eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoDostawa wyposażenia do Przedszkola powstałego w ramach zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na Przedszkole na dz. nr 1731, 1732/4 w m. Żabno



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Przedszkola powstałego w ramach zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na Przedszkole na dz. nr 1731, 1732/4 w m. Żabno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do Przedszkola powstałego w ramach zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na Przedszkole na dz. nr 1731, 1732/4 w m. Żabno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54662f73-a085-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do przedszkola powstałego w ramach zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na Przedszkole na dz. nr 1731, 1732/4 w m. Żabno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206513,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do
nowopowstałego Przedszkola w miejscowości Żabno a następnie wykonanie ich montażu i
uruchomienia.
2) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
􀀀 Formularz asortymentowo cenowy– Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3 oraz 4.4 do SWZ,
􀀀 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
3) Dostarczane wyposażenie oraz pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie
certyfikaty i atesty potwierdzające zgodność z normami, atesty, oraz karty gwarancyjne.
4) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia (do
budynku nowo powstałego przedszkola w Żabnie), montażu oraz uruchomienia dostarczonego
wyposażenia.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, na
którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów
zamówienia zgodnie z opisem zawartym w formularzach asorytymentowo-cenowych.
Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi
przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie używane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały musza posiadać
wymagane atesty i certyfikaty, które będą należy przekazać Zamawiajacemu przy odbiorze
końcowym robót.
– W czasie wykonywania prac montażowych Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie
urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna),
konieczne do poniesienia, w celu prawidłowego wykonania zamówienia, poniesie Wykonawca.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z
prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody
oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w
związku z realizowanym przedmiotem zamówienia, w okresie od daty rozpoczęcia jego
wykonywania do daty jego końcowego odbioru,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
Jeżeli wykonawca uzna to za konieczne, zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w
miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. celem oszacowania kosztów i ryzyka wykonania
zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego
przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub
urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie
materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w
dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym
materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia
oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry
jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub
urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt
przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
10) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. 2) powyżej stanowią
wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
11) Gwarancja jakości i rękojmia:
Dla dostarczonego wyposażenia i pomocy dydaktycznych okres gwarancji jakości i rękojmi
wynosi minimum 12 miesięcy, (za wyjątkiem robota edukacyjnego, laptopa, magicznego dywanu, monitora interaktywnego dla których Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 24 miesięcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

37520000-9 - Zabawki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219905,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245134,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245134,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245134,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.