eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaOrganizacja szkolenia grupowego pt. Kucharz dla dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy we W³odawie



Og³oszenie z dnia 2022-05-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja szkolenia grupowego pt. Kucharz dla dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy we W³odawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY URZ¡D PRACY WE W£ODAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 22-200

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 572 52 40

1.5.8.) Numer faksu: 82 572 40 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wlodawa.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkolenia grupowego pt. Kucharz dla dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy we W³odawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c04f32fb-cc6d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00146625

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00053642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Kucharz w ramach projektu RPO (VII)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zwiêkszenie szans na zatrudnienie osób znajduj±cych siê w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy oraz odchodz±cych z rolnictwa w powiecie w³odawskim (VII)” O¶ Priorytetowa 9 Rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji"
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ( ePUAP).
11.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
11.5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako Za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO", informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urz±d Pracy we W³odawie, ul. Nieca³a 2;
• mo¿e Pan/Pani skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) za po¶rednictwem e-maila: iod@rodokontakt.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamsaówienia publicznego dla realizacji szkolenia grupowego pt. „Kucharz" dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy we W³odawie w ramach projektu „Zwiêkszenie szans na zatrudnienie osób znajduj±cych siê w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy oraz odchodz±cych z rolnictwa w powiecie w³odawskim (VII)” O¶ Priorytetowa 9 Rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp";
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO:
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO:
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.5221.096.2.22.AR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 173880 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 33760,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postêpowaniu jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kucharz" dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzêdzie Pracy we W³odawie, osób skierowanych w ramach projektu „Zwiêkszenie szans na zatrudnienie osób znajduj±cych siê w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy oraz odchodz±cych z rolnictwa w powiecie w³odawskim (VII)” O¶ Priorytetowa 9 Rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena-60%
Ocena ofert zostanie dokonana wg nastêpuj±cego wzoru :
Warto¶æ punktowa oferty = Cena najni¿sza / Cena w ofercie badanej x 60
W kryterium cena Wykonawca mo¿e uzyskaæ max 60 pkt.

2) do¶wiadczenie wyk³adowcy- 30%
Ocenie podlegaæ bêdzie do¶wiadczenie wyk³adowcy prowadz±cego szkolenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, polegaj±ce na nale¿ytym przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia z tematyki objêtej postêpowaniem.
Skala pkt: 0-30
1 nale¿ycie przeprowadzone szkolenie - 10 pkt
2-4 nale¿ycie przeprowadzonych szkoleñ - 20 pkt
5 i wiêcej nale¿ycie przeprowadzonych szkoleñ - 30 pkt
Liczba punktów uzyskanych w tym kryterium zostanie obliczona nastêpuj±co:
£±czna liczba punktów przyznana kadrze dydaktycznej / liczbê kadry dydaktycznej.

3) ocena wg kryterium „certyfikat jako¶ci us³ug”- 10 %
Przez certyfikat jako¶ci us³ug nale¿y rozumieæ za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi jako¶ciowe, zgodnie z norm± ISO 9001:2000 w zakresie szkoleñ lub certyfikaty wydane przez jednostki certyfikuj±ce, akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji, akredytacje wydane przez Kuratorium O¶wiaty. Powy¿sze za¶wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci (certyfikaty jako¶ci us³ug) powinny byæ podpisane przez podmioty zewnêtrzne, niezale¿ne od Wykonawcy.
Punktowane w nastêpuj±cy sposób:
- posiada – 10 pkt
- nie posiada – 0 pkt
Nie dopuszcza siê sk³adania w³asnych o¶wiadczeñ Wykonawcy zapewniaj±cych o wdro¿eniu systemu zarz±dzania jako¶ci±. Ocena z³o¿onych ofert zostanie dokonana zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami:
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów, stanowi±ca sumê przyznanych punktów w w/w kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie wyk³adowcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: certyfikat jako¶ci us³ug

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj. warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê aktywnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez w³a¶ciwy Wojewódzki Urz±d Pracy, Zamawiaj±cy sprawdzi to na stronie www.ris.praca.gov.pl,
2. zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.

