Og³oszenie z dnia 2023-03-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00152682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00158032/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00189890/01 - Wynik z dnia 2023-04-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja wycieczki autokarem do Miêdzyzdroje - ¦winouj¶cie - Malmo - Kopenhaga - Ystad - Szczecin, w tym rejs promem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczki autokarem do Miêdzyzdroje - ¦winouj¶cie - Malmo - Kopenhaga - Ystad - Szczecin, w tym rejs promem.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-85b1c2dc-c8a2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00147010
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023174/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.20 Wycieczka za granicê.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
-zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
-w³±czona obs³uga JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
W przedmiotowym postêpowaniu zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy
i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
W korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 14 niniejszego rozdzia³u:
-zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
-wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
-rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
-po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, s± zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizuj±c przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzglêdniaj±c wymagania okre¶lone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej tak¿e „ustaw±”, zamawiaj±cy informuje o zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce Inspektora Ochrony Danych znajduj± siê na stronie internetowej https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
6) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
7) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowieñ art. 22 RODO,
8) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
(z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego),..
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.JO.26.3.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja wycieczki autokarem do Miêdzyzdroje - ¦winouj¶cie - Malmo - Kopenhaga - Ystad - Szczecin, w tym rejs promem.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-16 do 2023-06-18
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C + D + A
gdzie:
P£ - ³±czna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
D - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Do¶wiadczenie licencjonowanego pilota wycieczki przy wycieczkach zagranicznych.
A - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Dodatkowe atrakcje.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie licencjonowanego pilota wycieczki przy wycieczkach zagranicznych.
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe atrakcje.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e siê:
1) aktualnym wpisem do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych i Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki
i Przedsiêbiorców U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych zgodnie
z ustaw± z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 ze zm.).
Uwaga.
Po wpisaniu w ewidencji np. NIP pod adresem: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/wyszukiwanie
nale¿y wyszukaæ podmiot, a nastêpnie pobraæ wydruk, zapisaæ go w pdf. i za³±czyæ do oferty. Zgodnie z informacj± podan± na dokumencie nie wymaga on podpisu, tj. „wygenerowano ze strony https://ewidencja.ufg.pl/ stan na 2023-03-14 10:29. Wydruk z systemu komputerowego nie wymaga podpisu”.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego dokumentu, np. w Formularzu ofertowym.
3. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na zorganizowaniu zagranicznej wycieczki turystycznej dla minimum 40 osób (zamówienia wykonane oddzieln± umow± ka¿da), wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
Uwaga:
W przypadku, gdy warto¶æ zamówienia (umowy) wyra¿ona jest w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanego zamówienia w innej walucie na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowi±zuj±cego na dzieñ publikacji og³oszenia
o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, stanowi±ce dowód, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw wykluczenia
z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 2.1 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów np. w tre¶ci FORMULARZA OFERTOWEGO,
3) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - za³±cznik
nr 2.6 do SWZ,
4) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zwieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury,
5) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy,
6) dokumenty, o których mowa w ust. 1, pkt 4 i 5 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, stanowi±ce dowód, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe - za³±cznik nr 2.2 do SWZ,
2) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 2.7 do SWZ.
3) wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej (warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa
w Rozdziale XIII ust. 2 pkt 1 SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3. Informacja o przedmiotowych ¶rodkach dowodowych sk³adanych wraz z ofert±:1) zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych zgodnie z art. 7 pkt 20 ustawy Pzp, tj.:
a) rezerwacjê kabin na promie wraz z jej numerem, które jest potwierdzona przez Zarz±dcê Linii Promowych,
b) szczegó³owego programu wycieczki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz
w nawi±zaniu do kryteriów oceny ofert „dodatkowe atrakcje”,
2) wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki wraz z ofert±,
3) je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidzia³ to w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
4) zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
5) przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania postawione w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) rezerwacja kabin na promie wraz z jej numerem, które jest potwierdzona przez Zarz±dcê Linii Promowych,b) szczegó³owy program wycieczki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz
w nawi±zaniu do kryteriów oceny ofert „dodatkowe atrakcje”,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 1 pkt 1, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ ust. 2 pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.5 do SWZ).
O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3 nale¿y z³o¿yæ:
c) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
lub
d) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Je¿eli o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje - odpowiednio wykonawca/wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia po¶wiadczenia mo¿e dokonaæ pe³nomocnik, o ile uprawnienie to wynika z udzielonego pe³nomocnictwa. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej i zawodowej dopuszcza siê ³±czenie spe³nienia warunku przez Wykonawców,
5) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania,
W przypadku spó³ki cywilnej dokumentem zastêpuj±cym pe³nomocnictwo mo¿e byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników). Sposób z³o¿enia zapisano w ust. 2 pkt 4.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
§ 4WYNAGRODZENIE ORAZ ZAP£ATA WYNAGRODZENIA
4. Nale¿no¶æ za realizacjê wycieczki Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przekazaæ Wykonawcy w formie przelewu bankowego na konto w banku nr ………………………………………………………………………, w dwóch terminach:
1) w terminie 14 dni od dnia popisania umowy - 35% kwoty umowy tj. kwotê …………… z³ (s³ownie: ………………………………………………………………………) po dorêczeniu Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury. Termin p³atno¶ci za fakturê wynosi do 14 dni od daty jej dorêczenia.
2) pozosta³± kwotê w wysoko¶ci ……………………… z³ s³ownie: (………………………………………………………) po realizacji wycieczki i dorêczeniu Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury. Termin p³atno¶ci za fakturê wynosi do 14 dni od daty jej dorêczenia.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7ZMIANA UMOWY
1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany innych podmiotów, o których mowa w § 9 jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SWZ w zakresie jakim Wykonawca polega³ za zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118-122 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1:
a) poprzez zmniejszenie liczby uczestników, zgodnie z zapisami § 4 ust. 3,
3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga podpisania stosownego aneksu do umowy,
4) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, które nie s± istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp,
5) dokonywania zmiany umowy uzasadniaj±cych zmianê ceny lub zakresu obowi±zków Wykonawcy,
w sytuacji przewidzianej w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego, lub przez Wykonawcê.
4. W przypadku zainicjowania zmian przez Wykonawcê, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enie wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania zmian
w przedmiotowej umowie.
5. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej umowie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów uPzp.¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
Odwo³anie przys³uguje na:
-niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
-zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w BZP lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.
Odwo³anie wnosi siê w terminie:
-5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
-10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1.
Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - KPC o apelacji, je¿eli przepisy niniejszego rozdzia³u nie stanowi± inaczej.
Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej "s±dem zamówieñ publicznych".
Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania odwo³awczego do s±du zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³oszenie o zamówieniu lub s± udostêpniane dokumenty zamówienia, wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego.
Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje.
Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby, a jego kopiê przesy³a siê zamawiaj±cemu oraz wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. Do zg³oszenia przyst±pienia do³±cza siê dowód przes³ania kopii zg³oszenia przyst±pienia zamawiaj±cemu oraz wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Zawodowych nr 2 w Bia³ymstoku, ul. ¦wiêtojañska 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obs³uga podró¿y s³u¿bowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym ¶wiadczenie us³ug rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
- Us³uga kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
wiêcej: Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.