Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107503/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146904 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Stare Jabłonki w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stare Jabłonki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510544202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska
1.5.2.) Miejscowość: Stare Jabłonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-133
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starejablonki@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stare-jablonki.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Stare Jabłonki w roku 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42759bd-df1f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00079138/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Stare Jabłonki w roku 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejscowa naprawa ubytków drogi o nawierzchni ulepszonej4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 55796,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i wbudowanie kruszywa na drogach gruntowych nieulepszonych4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 253628,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obustronne wykaszanie poboczy, mijanek, zjazdów na drogach o nawierzchni ulepszonej4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 6255,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69187,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69187,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69187,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 739-131-05-75
7.3.4) Miejscowość: Mierki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-015
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
jakie przetargi wygrała firma
Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69187,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310541,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310541,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310541,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 739-131-05-75
7.3.4) Miejscowość: Mierki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-015
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
jakie przetargi wygrała firma
Transport-Usługi-Handel Justyna Komuda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310541,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Pakiet III nie została złożona żadna oferta, więc Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na ww. część zamówienia w związku z faktem, że nie złożono żadnej oferty
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.