Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119462/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146530 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKARB PAŃSTWA PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO NIEDŹWIADY W PRZECHLEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Człuchowska 71
1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 833 43 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niedzwiady@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl_niedzwiady1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c32ade0-e868-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119462/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2021.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310820,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110336,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej oraz usługę odśnieżania przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady. Usługa czystościowo-porządkowa zewnętrznej infrastruktury technicznej polega na utrzymaniu czystości i przejezdności: dróg dojazdowych wewnętrznych - 1.055 m2 (do biurowca, parkingów, zjazdu do garażu), chodników wraz z powierzchnią pieszo jezdną – 335 m2, nawierzchni placu przed biurowcem – 180 m2, parkingów na 47 miejsc postojowych – 970 m2, schodów terenowych z balustradą oraz mycie i czyszczenie latarni świetlnych zewnętrznych (15 szt. wysokie do 5 m, 7 szt. niskie do 1,5 m), ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką. W okresie zimowym usługa obejmuje odśnieżenie, usuwanie śliskości, oblodzeń i sopli:
- z terenów utwardzonych takich jak: rondo przed budynkiem biurowym, chodniki, schody terenowe usytuowane przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie;
- z budynku biurowego i latarni świetlnych - usuwanie sopli i nawisów śnieżnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca musi dysponować sprzętem w ilości, która zabezpieczy wykonywanie usług w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy. Wymagania dotyczące sprzętu Wykonawcy, którym będzie świadczył usługi, zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy i sposobu realizacji zamówienia zostały określone w stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ wzorze umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym uprawnień i obowiązków Stron w związku z obowiązkiem zatrudnienia opisanym powyżej, określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie do składania ofert, tj. do dnia 27.07.2021 r. do godz. 9:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez: Eko Komes Sp. z o.o., ul. Tczewska 44, 83-032 Kolnik.Cena zaoferowana przez Wykonawcę opiewała na kwotę 154 439,94 zł brutto, natomiast kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację tej części zamówienia wynosiła 119 163,26 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154439,94 PLN
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI PRZECHLEWO
więcej: przetargi PRZECHLEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.