Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093507/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Niepołomickie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356365964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.niepolomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c498b2e-ae0c-4585-983b-b735b433c816
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPMN.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1280000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona zbiorów zlokalizowanych w trzech skrzydłach I piętra Zamku Królewskiego w Niepołomicach pełniona przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jeden pracownik, plus grupa interwencyjna.
Ochrona polega na:
- fizycznej ochronie zbiorów sztuki przed kradzieżą z włamaniem, kradzieżą, dewastacją;
- monitorowaniu urządzeń alarmowych;
- współpracy z obsługą portierni w Zamku Królewskim w zakresie obsługi urządzeń alarmowych;
- reagowaniu na sygnalizację,
- współpracy z policją i jednostkami straży pożarnej.
Ochronie podlegają także mieszczące się w Zamku magazyny Muzeum Narodowego w Krakowie. Wstęp do magazynów mają wyłącznie upoważnieni pracownicy MNK.
Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może przekraczać 12 minut.
Centrum całodobowego monitoringu wizualnego znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze i jest obsługiwane w ramach w/w zlecenia. Centrala sygnalizacji pożarowej, włamaniowej znajduje się na parterze i jest nadzorowana przez obsługę portierni w Zamku Królewskim. W przypadku włączenia alarmu pracownik ochrony Muzeum Niepołomickiego wraz z pracownikiem portierni sprawdzają stan bezpieczeństwa obiektu. W sytuacji alarmowej prawo zerwania plomb i wejścia do magazynów MNK mają komisyjnie: pracownik ochrony Muzeum Niepołomickiego wraz z pracownikiem obsługującym portiernię w Zamku Królewskim.
Wybrany w wyniku postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu Ochrony Zbiorów, w uzgodnieniu z wewnętrzną służbą ochrony MNK i przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca do wykonania zadania zobowiązany jest zatrudnić pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia ochroniarskie, sprawnych fizycznie i psychofizycznie i niekaranych.
Wykonawca zobowiązany jest również do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym, każdej personalnej zmiany i jednocześnie zobowiązuje się do minimalizacji zmian personalnych. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji osób wykonujących usługę ochrony, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia.
Uwaga:
Zamawiającym jest Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach., Gmina Niepołomice jest tylko udostępniającym dostęp on-line do ,,Platformy", na której prowadzone jest postępowanie, zamieszczone zostały dokumenty postępowania oraz umożliwienie złożenia ofert.
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia w szczególności:
1) Pracownik ochrony
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1545408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1245566,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782614008
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira 5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1245566,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2029-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.