Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00131263/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Realizacja półkolonii letnich i zimowych oraz wycieczek i wyjazdów kulturalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2210f7c2-f0fd-4f9b-ad03-b03ca4be0c671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Realizacja półkolonii letnich i zimowych oraz wycieczek i wyjazdów kulturalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2210f7c2-f0fd-4f9b-ad03-b03ca4be0c67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020759/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Realizacja półkolonii letnich i zimowych oraz wycieczek i wyjazdów kulturalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej Projekt pt. „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356313,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70823,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 1. Realizacja półkolonii letnich i zimowych dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi:
półkolonie letnie: pięć dni roboczych *5 godzin w pierwszym tygodniu wakacji (poniedziałek – piątek) -maksymalnie 25 godzin zegarowych dla każdego wyznaczonego terminu
2025 rok – przewidywany termin pierwszy tydzień wakacji
półkolonie zimowe: pięć dni roboczych *5 godzin w pierwszym tygodniu ferii zimowych dla województwa śląskiego (rok szkolny 2025/2026, poniedziałek – piątek) -maksymalnie 25 godzin zegarowych dla każdego wyznaczonego terminu
2026 – przewidywany termin pierwszy tydzień ferii zimowych dla województwa śląskiego
c) Ilość uczestników – 25 dzieci, uczestników świetlicy środowiskowej;
d) Na koszt składa się zakup materiałów potrzebnych na warsztaty i zajęcia, koszty udziału w warsztatach oraz poczęstunek dla dzieci składający się z kanapki z chleba lub bułki z wędliną lub serem, sałatą, pomidorem/ ogórkiem/ rzodkiewką/ jajkiem/ pasztetem/ twarożkiem do wyboru + owoc i napój o pojemności 0,3 l.
W okresie wakacji i ferii zimowych zaplanowano organizacje półkolonii dla uczestników świetlicy środowiskowej aby twórczo i na wesoło zorganizować letni i zimowy wypoczynek. Zaplanowano ciekawe zajęcia rozwijające zainteresowania.
W programie wakacyjnym zaplanowano zajęcia, które będą się różniły od tych oferowanych w trakcie roku szkolnego. Zaplanowano zajęcia w 5 spośród poniższych kategorii:
- kulinarne,
- przyrodnicze,
- młody weterynarz,
- zajęcia w stadninie koni,
- zawody sportowe,
-warsztaty naukowe,
- laboratoria,
- warsztaty kodowania dla dzieci,
- warsztaty robotyczne.
Zaplanowano również cykl zajęć ferie/wakacje z pasją to cykl 5 spotkań tematycznych, przygotowanych dla dzieci i młodzieży z myślą o pobudzeniu ich zainteresowań i pasji:
1. Zostań fryzjerem(podstawowe zajęcia z fryzjerem, podczas których dzieci dowiedzą się jak dbać i pielęgnować włosy, poznają proste codzienne fryzury damskie i męskie, spróbują wykonać proste cięcia męskie)
2. Zostań Fizykiem(zajęcia podczas których dzieci będą przygotowywały eksperymenty)
3. Zostań Reżyserem(zajęcia z ekipą filmową podczas których dzieci będą mogły stanąć za obiektywem kamery i stworzyć własny film.
4. Zostań Ogrodnikiem(zajęcia ekologiczno-przyrodnicze podczas których dzieci nauczą się sadzić oraz przesadzać rośliny)
5. Zostań Złotą Rączką(zajęcia pokazujące proste czynności domowe)
3) Wykonawca oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu zobowiązany będzie do:
a) wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowego i właściwego realizowania powierzonych zadań projektowych,
c) ewidencjonowania godzin i zrealizowania zadania dotyczącego wykonywanych obowiązków
w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2027,
d) przedstawiania dokumentacji rozliczeniowej niezwłocznie po zakończeniu realizacji zadania,
e) prowadzenia dokumentacji zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu,
f) propagowania działań informacyjno-promocyjnych dot. realizowanego projektu oraz przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązanie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 23373,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 2. Realizacja wycieczek dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,
c) wymiar zaangażowania: 5 jednodniowych wycieczek,
d) koszt dla 25 osób obejmuje: bilety wstępu, usługa przewodnika, materiały, wyżywienie - suchy prowiant na drogę oraz obiad/ ciepły posiłek, przewóz, polisa ubezpieczenia, opieka pilota/opiekuna Wykonawcy.
2) Proponowany zakres:
1. Akwarium Oceanika w Chrustach
2. Energylandia, Zator
3. Zoo i Afrykarium we Wrocławiu
4. Muzeum iluzji Kraków
5. Centrum Nauki Leonardo da Vinci, Kielce
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała zrealizowane zadania w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu realizacji zadania,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy środowiskowej, jej uczestników i ich rodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.5.) Wartość części: 24425,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 3. Realizacja wyjazdów kulturalnych dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,
c) wymiar zaangażowania: 5 jednodniowych wycieczek,
d) koszt dla 25 osób obejmuje: bilety wstępu, usługa przewodnika, materiały, wyżywienie- suchy prowiant i obiad/ ciepły posiłek, przewóz ,polisa ubezpieczenia, opieka pilota/opiekuna Wykonawcy.
2) Proponowany zakres:
1. Zamek Królewski na Wawelu;
2. Filharmonia, Kraków;
3. NOSPR Katowice;
4. Teatr Słowackiego w Krakowie;
5. Kino;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała zrealizowane zadania w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu realizacji zadania,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy środowiskowej, jej uczestników i ich rodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.5.) Wartość części: 23023,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 1
W dniu 06.03.2025r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 3 (trzy) oferty przetargowe.
Na realizację zadania nr 1 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 25 000,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. Biuro Podróży Robinson Bis 42-440 Ogrodzieniec ul. Mieszka I 30 - złożył ofertę na kwotę brutto: 75 700,00 zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 25 000,00 – 75 700,00 = 50 700,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do UZASADNIENIE PRAWNE DO ZADAŃ 1-3
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 2
W dniu 06.03.2025r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 6 (sześć) ofert przetargowych.
Na realizację zadania nr 2 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 26 125,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. COUNTRY TRAVEL MAŁGORZATA FIRLEJCZYK ul. Za wodą 22, 34-322 Gilowice - złożył ofertę na kwotę brutto: 32 475,00 zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 26 125,00 – 32 475,00 = 6 350,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE DO ZADAŃ 1-3
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105500,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 3
W dniu 06.03.2025r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 6 (sześć) ofert przetargowych.
Na realizację zadania nr 3 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 24 625,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. COUNTRY TRAVEL MAŁGORZATA FIRLEJCZYK ul. Za wodą 22, 34-322 Gilowice - złożył ofertę na kwotę brutto: 27 175,00 zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 24 625,00 – 27 175,00 = 2 550,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE DO ZADAŃ 1-3
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczki "Augustów i okolice"
- WYPOCZYNEK LETNI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2025
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- "Świadczenie usług przewodnickich dla grup turystów zorganizowanych oraz turystów indywidualnych na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku - część nr 2"
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.