Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047552/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00055407/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2023/BZP 00466757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00466838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadz.usługi szkoleniowej w zakresie podnies.kompetencji i kwalifikacji zawod. 40uczn. z Zesp. Szkół Techn. zKolbuszowej oraz52uczn. z Zesp. Szkół Agrotech-Ekonom w Weryni w r-u szkol. 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2275880
1.5.8.) Numer faksu: 17 2271523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadz.usługi szkoleniowej w zakresie podnies.kompetencji i kwalifikacji zawod. 40uczn. z Zesp. Szkół Techn. zKolbuszowej oraz52uczn. z Zesp. Szkół Agrotech-Ekonom w Weryni w r-u szkol. 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f9ee39-85b0-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032661/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie podniesienia kompetencji i kwalifikacji zawodowych 40 uczniów z ZST z Kolbuszowej oraz 52 uczniów z ZSAE w Weryni w roku szkolnym 2021/2022.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 29 kwietnia 2021. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Numer umowy RPPK.09.04.00-18-0006/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047552/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Moduł szkleń elektrycznych – szkolenie elektryczno-energetyczne do 1 kW w zakresie eksploatacji i dozoru.Minimalny zakres kursu; zagadnienia
1 Podstawy Elektrotechniki.
2 Rodzaje urządzeń elektroenergetycznych:
3 Instalacje w budynkach
4 Rodzaje ochrony przeciwporażeniowej.
5 Ochrona odgromowa i przepięciowa
6 Podstawowe akty prawne dotyczące elektroenergetyki.
7 Zasady organizacji pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.
8 Dokumentacja eksploatacyjna.
9 Badania, kontrole, pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
10 Sprzęt dielektryczny i izolacyjny.
11 Działanie prądu na organizm ludzki, warunki środowiskowe,
12 Postępowanie w stanach awaryjnych, w przypadku pożaru, porażenia prądem elektrycznym
Maksymalna liczba uczestników : 20 osób grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną liczba uczestników szkolenia 20 osób
Miejsce szkolenia : Zespól Szkół Technicznych w Kolbuszowej 36-100 Kolbuszowa ul Janka Bytnara 2
30 h uczestnik/grupa *1 grupa ; łącznie 30 h szkolenia
1 h = 45 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń technicznych – kurs wózka widłowegoMinimalny zakres kursu; zagadnienia
1 Wiadomości o dozorze technicznym
2 Ogólne wiadomości o urządzeniach transportu bliskiego
3 Typy stosowanych wózków jezdniowych
4 Budowa wózków jezdniowych podnośnikowych
5 Czynności operatora przed rozpoczęciem pracy i po zakończeniu pracy
6 Czynności operatora w czasie pracy wózkami Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
7 Wiadomości z zakresu BHP
8 Zajęcia praktyczne
Maksymalna liczba uczestników : 20 osób grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną liczba uczestników szkolenia 20 osób
Miejsce realizacji :
zajęcia teoretyczne:
Zespól Szkół Technicznych w Kolbuszowej 36-100 Kolbuszowa ul Janka Bytnara 2 .
zajęcia praktyczne: teren miasto Kolbuszowa
35 godzin uczestnik w tym 25 h zajęcia teoretyczne, 10 h zajęcia praktyczne
Zajęcia teoretyczne 1 h= 45 min. Zajęcia praktyczne 1 h = 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń Szkolenia gastronomiczne- kurs cukiernikaMinimalny zakres kursu; zagadnienia:Część teoretyczna:
1 BHP w zakładzie produkcji wyrobów cukierniczych
2 Maszyny i urządzenia stosowane w produkcji wyrobów cukierniczych
3 Surowce, dodatki i materiały pomocnicze stosowane w produkcji wyrobów cukierniczych
Część praktyczna:
4 Procesy produkcji półproduktów; kremy i mas, syropy, pomady, glazury, polewy, kuwertury, galaretki, przetwory owocowe .
5 Procesy produkcji wyrobów cukierniczych: ciasto drożdżowe i wyroby cukiernicze z ciasta drożdżowego ciasto półfrancuskie i francuskie oraz wyroby cukiernicze z ciasta półfrancuskiego i francuskiego , ciasto biszkoptowo- tłuszczowe i wyroby cukiernicze z ciasta biszkoptowo – tłuszczowego,
6 Nowoczesne desery
Maksymalna Łączną liczba uczestników szkolenia 20 osób
Miejsce szkolenia : Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni; adres 36-100 Kolbuszowa Werynia 501
Czas trwania kursu wynosi 40 godzin uczestnik /grupa
(1 h= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń gastronomiczne- kurs barmanaMinimalny zakres kursu; zagadnienia:
Część teoretyczna:
1 Sylwetka barmana.
2 Technika mieszania napojów zimnych.
3 Organizacja baru.
4 Soft drinks (napoje klasyczne).
5 Propedeutyka miksologii.
6 Short drinks (napoje klasyczne).
7 Long drinks (napoje klasyczne).
8 Charakterystyka napojów mieszanych.
9 Piwo.
10 Towaroznawstwo.
Część praktyczna :
11 Shootersy.
12 Warstwówki.
13 Drinki blenderowane.
14 Garnirowanie napojów mieszanych.
Maksymalna liczba uczestników : 20 osób grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną liczba uczestników szkolenia 20 osób
Miejsce szkolenia : Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni; adres 36-100 Kolbuszowa Werynia 501
Czas trwania kursu wynosi 40 godzin uczestnik /grupa. (1 h= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń gastronomiczne- kurs baristyMinimalny zakres kursu; zagadnienia:
Część teoretyczna:
1. Kawa: - jako roślina – historia, rejony uprawy, wymagania klimatyczne, odmiany, największe plantacje - jako ziarno – obróbka, wypalanie, różnice ze względu na odmianę (Arabika, Robusta) - jako napój – sposoby sporządzania kawy, spożycie kawy na świecie
2. Barista: - początki zawodu na świecie - kwalifikacje i zakres obowiązków – cechy dobrego baristy
3. Sprzęt baristy: - ekspres ciśnieniowy – budowa, parametry, rodzaje, konserwacja - młynek – budowa, rodzaje, ustawienia
4. Przygotowanie espresso w teorii – zasada 4M: - Miscela - Macinacaffc - Machina - Mano
5. Alternatywne sposoby parzenia kawy: - pouv-over - aeropress - drip - chemex
Część praktyczna:
6 Przygotowanie espresso, espresso doppio, ristretto, lungo - ubicie - parametry - fazy ekstrakcji - ocena jakości
7 Pienienie mleka - właściwości mleka - techniki spieniania mleka
8 Przygotowanie napojów kawowych z mlekiem – latte, cappucino, latte machiato
9 Omówienie i wykorzystanie dodatków do kaw – czekolada (mocha), lody (espresso affogato), bita śmietana, sosy
10 Latte art – sztuka „rysowania na kawie” - serce - rozeta - tulipan
Maksymalna liczba uczestników : 20 osób grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną liczba uczestników szkolenia 20 osób
Miejsce szkolenia : Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni; adres 36-100 Kolbuszowa Werynia 501
Czas trwania kursu wynosi 40 godzin uczestnik /grupa. (1 h= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń ekonomicznych – Podstawy rachunkowościCelem kształcenia jest przygotowanie kandydata do pracy w zawodzie księgowego, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. z 2014 r. poz. 1145). oraz uzyskanie certyfikatu I stopnia w czterostopniowym procesie certyfikacji zawodu księgowego (certyfikacja typu jak ta prowadzona przez Stowarzyszenie Księgowych Polskich).
Minimalny zakres kursu; zagadnienia:
1 Organizacja działalności gospodarczej , podatki dochodowe, formy opodatkowania
2 Pojęcia wstępne z rachunkowości
3 Pojęcia i struktura zasobów majątkowych oraz źródeł ich finansowania
4 Prezentacja majątku oraz źródeł finansowania w bilansie
5 Operacje gospodarcze i ich wpływ na bilans
6 Dowody księgowe
7 Księgi rachunkowe
8 Współczesne formy prowadzenia ksiąg rachunkowych
9 Ewidencja operacji bilansowych
10 Zestawienie obrotów i sald kont syntetycznych
11 Zestawienie obrotów i sald kont analitycznych
12 Ewidencja operacji wynikowych
13 Ewidencja kosztów i przychodów działalności operacyjnej
14 Wybrane zagadnienia z rozliczeń publicznoprawnych
15 Ewidencja kosztów i przychodów działalności operacyjnej
16 Ewidencja kosztów i przychodów działalności finansowej
17 Ewidencja operacji nadzwyczajnych
18 Zasady ustalenia wyniku finansowego
19 Podstawy etyki w działalności gospodarczej i zawodowej
20 Podsumowanie wiadomości
Maksymalna liczba uczestników : 20 osób grupa
Ilość grup: 1
Miejsce realizacji :
zajęcia teoretyczne:
Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni; adres 36-100 Kolbuszowa Werynia 501
Czas trwania kursu wynosi 94 godziny uczestnik /grupa. (1 h= 45 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń technicznych - PRAWO JAZDY KAT. TMinimalny zakres kursu; zagadnienia
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA) z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( DZIENNIK USTAW z dnia 3 października 2018 r. Poz. 1885)
Maksymalna liczba uczestników : 4 osoby grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną
Miejsce realizacji :
Teren miasta i Gminy Kolbuszowa
50 godzin uczestnik w tym 30 h zajęcia teoretyczne, 20 h zajęcia praktyczne. Zajęcia teoretyczne 1 h= 45 min. Zajęcia praktyczne 1 h = 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł szkoleń informatycznych - Kurs grafiki komputerowejMinimalny zakres kursu; zagadnienia
1 Adobe Photoshop (grafika rastrowa)