2.1. zdolno¶æ techniczna

Wykonawca winien zapewniæ uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzglêdnieniem zasad BHP oraz wyposa¿eniem stosownym do potrzeb grupy s³uchaczy: salê szkoleniow± posiadaj±c± odpowiednie o¶wietlenie dzienne z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia w postaci zas³on, rolet czy ¿aluzji oraz o¶wietleniem sztucznym. Sala winna byæ dostosowana do rodzaju zajêæ teoretycznych i praktycznych oraz wielko¶ci grupy z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych przepisów dotycz±cych wymogów sanitarnych, przewiduj±cych zachowanie dystansu miêdzy uczestnikami. Sala winna byæ wyposa¿ona w odpowiedni sprzêt multimedialny umo¿liwiaj±cy prawid³owe prowadzenie zajêæ np. tablice lub flipchart, laptop z projektorem, ekran do projekcji lub inny system pozwalaj±cy na wizualizacjê omawianych zagadnieñ oraz krzes³a i sto³y.
Zajêcia praktyczne winny byæ przeprowadzone w lokalu spe³niaj±cym wymogi BHP oraz posiadaj±cym dostêp do zaplecza sanitarnego, wyposa¿onym w niezbêdny do realizacji zajêæ sprzêt, maszyny, narzêdzia, materia³y. Lokal powinien byæ wyposa¿ony w kuchniê oraz sprzêt gastronomiczny niezbêdny do realizacji programu zajêæ (tj. m.in. naczynia do odmierzania z podzia³kami, przyrz±dy miernicze, urz±dzenia do obróbki ¿ywno¶ci, narzêdzia tn±ce, no¿e, zestawy garnków, stolnice, patelnie, zestawy naczyñ do podawania potraw, podstawowe narzêdzia kuchenne – miski, deski, sita, tarki, ³y¿ki itp., sprzêt elektryczny, miksery, maszynki do mielenia miêsa).
W/w miejsca winny mieæ dostêp do WC oraz do pomieszczenia umo¿liwiaj±cego przygotowanie ciep³ych i zimnych napoi oraz spo¿ycie posi³ku, wyposa¿onego w czajnik lub ekspres do kawy, naczynia i sztuæce.
Szkolenie powinno odbywaæ siê na terenie Miasta W³odawa.
Dok³adny adres odbywania szkolenia Wykonawca okre¶li w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 2) i Programie szkolenia (Za³±cznik nr 7).
Wykonawca winien wskazaæ podstawê dysponowania powy¿szym zasobem.

