eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaUtrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300579545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych, 78

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/728492

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ff9f8c-ad2d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018428/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni wysokiej przy drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.10.2023.VI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych w roku 2023”.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu pilskiego. Zamówienie przewiduje utrzymanie dróg powiatowych na terenie dziewięciu gmin: Piła, Łobżenica, Ujście, Wyrzysk, Wysoka, Białośliwie, Kaczory, Miasteczko Krajeńskie, Szydłowo w powiecie pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich.
3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:
1) wycinka krzewów o średnicy do 50 cm (średnica mierzona przy gruncie) wraz z ich uprzątnięciem;
2) wycinka drzew o obwodzie pnia od 50 cm do 400 cm (obwód mierzony na 1,3 m wysokości);
3) wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 400 cm (obwód mierzony na 1,3 m wysokości);
4) korekta korony drzewa o 1/3 (z użyciem podnośnika) wraz z uprzątnięciem gałęzi;
5) podkrzesanie drzewa do wysokości skrajni drogi (4,5 m) wraz z odrostami przy gruncie oraz uprzątnięciem gałęzi;
6) frezowanie pnia po ściętym drzewie do poziomu pobocza;
7) nasadzenia drzew (gatunki pospolite) o obwodzie pnia od 8-11 cm wraz z opalikowaniem (paliki 2 szt. Ø 4 cm/250 cm);
8) nasadzenia drzew (gatunki pospolite) o obwodzie pnia od 12-14 cm wraz
z opalikowaniem (paliki 2 szt. Ø 4 cm/250 cm);
9) nasadzenia drzew (gatunki pospolite) o obwodzie pnia od 15-16 cm wraz
z opalikowaniem (paliki 2 szt. Ø 4 cm/250 cm).
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych oraz zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia od Zamawiającego i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna po cenie określonej w uchwale Nr 872/2023 Zarządu Powiatu w Pile z dnia 8 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia cen sprzedaży drewna pochodzącego z wycinki drzew przydrożnych:
1) drewno z gatunków liściastych twardych (dąb, klon, wiąz, akacja, grab, brzoza, jesion) - 149,00 zł/m³;
2) drewno z gatunków iglastych - 120,00 zł /m³;
3) drewno z gatunków liściastych miękkich (topola, wierzba, lipa) - 119,00 zł / m³.
Do powyższych cen naliczony zostanie podatek od towarów i usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu z obmiaru pozyskanej masy drzewnej i przedstawienia go do akceptacji komisji Powiatowego Zarządu Dróg w Pile.
7. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz Oferta. Wskazane ilości w formularzu Oferta są ilościami szacunkowymi
i służą do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy.
8. Wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania prac, ich zakres i termin realizacji. Minimalny termin realizacji wynosić będzie do 21 dni od dnia wystawienia pisemnego zlecenia z zastrzeżeniem pkt 3.9. SWZ.
9. W sytuacjach awaryjnych, w przypadku wystąpienia w ruchu drogowym zagrożenia dla zdrowia i życia, dopuszcza się zlecenia ustne, które muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie. W powyższych sytuacjach Wykonawca przystąpi do wykonania prac zgodnie z czasem reakcji określonym w ofercie (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert - zgodnie z pkt 16 SWZ).
10. Zakres prac określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych prac należy zgłaszać do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbioru prac dokona komisja Powiatowego Zarządu Dróg w Pile w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. Wykonanie prac jednocześnie wiąże się z uporządkowaniem terenu, na którym wykonane zostały prace tj.: wywozem drewna, urobku, wywozem lub zrębakowaniem krzewów/gałęzi. Dopuszcza się wyznaczenie dłuższego terminu dla uprzątnięcia gałęzi lub urobku.
11. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania prac objętych zamówieniem.
12. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
13. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.
14. Zgłoszone przez dyrektora lub pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych prac winny być usuwane na bieżąco jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
15. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wykonane nasadzenia na okres 24 miesięcy, zgodnie z zapisami Załącznika nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- obsługa pilarki spalinowej,
- obsługa pilarki spalinowej na wysokości,
- kierowca samochodu kat. C.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZULIT” PPHU Roman Jopek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7670009136

7.3.3) Ulica: Witrogoszcz Osada 17A

7.3.4) Miejscowość: Łobżenica

7.3.5) Kod pocztowy: 89-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.