a) Praca w programie do obróbki plików rastrowych
b) Podstawy obsługi programu
c) Skanowanie, retusz, korekcja barwna
d) Praca na warstwach: szparowanie, wymiana tła,
e) Montaż elektroniczny
2 Adobe Illustrator (grafika wektorowa)
a) Podstawy obsługi programu–krzywe Beziere’a
b) Przekształcanie obiektów wektorowych
c) Konstruowanie znaków graficznych
d) Małe formy poligraficzne: wizytówka, papier firmowy, ulotka
3 Adobe InDesign (skład komputerowy)
a) Edycja, formatowanie, łamanie tekstu
b) Łączenie tekstu z grafiką
c) Projektowanie layoutu
d) Podstawy przygotowania do druku [DTP]
Maksymalna liczba uczestników : 8 osób grupa
Ilość grup: 1
Maksymalna Łączną
Miejsce realizacji :
Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni; adres 36-100 Kolbuszowa Werynia 501
50 godzin uczestnik w tym, 50 h zajęcia praktyczne. Zajęcia teoretyczne 1 h= 45 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sannort Sp. z o.o. ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854
7.3.3) Ulica: ul. Ożarowska 75
7.3.4) Miejscowość: 27-600 Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13496,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13496,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sannort Sp. z o.o. ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854
7.3.3) Ulica: Sannort Sp. z o.o. ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz
7.3.4) Miejscowość: Sannort Sp. z o.o. ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13496,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacją Wiedza Umiejętność Rozwój, adres: ul. Węgierska 41, kod 38-300 Gorlice,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382151120
7.3.3) Ulica: Fundacją Wiedza Umiejętność Rozwój, adres: ul. Węgierska 41, kod 38-300 Gorlice,
7.3.4) Miejscowość: Fundacją Wiedza Umiejętność Rozwój, adres: ul. Węgierska 41, kod 38-300 Gorlice,
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Bar Tomasz Szczęsny ul. Piekarska 96/4, 41-902 Bytom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261552500
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 96/4, 41-902 Bytom
7.3.4) Miejscowość: 41-902 Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Bar Tomasz Szczęsny ul. Piekarska 96/4, 41-902 Bytom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261552500
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 96/4,
7.3.4) Miejscowość: 41-902 Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą – uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada – to każda niedająca się usunąć wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Konieczne jest więc wystąpienie związku przyczynowego pomiędzy zaistniałą wadą a niemożnością zawarcia umowy. Stwierdzona przez zamawiającego wada postępowania musi być nie tylko niemożliwa do usunięcia, ale wskazywać na dokonanie czynności lub zaniechanie jej dokonania w tym postępowaniu z naruszeniem przepisu ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
W wyroku z dnia 10 września 2014 r., sygn. akt: KIO 1804/14 Krajowa Izba Odwoławcza, odnosząc się do niemożliwej do usunięcia wady – uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – zwróciła uwagę, że zgodnie z utrwaloną linią orzeczniczą KIO: takie wady zostały wymienione w art. 146 ust. 1 ustawy (Pzp2004), jednak nie wyczerpują one wszystkich wadliwości postępowania, jakich może dopuścić się zamawiający, a które powinny skutkować unieważnieniem postępowania. W orzecznictwie wskazuje się na to, że również okoliczności uprawniające Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych do wystąpienia do sądu powszechnego o unieważnienie umowy stanowią przesłankę dla samodzielnego dokonania przez zamawiającego unieważnienia postępowania.
Wyżej wymienione okoliczności występują w niniejszym postępowaniu w części 6 co powoduje, ze postępowanie to (część 6) obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z art. 16 i 17 ust 2 ustawy Pzp. Nie jest zgodne z przepisami ustawy PZP udzielenie zamówienia wykonawcy, który wybrany został w ramach procedury dotkniętej wadą, polegającą na niezachowaniu w postępowaniu przestrzegania zgodności z zasadami naczelnymi Pzp, wyrażonymi w art. 16 ustawy Pzp, a więc zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Zasady te, a zwłaszcza zasada uczciwej konkurencji, mają bowiem charakter zasad fundamentalnych dla udzielania zamówień publicznych. Stąd fakt naruszenia zasad z art. 16 Pzp, skutkujący realnym zawężeniem kręgu podmiotów, które złożyły w tym postępowaniu oferty, należy uznać za wadę tego postępowania. Jedną z najważniejszych czynności zamawiającego na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia.
