Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049783/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00057289/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134652942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-sanok.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b446991-88b4-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029550/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014- 2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Konkurs nr RPPK.09.04.00- IP.01-18-033/20, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0017/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli e-learning dla 12 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Spawanie światłowodów dla 2 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Projektowanie stron internetowych dla 2 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Kurs spawania metodą MAG i TIG zakończony uzyskaniem uprawnieniaoraz otrzymanie książeczki spawacza-poziom podstawowy dla 2 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Kurs programowania robotów spawalniczych dla 2 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Spawanie światłowodów dla 30 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Projektowanie stron internetowych dla 30 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Kurs spawania metodą MAG i TIG zakończony uzyskaniem uprawnienia orazotrzymanie książeczki spawacza-poziom podstawowy dla 30 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3587 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11982 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3587 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311170015
7.3.3) Ulica: ul. Grabowa 8
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3587 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Edukacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871883112
7.3.3) Ulica: ul. Stróżowska 16
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35946 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311170015
7.3.3) Ulica: ul. Grabowa 8
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Edukacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871883112
7.3.3) Ulica: ul. Stróżowska 16
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.