eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOrganizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.krus.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne rolników

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b85c78-189e-41bd-8391-e00d6c15a98d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317500,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania czterodniowej wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych na trasie Lublin – Czeska i Saksońska Szwajcaria – Drezno – Lublin w dwóch terminach:
1) od wczesnych godzin porannych 5 czerwca 2025 r. do godzin wieczornych 8 czerwca 2025 dla około 50 osób;
2) od wczesnych godzin porannych 12 czerwca 2025 r. do godzin wieczornych 15 czerwca 2025 r. dla około 100 osób.
3) w skład, której wchodzić będzie m.in. :
a) przejazd autokarami klasy turystycznej z działającą klimatyzacją, sprawnym WC oraz funkcjonującym barkiem wyposażonymi w mikrofon i apteczkę pierwszej pomocy:
 5-8 czerwca 2025 r. – autokar dla grupy od 48 do 50 osób;
 12-15 czerwca 2025 r. – dwa autokary dla grupy od 96-100 osób;
b) Ubezpieczenie OC, NNW, KL i bagażu uczestników wycieczki (na kwotę nie mniejszą niż:
OC 10 000,00 zł., NNW 10 000,00 zł., KL 10 000 euro oraz ubezpieczenie bagażu uczestników wycieczki 200 euro dla każdego uczestnika) na czas jej trwania;
c) wszelkie opłaty drogowe, parkingowe, klimatyczne i inne;
d) zakwaterowanie w hotelu min.*** w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym – nie dopuszcza się łóżek piętrowych oraz dwuosobowych;
e) wyżywienie obejmujące:
 3 śniadania w pierwszym terminie dla max. 50 osób, w drugim terminie dla max. 100 osób;
 3 obiadokolacje w tym jedna uroczysta obiadokolacja połączona z imprezą integracyjną z muzyką na żywo lub DJ w pierwszym terminie dla max. 50 osób, w drugim terminie dla max. 100 osób;
 obiad w dniu powrotu z wycieczki, w pierwszym terminie dla max. 50 osób,
w drugim terminie dla max. 100 osób;
zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą;
f) opieka:
 w pierwszym terminie – jednego polskojęzycznego pilota na całej trasie wycieczki posiadającego odpowiednie umiejętności i kwalifikacje;
 w drugim terminie - dwóch polskojęzycznych pilotów na całej trasie wycieczki posiadających odpowiednie umiejętności i kwalifikacje;
g) opieka licencjonowanych przewodników posługujących się językiem polskim w czasie zwiedzania miast, obiektów i miejsc zabytkowych;
h) co najmniej opłacone bilety wstępu: pałac Zwinger - Galeria Malarstwa Starych Mistrzów, Zbiory Porcelany, Gabinet Matematyczno-Fizyczny, Brama Pravicka, Bastei
i) dodatkowe atrakcje zaproponowane przez Wykonawcę;
j) oprawa muzyczna wieczorku integracyjnego (muzyka na żywo lub DJ),
k) pokrycia wszystkich kosztów, biletów i atrakcji, zgodnie z programem wycieczki oraz innych niewymienionych opłat niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,
l) Turystyczny Fundusz Gwarancyjny w wysokości 10 zł. (słownie: dziesięć złotych) na każdego uczestnika wyjazdu.
2. Szacowana liczba uczestników wycieczki to około 150 osób:
a) w terminie od 5-8 czerwca 2025 r. – 50 osób z możliwością zmniejszenia o 2 osoby (minimalna liczba uczestników 48 osób, maksymalna 50 osób);
b) w terminie od 12-15 czerwca 2025 r. – 100 osób z możliwością zmniejszenia o 4 osoby (minimalna liczba uczestników 96 osób, maksymalna 100 osób);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży ELLA TOURS Elżbieta Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6910008510

7.3.3) Ulica: Plac Klasztorny 2

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-05 do 2025-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.