Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00056748/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146680 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 340 71-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e05a3cc-b23d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wyk. robót remont. ob. bud. admin przez GDDKiA O/Rzeszów realiz. w ramach asortymentu Rem. Zapl. Techn. 2020 z podz. na części Rejon: w Przemyślu; w Krośnie; w Lesku; w Nisku; w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052873/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2412.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1393971,02 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w Przemyślu
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w Przemyślu
Zadanie 1.1 Wymiana bram garażowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;
Zadanie 1.2 Remont stropodachu w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;
Zadanie 1.3 Remont wiaty na sól na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.4 Remont oświetlenia placu na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.5 Remont wiaty na koły i siatkę na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.6 Remont oraz konserwacja budynku socjalno administracyjnego OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.7 Remont aneksu kuchennego w budynku administracyjnym OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.8 Remont łazienki i toalety w budynku administracyjnym OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.9 Remont oraz konserwacja budynku administracyjnego OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.10 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont zaplecza administracyjno – socjalnego;
Zadanie 1.11 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont pomieszczenia warsztatowo-garażowego;
Zadanie 1.12 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont magazynu soli drogowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 263075,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Krośnie
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Krośnie
Zadanie 2.1 Remont wiaty na sól oraz dźwignic – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.2 Remont placu, instalacji sanitarnej i odwodnienia – OD Jasło,
ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.3 Remont oświetlenia placu – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.4 Remont instalacji c.o. w budynku administracyjnym – OD Jasło,
ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.5 Remont budynku administracyjnego – OD Rzeszów,
ul. Sikorskiego 49c;
Zadanie 2.6 Remont instalacji elektrycznych i odgromowych – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.7 Remont izolacji pionowej budynku administracyjnego – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.8 Remont ogrodzenia oraz bram warsztatu – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.9 Remont nawierzchni placu wraz z kanalizacją deszczową oraz remont oświetlenia placu i instalacji sanitarnej – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.10 Remont pomieszczeń socjalnych zaplecza technicznego–BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.11 Remont ogrodzenia – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.12 Remont dźwignic – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 674461,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w Lesku
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w Lesku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 97337,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Nisku
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Nisku
Zadanie 4.1 Demontaż masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Wólce Niedźwiedzkiej;
Zadanie 4.2 Remont przęseł ogrodzeniowych wraz z elementami słupków na terenie obwodu drogowego w Nisku, ul. Nowa 40;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 63798,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon Rzeszów
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon Rzeszów”
Zadanie 5.1 Częściowy remont budynku magazynowo-warsztatowego na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.2 Remont ogrodzenia na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.3 Remont chodników wokół budynków na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.4 Remont zadaszenia nad odstojnikami soli na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.5 Remont budynku socjalnego na terenie Bazy Materiałowej
w Ropczycach;
Zadanie 5.6 Remont wiaty magazynowej na terenie Bazy Materiałowej
w Ropczycach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 231700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział
w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego
w Kalnicy
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego w Kalnicy
Zadanie 6.1 Remont dachu budynku wypoczynkowego typu „STANICA” nr 10
Zadanie 6.2 Wykonanie robót remontowych pomieszczeń wypoczynkowych
w budynku administracyjnym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 63598,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzieleniu zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 27.05.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 323 582,87 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowe „FACHMAN”
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica, za kwotę: 471 432,56 zł
2) „Sandrog” Krzysztof Borowy
ul. Smolki 22/5
37-700 Przemyśl, za kwotę: 316 770,89 zł
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy „Sandrog” Krzysztof Borowy, ul. Smolki 22/5, 37-700 Przemyśl na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 63 ust.2 oraz w zw. z art. 266 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316770,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471432,56 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 931714,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931714,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 931714,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Jerzy Liput
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841581435
7.3.3) Ulica: Północna 101
7.3.4) Miejscowość: Krościenko Wyżne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-422
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 931714,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135967,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135967,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135967,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane „ORLEF”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041097
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 52G
7.3.4) Miejscowość: Lesko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135967,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91950,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111003,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91950,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Mateusz Litwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131932
7.3.3) Ulica: Czerniawy 16
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane "ORLEF"
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane "ORLEF"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91950,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284938,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284938,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284938,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe "FACHMAN" Tadeusz Zjadewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721006712
7.3.3) Ulica: Matejki 12/19
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284938,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85426,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85426,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85426,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane „ORLEF”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041097
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 52G
7.3.4) Miejscowość: Lesko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "FACHMAN" Tadeusz Zjadewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "FACHMAN" Tadeusz Zjadewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85426,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni fizyczno-chemicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii i fizyki w ramach realizacji projektu
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie.
- Dostawa pompy do wody zanieczyszczonej dużej wydajności
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.