Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00009114/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00023026/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00031627/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
- 2025/BZP 00045757/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Wągrowiec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://interbroker.logintrade.net/zapytania_email,186524,01466cdc7efe50e9b9144f6c2b455474.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Wągrowiec wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c928cebc-25e6-401c-94dd-c8041472aea4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Wągrowiec.Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 570000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miejskiej Wągrowiec. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miejskiej Wągrowiec.Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych straży pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych w formie grupowej, bezimiennej
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Wągrowiec. Zakres zamówienia obejmuje nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461958,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743858,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461958,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S. A. V.I.G.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 006216959
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461958,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31163,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31163,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016029008
7.3.3) Ulica: ul. Senatorska 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31163,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6956,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147065333
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 96
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część III zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miejskiej Wągrowiec.
RESO Europa Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
NIP: 844-219-13-72; REGON: 200040559;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147065333
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 96
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część IV zamówienia: Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Wągrowiec.
RESO Europa Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki,
NIP: 844-219-13-72; REGON: 200040559;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
BALCIA INSURANCE SE SPÓŁKA EUROPEJSKA ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Chocianów
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY OSTRORÓG
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności powiatu namysłowskiego.
- Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.