2.2. zdolno¶æ zawodowa
Wykonawca zapewni wykwalifikowan± kadrê dydaktyczn± posiadaj±c± wykszta³cenie kierunkowe (kucharz, technolog ¿ywienia, technik technologii ¿ywienia, itp.) oraz co najmniej 1 rok do¶wiadczenia w prowadzeniu zajêæ z zakresu gastronomii – jako nauczyciel lub wykszta³cenie kierunkowe (kucharz, technolog ¿ywienia, technik technologii ¿ywienia, itp.) oraz do¶wiadczenie w przeprowadzeniu min. jednego szkolenia z zakresu gastronomii – jako trener/wyk³adowca.
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, która:
1. przeprowadzi³a co najmniej 1 szkolenie/blok tematyczny w okresie ostatnich 5 lat w zakresie objêtym wykonywanymi czynno¶ciami w zamówieniu lub
2. posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie objêtym wykonywanymi czynno¶ciami w zamówieniu i do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ w zakresie objêtym wykonywanymi czynno¶ciami w zamówieniu lub
3. osob±, która posiada co najmniej 1 rok do¶wiadczenia zawodowego jako nauczyciel w zakresie objêtym wykonywanymi czynno¶ciami w zamówieniu i do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ w zakresie objêtym wykonywanymi czynno¶ciami w zamówieniu.
W/w warunki musi spe³niaæ kadra dydaktyczna przewidziana do realizacji szkolenia.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w warunku, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Zamawiaj±cy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego ¶rodka dowodowego, aktualnego na dzieñ jego z³o¿enia w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, tj
1. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê, do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Zamawiaj±cy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego ¶rodka dowodowego, aktualnego na dzieñ jego z³o¿enia w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, tj
1. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê, do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta winna sk³adaæ siê z :
a) formularza ofertowego wraz z preliminarzem kosztów zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz je¿eli dotyczy, zobowi±zania podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
b) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ, podpisane przez Wykonawcê oraz je¿eli zachodzi potrzeba podmioty udostêpniaj±ce zasoby,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
d) orygina³u Pe³nomocnictwa, notarialnie po¶wiadczonej kopii lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w ppkt c,
e) dokumentu ustanawiaj±cego pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy.
f) do oferty nale¿y do³±czyæ równie¿ wykaz wyk³adowców (Za³±cznik nr 5) oraz program szkolenia (Za³±cznik nr 7).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca Za³±cza do oferty równie¿ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶ci zmiany umowy w szczególnie uzasadnionych sytuacjach, w zakresie dotycz±cym:
1) Kadry szkol±cej w sytuacjach losowych np. w zwi±zku z epidemi± COVID-19, wskutek d³ugotrwa³ej choroby lub innego nag³ego wypadku, pod warunkiem posiadania przez nowego wyk³adowcê lub instruktora co najmniej takich kwalifikacji jak osoba wskazana w ofercie.
2) Harmonogramu szkolenia w przypadku niemo¿liwych do przewidzenia, a udokumentowanych zdarzeñ losowych lub w zwi±zku z epidemi± COVID-19.
3) Konieczno¶ci modyfikacji umowy w zwi±zku ze zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa.
4) Miejsca realizacji szkolenia w przypadku wyst±pienia w trakcie szkolenia udokumentowanych zdarzeñ losowych np. powoduj±cych niespe³nienie wymagañ BHP i P.po¿. uregulowanych w przepisach odrêbnych lub w zwi±zku z epidemi± COVID-19.
5) Terminu wykonania zamówienia w przypadku pojawienia siê problemów z doborem uczestników szkolenia w zwi±zku z epidemi± COVID-19, brakiem osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu lub w zwi±zku z rezygnacj± osób zakwalifikowanych a tak¿e w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych sytuacji losowych w trakcie trwania szkolenia, zwi±zanych z epidemi± COVID-19.
6) Konieczno¶ci modyfikacji umowy w zwi±zku z epidemi± COVID-19 w zakresie dotycz±cym: terminu zap³aty za us³ugê szkoleniow±, nale¿no¶ci za us³ugê szkoleniow±, zap³aty za us³ugê szkoleniow± w transzach w zwi±zku z epidemi± COVID-19.
7) Formy realizacji zajêæ ze stacjonarnych na zajêcia realizowane w formule kszta³cenia na odleg³o¶æ w zwi±zku z epidemi± COVID-19.
8) Zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu stron w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp .gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wyka¿e,
¿e zastrze¿one informacjê stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawca winien w szczególno¶ci:
1) wskazaæ zastrze¿one dokumenty lub ich czê¶ci,
2) wyja¶niæ podstawy wy³±czenia jawno¶ci w stosunku do ka¿dego z nich,
3) wyja¶niæ, czy informacje w nich zawarte nie by³y poznawalne dla osób trzecich,
4) wskazaæ potrzeby uznania danego dokumentu lub jego czê¶ci za tajemnicê przedsiêbiorstwa,
5) wskazaæ, ¿e zastrze¿one informacje maj± dla Wykonawcy znaczenie z uwagi na mechanizmy konkurencji, a ich ujawnienie nara¿a³oby interesy wykonawcy na szkodê.
Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Dokumenty zawieraj±ce informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, zobowi±zany jest przekazaæ je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
W sprawach nieuregulowanych Specyfikacj± Warunków Zamówienia maj± zastosowanie przepisy ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.)
Zamawiaj±cy
a) nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej,
b) nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
c) nie wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi siê w jêzyku polskim.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.