Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131953/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00131953/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22 (po zmianach)
- 2022/BZP 00132005/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle, Dusseldorf
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle, Dusseldorf2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15857e84-c199-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Kompleksowy transport dzieł sztuki na wystawę City Limits w Kunsthalle Dusseldorf
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131953/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/IAM/2022/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle, Dusseldorf polegającej w szczególności na:
1. przygotowaniu dokumentów transportowych wystawy, załadunku, specjalistycznym transporcie międzynarodowym wystawy, nadzoru nad powierzoną wystawą, w szczególności w trakcie odpraw celnych, rozładunku oraz rozpakowaniu, koordynacji wszystkich czynności związanych z transportem;
2. załadunku, wyładunku, transportu, nadzoru osobistego w miejscach odbioru, tranzytowych i dostawy, koordynacja wszystkich czynności oraz objęciu ubezpieczeniem wystawy na czas transportu (usługa: ‘Nail2Nail’);
3. zapewnieniu specjalistycznych materiałów do pakowania z uwzględnieniem specyfiki przewożonych obiektów - szczegółowe informacje na ten temat Wykonawca powinien uzyskać bezpośrednio od wydającego wystawę na etapie przygotowywania oferty;
Warunki realizacji:
Przed odbiorem obiektu Wykonawca zobowiązany jest do:
1. zweryfikowania wymiarów i ilości elementów przekazywanych do transportu;
2. posiadania dobrze resorowanych, właściwie izolowanych i szczelnych kabin ładunkowych pojazdów do wszystkich transportów drogowych. Pojazdy ponadto powinny dysponować urządzeniami do unieruchamiania skrzyń lub/i palet we właściwej pozycji (zabrania się piętrowania skrzyń z obiektami), zabezpieczeniami przed włamaniem, oraz muszą być wyposażone w platformę – podnośnik hydrauliczny;
3. załadunku i rozładunku transportowanej wystawy przez wyspecjalizowaną kadrę osób w podanych lokalizacjach u wydającego wystawę oraz rozładunku wystawy w obecności niezbędnych pracowników instytucji, z których i do których wystawa będzie transportowana;
4. ustalenia szczegółowego miejsca i daty odbioru wystawy bezpośrednio z wydającym i przyjmującym wystawę;
5. zapewnienia wszystkich wymaganych prawem formalności i procedur wywozowych, przywozowych, eksportowych, importowych, tranzytowych, wraz z pokryciem ewentualnych kosztów z nimi związanych; organizacji wszystkich wymaganych prawem formalności i licencji, formalności podatkowych w związku z czasowym wywozem oraz przywozem wystawy z zagranicy wraz z pokryciem wszelkich kosztów z nimi związanych, w tym odprawy końcowej i/lub zamknięcia odprawy czasowej wskazanych obiektów w załączniku nr 5A;
6. realizacji wszystkich czynności związanych z wystawą, w taki sposób, aby stan obiektów podczas ładowania, transportu i rozładowania nie uległ zmianie: obiekt musi być pakowany w odpowiednie materiały zabezpieczające poszczególne elementy wystawy przed uszkodzeniem podczas transportu, zawsze z uwzględnieniem specyfiki transportowanego obiektu oraz w uzgodnieniu ze stroną wydającą wystawę;
7. przewożenia obiektów w pozycji, w której będą wystawiane, równolegle do kierunku jazdy oraz upewnienia się, że skrzynie z obiektami można wynieść z miejsca odbioru i wnieść na miejsce wystawy bez konieczności ich rozpakowywania;
8. w przypadku konieczności pakowania obiektów, sposób pakowania oraz transportu należy skonsultować z właścicielem obiektu obecnym miejscu rozładunków i załadunków;
9. przewożenia obiektów w pozycji, w której będą wystawiane, równolegle do kierunku jazdy, w sztywnych (np. drewnianych) izolowanych skrzyniach, chyba, że w liście transportowej wskazano inaczej;
10. Wykonawca dokonujący kalkulacji ceny ofertowej zobowiązany jest do wzięcia pod uwagę konieczności wykonania innych usług nieokreślonych w opisie zamówienia, których wykonanie wynika z obowiązujących przepisów, standardów, procedur przy międzynarodowym transporcie ekspozycji (min.: ewentualne opłaty parkingowe, ewentualne opłaty za wjazd do centrów miast itp.).
11. Zamawiający zastrzega sobie udział osób trzecich w proces i nadzór nad transportem wystawy.
Warunki transportu:
Transport będzie się odbywał zgodnie z następującym harmonogramem i specyfikacjami:
Transport drogą lądową
1. Należy ściśle trzymać się uzgodnionej trasy tranzytu. Wszelkie zmiany lub modyfikacje ustalonej trasy należy natychmiast zgłaszać Zamawiającemu;
2. W przypadku postojów w czasie tranzytu, pojazd przewożący obiekty musi być pod stałą obserwacją;
3. Zabrania się parkowania pojazdu w słabo oświetlonych i/lub odosobnionych miejscach;
4. Postój i parkowanie pojazdów przewożących dzieła sztuki, dopuszczalny jest wyłącznie na parkingach monitorowanych i strzeżonych przez pracowników ochrony fizycznej.
Transport drogą lotniczą
1. Należy ściśle trzymać się uzgodnionej trasy tranzytu. Wszelkie zmiany lub modyfikacje ustalonej trasy należy natychmiast zgłaszać do Zamawiającego;
2. W przypadku postojów w czasie tranzytu, obiekty muszą być pod stałą obserwacją, monitorowane i strzeżone przez pracowników ochrony fizycznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż jedyna oferta, która nie podlega odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372690 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.