Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070064/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gruntowej w rejonie ulicy Mątewskiej – 2 etap oraz ulicy Józefa Aleksandrowicza 1 etap w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gruntowej w rejonie ulicy Mątewskiej – 2 etap oraz ulicy Józefa Aleksandrowicza 1 etap w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b30a4a3-9873-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070064/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gruntowej w rejonie ul. Mątewskiej – 2 etap, na terenie działek oznaczonych nr: 126/2, 126/15, 126/45, obr. 7 ark. 923 oraz drogi gruntowej w rejonie ul. Józefa Aleksandrowicza – 1 etap, na terenie działki oznaczonej nr 213/68.
Obecnie dojazd do działek budowlanych, częściowo zabudowanych jednorodzinną zabudową mieszkaniową, odbywa się po warstwie ziemi urodzajnej. Do działki nr 126/2 poprowadzony jest zjazd z ul. Mątewskiej. Na działkach nr 126/2, 126/15, 126/45 występuje podziemne uzbrojenie terenu: linia energetyczna NN oraz wodociąg.
W przyszłości droga gruntowa będzie stanowić podbudowę pod docelową drogę.
Na działce nr 213/68 występuje uzbrojenie terenu: linia energetyczna NN, wodociąg, kanalizacja sanitarna oraz gazociąg.
2. Konstrukcja drogi gruntowej ul. Mątewskiej o łącznej długości 247 m i szerokości 4,5 m:
- podłoże istniejące G3 lub nasyp,
- warstwa odcinająca z geowłókniny separacyjno - filtracyjnej,
- warstwa mrozoodporna z kruszywa niewysadzinowego o CBR min. 25% gr. 20 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm,
- warstwa jezdna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.
3. Wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez ukształtowanie geometryczne utwardzenia.
4. Konstrukcja drogi gruntowej ul. Józefa Aleksandrowicza o łącznej długości 40 m i szerokości 4,5 m:
- podłoże istniejące G3 lub nasyp,
- warstwa odcinająca z geowłókniny separacyjno - filtracyjnej,
- warstwa mrozoodporna z kruszywa niewysadzinowego o CBR min. 25% gr. 20 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm,
- warstwa jezdna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.
5. Wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez ukształtowanie geometryczne utwardzenia.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
1) regulacji pionowej studzienek na zawory wodociągowe (dotyczy ul. Mątewskiej);
2) Regulacja pionowa studzienek na zawory wodociągowe i gazowe oraz regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych ( dotyczy ul. Józefa Aleksandrowicza);
3) trawnika;
4) pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny).
7. Zamawiający wymaga:
zapewnienia, na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269), aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosił co najmniej 10%.
Niespełnienie tego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (jako niezgodność z warunkami zamówienia).
Pouczenie:
Zgodnie z art. 36a ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw, cyt.: „Udział pojazdów, o którym mowa w art. 34–36, art. 68 i art. 68a, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.”
Na przykład, jeżeli łączna flota pojazdów używanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego wynosi 4 lub mniej, nie ma potrzeby zapewnienia pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym.
Uwaga!
Pojazd hybrydowy nie jest pojazdem elektrycznym, pojazd zasilany gazem LPG nie jest tożsamy z pojazdem napędzanym gazem ziemnym.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184136,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221087,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221087,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa ,,ANNA’’ Anna Białobrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784 133 38 50
7.3.3) Ulica: Wodna 18
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221087,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Inowrocławski
- "zakup wraz z dostawą słupków i obejm, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - cześć II: zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu"
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Przebudowa drogi wew. zlokalizowanej na działce nr 153 w m. Jacewo (ul. Bursztynowa)
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Chrząstawa Mała ul. Wrzosowa, dz. Nr 470/92, gmina Czernica
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Rozbudowa (modernizacja ) oczyszczalni ścieków w Prostkach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.