eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomicePełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Niepołomickie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356365964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.niepolomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c498b2e-ae0c-4585-983b-b735b433c816

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPMN.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1280000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ochrona zbiorów zlokalizowanych w trzech skrzydłach I piętra Zamku Królewskiego w Niepołomicach pełniona przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jeden pracownik, plus grupa interwencyjna.
Ochrona polega na:
- fizycznej ochronie zbiorów sztuki przed kradzieżą z włamaniem, kradzieżą, dewastacją;
- monitorowaniu urządzeń alarmowych;
- współpracy z obsługą portierni w Zamku Królewskim w zakresie obsługi urządzeń alarmowych;
- reagowaniu na sygnalizację,
- współpracy z policją i jednostkami straży pożarnej.

Ochronie podlegają także mieszczące się w Zamku magazyny Muzeum Narodowego w Krakowie. Wstęp do magazynów mają wyłącznie upoważnieni pracownicy MNK.

Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może przekraczać 12 minut.

Centrum całodobowego monitoringu wizualnego znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze i jest obsługiwane w ramach w/w zlecenia. Centrala sygnalizacji pożarowej, włamaniowej znajduje się na parterze i jest nadzorowana przez obsługę portierni w Zamku Królewskim. W przypadku włączenia alarmu pracownik ochrony Muzeum Niepołomickiego wraz z pracownikiem portierni sprawdzają stan bezpieczeństwa obiektu. W sytuacji alarmowej prawo zerwania plomb i wejścia do magazynów MNK mają komisyjnie: pracownik ochrony Muzeum Niepołomickiego wraz z pracownikiem obsługującym portiernię w Zamku Królewskim.

Wybrany w wyniku postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu Ochrony Zbiorów, w uzgodnieniu z wewnętrzną służbą ochrony MNK i przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Wykonawca do wykonania zadania zobowiązany jest zatrudnić pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia ochroniarskie, sprawnych fizycznie i psychofizycznie i niekaranych.
Wykonawca zobowiązany jest również do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym, każdej personalnej zmiany i jednocześnie zobowiązuje się do minimalizacji zmian personalnych. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji osób wykonujących usługę ochrony, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia.
Uwaga:
Zamawiającym jest Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach., Gmina Niepołomice jest tylko udostępniającym dostęp on-line do ,,Platformy", na której prowadzone jest postępowanie, zamieszczone zostały dokumenty postępowania oraz umożliwienie złożenia ofert.
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia w szczególności:
1) Pracownik ochrony
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1545408,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1245566,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782614008

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1245566,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2029-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.