Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087462/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00094368/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskich
i jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpe.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kurierskich dla Centrum Projektów Europejskichi jego oddziałów zamiejscowych w 3 częściach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fd10b0-a2d9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków UE w ramach Programu PTFE 2021 – 2027, PT POWER 2014-2020, FERS 2021-2027, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020, Programu Interreg Południowy Bałtyk.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.2.2023.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150135,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25854,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się do:1) W obrocie miejskim:
a) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 4 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekonomicznym.
b) Dostarczenia przesyłek kurierskich adresatom w granicach administracyjnych tego samego miasta co ich nadawca, w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia przesyłki od Zamawiającego, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 13:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych. Ustalenia te dotyczą przesyłek miejskich doręczanych w trybie ekspres;
2) W obrocie podmiejskim (do 20 km od granicy administracyjnej m.st. Warszawa) doręczenie tego samego dnia w ciągu 5 godzin, pod warunkiem jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru do godz. 12:00, w przeciwnym razie stosuje się zasady jak dla przesyłek krajowych.
Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy. Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego.
Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 31801,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się w obrocie krajowym do:a) Dostarczenie w następnym dniu roboczym od momentu odbioru przesyłki od Zamawiającego - tryb zwykły
b) Dostarczenia najpóźniej do godziny 9 w następnym dniu od nadania przesyłki,
c) Dostarczenia najpóźniej do godziny 12 w następnym dniu od nadania przesyłki;
4) W obrocie zagranicznym na terenie krajów UE i pozostałych krajów Europy.
Doręczenie w terminie 3 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną. Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy
Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego
Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 142666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się w obrocie zagranicznym do krajów poza obszarem UE do:Doręczenie w terminie 5 dni roboczych po dniu jej zgłoszenia Wykonawcy do odbioru. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu doręczenia spowodowane odprawą celną.
Zamówienie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej, drogą telefoniczną lub bezpośrednio w placówce operatora. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek adresowy potwierdzony datą, godziną i podpisem pracownika Wykonawcy
Odbiór przesyłki przez pracownika Wykonawcy będzie następował najpóźniej do godziny 16:00 po uprzednim powiadomieniu z formularza na stronie internetowej Wykonawcy, telefonicznym, mailowym lub faksowym pracowników poszczególnych punktów odbioru przesyłek w danym dniu do godz. 12:00. W przypadku powiadomienia o odbiorze przesyłki po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru nie później niż do godziny 10:00 dnia następnego
Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek z określonym terminem doręczenia innym niż w dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31801,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31801,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31801,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31801,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koluszkach w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
więcej: Usługi kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.