy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-134
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BUD-MET"
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BUD-MET"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726760,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa sieci dróg gminnych nr 106529L oraz 112435L w miejscowości Kalinówka, Wilczopole, Kazimierzówka, Kliny - ETAP I
- Budowa drogi gminnej nr 112440L w miejscowości Wilczopole, Kalinówka, Głusk
- Przebudowa drogi gminnej w Uboczu dz.nr 422
- Przebudowa hydroforni w Kęsowie - zabezpieczenie ciągłości dostaw wody oraz bezpieczeństwa zdrowotnego wody pitnej dostarczonej z ujęcia wody w Kęsowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.