Czynność ta stanowi podstawę do ustalenia wartości zamówienia, a w konsekwencji do zastosowania właściwego trybu udzielenia zamówienia, a także umożliwiać wykonawcom bez jakichkolwiek wątpliwości i dodatkowych interpretacji prawidłowe zidentyfikowanie, z jakich elementów składa się zamówienie, co będzie niezbędne do jego realizacji, jak również obliczyć cenę oferty zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny zamieszczonym w specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
W związku z powyższym przedmiot zamówienia publicznego powinien być opisany w taki sposób, aby uniknąć sztucznego zawężania konkurencji przez niedookreślone dokładnie wymagania oraz nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (zwana dalej: PZP), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE:
Do Zamawiający wpłynęła na ePUAP dla części 7 jedyna oferta złożona przez:
Ośrodek Szkolenia S.C. „AUTO” Zygmunt Gul, Janusz Książek,
ul. Jana Pawła II 19, 36-100 Kolbuszowa
Oferta ta została odrzucona
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5656 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5656 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki Sp. j. z siedzibą: ul. Hetmańska 62/3, 35-078 Rzeszów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3, 35-078 Rzeszów,
7.3.4) Miejscowość: 35-078 Rzeszów,
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5656 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czynność ta ma zatem istotne znaczenie z punktu widzenia całego procesu o udzielenie zamówienia publicznego, a wadliwie wykonana rodzi dalsze konsekwencje
W przedmiotowym postepowaniu w opisie do części 6, Zamawiający wskazał wymagania: „(…) uzyskanie certyfikatu I stopnia w czterostopniowym procesie certyfikacji zawodu księgowego (certyfikacja typu jak ta prowadzona przez Stowarzyszenie Księgowych Polskich)”.
Taki zapis zmusza potencjalnych Wykonawców do poznania schematu, sposobu realizacji certyfikacji przez Stowarzyszenie Księgowych Polskich co jest niedopuszczalne z punktu widzenia przepisów ustawy Pzp. Taki zapis mógł zniechęcić potencjalnych Wykonawców do złożenia oferty. Mało precyzyjne określenie oczekiwań Zamawiającego co do certyfikacji i egzaminu (czterostopniowym procesie certyfikacji zawodu księgowego) po zakończonym szkoleniu z rachunkowości również mogło wprowadzić w błąd potencjalnych Wykonawców i zniechęcić do złożenia oferty. Została w ten sposób ograniczona konkurencja. W opisie przedmiotu zamówienia wskazano również, że; „Weryfikacja zdobytych kwalifikacji musi odbyć się poprzez zapewnienie dostępu do egzaminu przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną Stowarzyszenia Księgowych w Polsce”. Mogło to wprowadzić w błąd Wykonawców i mimo udzielonych przez Zamawiającego wyjaśnień zniechęcić potencjalnych wykonawców do złożenia oferty.
Powyższe zapisy ograniczają realizację w tym postępowaniu zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. Skutkują więc naruszeniem art. 16 i 17 ust 2 ustawy Pzp, co należy uznać za wadę postępowania.
Niedookreślone dokładnie wymagania, nieprecyzyjnie określony w SWZ opis przedmiotu zamówienia, mógł uniemożliwić wzięcie udziału w postępowaniu innym wykonawcom i doprowadziły do ograniczenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto mógł spowodować złożenie ofert niemożliwych do porównania w związku z faktem, że każdy Wykonawca mógł inaczej zrozumieć zapisy SWZ opisujące wymagania Zamawiającego dla części 6 zamówienia.
Kierując się powyższym Zamawiający uznał, że doszło do wady prowadzonego postępowania, wada ta skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego i wada ta jest nieusuwalna (nie można poprawić SWZ po terminie otwarcia ofert) i ma charakter trwały. Jak wskazano w wyroku KIO z dnia 6 czerwca 2016 r. (sygn. KIO 883/16) niemożność dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej każdorazowo należy uznać za niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
Zaniechanie unieważnienia (pomimo wystąpienia przesłanki obligatoryjnej unieważnienia postępowania wskazanej w przepisach ustawy Pzp) stanowią naruszenie dyscypliny finansów publicznych ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych Umowa o zamówienie publiczne zawarta na skutek postępowania, które powinno zostać unieważnione – również podlega unieważnieniu
Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na obecnym etapie postępowania nie ma możliwości przystąpienia do niego innych wykonawców, którym nieprecyzyjne i niedookreślone zapisy uniemożliwiły wzięcie udziału w postępowaniu.
Zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami Pzp.. Nie będzie zgodne z przepisami ustawy Pzp udzielenie zamówienia wykonawcy, który wybrany został w ramach procedury dotkniętej wadą, polegającą na niezachowaniu w postępowaniu przestrzegania zgodności z zasadami naczelnymi ustawy PZP a więc zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.