Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062679/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b85c78-189e-41bd-8391-e00d6c15a98d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317500,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania czterodniowej wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych na trasie Lublin – Czeska i Saksońska Szwajcaria – Drezno – Lublin w dwóch terminach:
1) od wczesnych godzin porannych 5 czerwca 2025 r. do godzin wieczornych 8 czerwca 2025 dla około 50 osób;
2) od wczesnych godzin porannych 12 czerwca 2025 r. do godzin wieczornych 15 czerwca 2025 r. dla około 100 osób.
3) w skład, której wchodzić będzie m.in. :
a) przejazd autokarami klasy turystycznej z działającą klimatyzacją, sprawnym WC oraz funkcjonującym barkiem wyposażonymi w mikrofon i apteczkę pierwszej pomocy:
5-8 czerwca 2025 r. – autokar dla grupy od 48 do 50 osób;
12-15 czerwca 2025 r. – dwa autokary dla grupy od 96-100 osób;
b) Ubezpieczenie OC, NNW, KL i bagażu uczestników wycieczki (na kwotę nie mniejszą niż:
OC 10 000,00 zł., NNW 10 000,00 zł., KL 10 000 euro oraz ubezpieczenie bagażu uczestników wycieczki 200 euro dla każdego uczestnika) na czas jej trwania;
c) wszelkie opłaty drogowe, parkingowe, klimatyczne i inne;
d) zakwaterowanie w hotelu min.*** w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym – nie dopuszcza się łóżek piętrowych oraz dwuosobowych;
e) wyżywienie obejmujące:
3 śniadania w pierwszym terminie dla max. 50 osób, w drugim terminie dla max. 100 osób;
3 obiadokolacje w tym jedna uroczysta obiadokolacja połączona z imprezą integracyjną z muzyką na żywo lub DJ w pierwszym terminie dla max. 50 osób, w drugim terminie dla max. 100 osób;
obiad w dniu powrotu z wycieczki, w pierwszym terminie dla max. 50 osób,
w drugim terminie dla max. 100 osób;
zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą;
f) opieka:
w pierwszym terminie – jednego polskojęzycznego pilota na całej trasie wycieczki posiadającego odpowiednie umiejętności i kwalifikacje;
w drugim terminie - dwóch polskojęzycznych pilotów na całej trasie wycieczki posiadających odpowiednie umiejętności i kwalifikacje;
g) opieka licencjonowanych przewodników posługujących się językiem polskim w czasie zwiedzania miast, obiektów i miejsc zabytkowych;
h) co najmniej opłacone bilety wstępu: pałac Zwinger - Galeria Malarstwa Starych Mistrzów, Zbiory Porcelany, Gabinet Matematyczno-Fizyczny, Brama Pravicka, Bastei
i) dodatkowe atrakcje zaproponowane przez Wykonawcę;
j) oprawa muzyczna wieczorku integracyjnego (muzyka na żywo lub DJ),
k) pokrycia wszystkich kosztów, biletów i atrakcji, zgodnie z programem wycieczki oraz innych niewymienionych opłat niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,
l) Turystyczny Fundusz Gwarancyjny w wysokości 10 zł. (słownie: dziesięć złotych) na każdego uczestnika wyjazdu.
2. Szacowana liczba uczestników wycieczki to około 150 osób:
a) w terminie od 5-8 czerwca 2025 r. – 50 osób z możliwością zmniejszenia o 2 osoby (minimalna liczba uczestników 48 osób, maksymalna 50 osób);
b) w terminie od 12-15 czerwca 2025 r. – 100 osób z możliwością zmniejszenia o 4 osoby (minimalna liczba uczestników 96 osób, maksymalna 100 osób);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży ELLA TOURS Elżbieta Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6910008510
7.3.3) Ulica: Plac Klasztorny 2
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY ELLA TOURS ELŻBIETA DUDA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY ELLA TOURS ELŻBIETA DUDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-05 do 2025-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Kompleksowa organizacja 2 krajowych wyjazdów studyjnych z warsztatami terenowymi.
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą.
- Wyjazdowe szkolenie do elektrowni Solina - Myczkowice realizowane w ramach projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach
- Organizacja wyjazdu "Zielonej szkoły" dla dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jerzmanowej.
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.