Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00023264/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem długoterminowy nowego lub używanego mobilnego rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot Prawa Publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem długoterminowy nowego lub używanego mobilnego rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d86db6b-6124-4255-ad04-4b8f32ecb732
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy nowego lub używanego mobilnego rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy nowego lub używanego mobilnego rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych, od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 roku,
2.2 Oferowany sprzęt musi posiadać:
1) zasilanie elektryczne bądź spalinowe,
2) wydajność: w zakresie od 12 do 18 ton odpadów wielkogabarytowych / motogodzina,
3) rozdrabniacz używany nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2005 r.,
4) wyposażony w co najmniej jeden wał rozdrabniający,
5) min. 5 noży,
6) podwozie kołowe,
7) w przypadku zasilania spalinowego silnik o mocy min. min. 220 kW bez systemu Adblue,
8) hydrauliczną regulację kąta pochyłu taśmociągu,
9) pulpit sterowniczy obsługujący wszystkie funkcje rozdrabniania oraz wskazujący skany awaryjne, zawierający co najmniej wskazania liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennych, prędkości obrotowej silnika,
10) możliwość pracy na zewnątrz,
11) w przypadku rozdrabniacza dwuwałowego : układ hydrauliczny automatycznie przełączający na bieg wsteczny w przypadku gdy trudny do rozdrobnienia materiał spowoduje wzrost ciśnienia hydraulicznego do jego wartości granicznej,
12) czytelne znaki bezpieczeństwa w miejscach występowania zagrożenia,
13) Maszyna wyposażona w przenośniki wyrzutowe frakcji po rozdrobnieniu: dolny i tylny;
14) Wymagane dokumenty i świadectwa (w j. polskim) do przekazania wraz z urządzeniem:
a) świadectwo zgodności CE,
b) katalog części zamiennych,
c) instrukcja obsługi urządzenia DTR a także inne dokumenty konieczne a wyżej nie wymienione,
3. Inne wymagania:
a) Dostarczone urządzenie musi być kompletne,
b) W ramach zamówienia Dostawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia,
c) Urządzenie musi być zabezpieczone przed uruchomieniem przez osoby postronne nieupoważnione do obsługi,
d) Urządzenie powinno być wyposażone w wyłączniki awaryjne w newralgicznych punktach maszyny,
e) Urządzenie powinno być wyposażone w system powodujący wyłączenie urządzenia przy jego przeciążeniu,
4. W ramach zamówienia, Wykonawca zapewni ostrzenie i wymianę wałów w interwałach co 500 motogodzin.
5. Rozdrabniacz zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w terminie 5 dni od podpisania umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, które będzie obejmowało oferowany rozdrabniacz. Odpowiedzialność Wykonawcy i Ubezpieczyciela nie mogą być wyłączone w skutek przeniesienia posiadania na Zamawiającego.
7. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni roboczych do przystąpienia do czynności serwisowych i usunięcia awarii lub, jeżeli usuniecie awarii nie jest możliwe w deklarowanym terminie, do zapewnienia maszyny zastępczej na swój koszt i ryzyko. Czas reakcji w przypadku awarii sprzętu stanowi kryterium oceny ofert i może zostać skrócony zgodnie z ofertą Wykonawcy.
8. Rozdrabniacz, który Wykonawca zapewni w związku z wystąpieniem awarii, nie może być gorszy niż sprzęt zastępowany i musi odpowiadać wymaganiom określonym w SWZ i umowie
9. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie.
10. Zamawiający szacuje, że rozdrabniacz będzie wykorzystywany przez maksymalnie 120 motogodzin przez cały okres trwania umowy. Podana wartość, jest wartością maksymalną zamówienia. Nie stanowi ona jednak zobowiązania dla Zamawiającego do wykorzystania oferowanego sprzętu w pełnym zakresie.
11. Wykonawca nie ponosi kosztów paliwa niezbędnego do pracy urządzenia, które w całości pokrywa Zamawiający.
12. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, dostarczenie sprzętu Zamawiającemu, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, serwis i konserwację urządzenia) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
13. Oferta musi zawierać cenę netto za miesiąc użytkowania maszyny.
14. Szacowany okres wynajmu ok. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo elektryczne i prace ziemne EL-KOP Sebastian Freiberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5861701126
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE PRACE ZIEMNE EL-KOP Sebastian Freiberg
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE PRACE ZIEMNE EL-KOP Sebastian Freiberg
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.