eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńświadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147024 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych
na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871219178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ligi Polskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6574290

1.5.8.) Numer faksu: 56 6574290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo@zpotorun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych
na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74464a47-b285-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002782/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanit.-epid. przez okres 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053117/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPO:ZP/7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz wykonywania innych prac porządkowo-czystościowych w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu.

1.1. Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia wg określenia zawartego w Załączniku Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert - w trybie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp - Zamawiający udostępnił Wykonawcom na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1.008.600,00 zł brutto.
Przeprowadzony ranking oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert (z uwzględnieniem odrzucenia konsorcjum IMPEL) wskazuje, że jedyna pozostała w postępowaniu ważna oferta tj.: Security & Cleaning System sp. z o.o., ul. Racławicka 15/19, 53-149 Wrocław, jest ofertą z ceną 1.151.178,24 zł brutto.

W ofercie Security & Cleaning System sp. z o.o., nie stwierdzono oczywistych omyłek rachunkowych i „innych omyłek...”, o których mowa w art. 223 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, a w tej sytuacji cena określona w tej ofercie nie ulegnie zmianie. Cena oferty Security & Cleaning System sp. z o.o., przewyższa jednak o 142.578,24 zł brutto realną kwotę, jaką Zamawiający planuje i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1.008.600,00 zł brutto.
Kwota, którą Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia odzwierciedla jego aktualne możliwości finansowe, a po przeprowadzonym rozeznaniu ewentualnych możliwości zwiększenia tych środków uznano, że nie jest to możliwe w zakresie do ceny najkorzystniejszej oferty. Na tym etapie postępowania wiadomo, że cena tej oferty nie mieści się w ustalonym limicie środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Mając na uwadze, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.008.600,00 zł brutto i nie jest w stanie zwiększyć tych środków do ceny najkorzystniejszej oferty, należy uznać, iż wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1151178,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151178,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.