Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00106029/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427198002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10629821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32627a52-bd19-4971-889c-9c5c499a591d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029552/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Nadzór autorski nad budową CRS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.09.2025.IZ.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczy zadania polegającego na budowie kompleksu Centrum Rozwoju Strykowa składającego się z budynku przedszkola, szkoły podstawowej, domu kultury, hali sportowej, boisk sportowych z
infrastrukturą towarzyszącą, drogi zapewniającej dostęp do jego wszystkich części z parkingami, zielenią i elementami małej architektury.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi polegającej na koordynacji, kontroli, nadzorowaniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych oraz projektów wykonawczych, które mogą powstać w trakcie budowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do weryfikacji propozycji i koncepcji realizacji prac pod względem zgodności z opracowaną dokumentacją projektową, ale również pod względem weryfikacji zmian proponowanych przez wykonawców oraz wynikających ze zmian przepisów prawa, zmian technologii budowlanych oraz potrzeb optymalizacji budowy oraz przyszłych potrzeb eksploatacji obiektów budowlanych przez Zamawiającego.
Pełen zakres realizacji zadania inwestycyjnego objętego nadzorem określa dokumentacja Projektowa stanowiąca załącznik do SWZ dla zadania pn. „Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)” dostępna na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/868145. Wykonawca musi posiadać wymagane prawem uprawnienia do pełnienia funkcji sprawującego nadzór autorski nad robotami budowlanymi w ramach realizowanej inwestycji, o której mowa powyżej.
2.Wykonawca w ramach realizacji umowy przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia w pełnym zakresie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pod nazwą. „Budowa Centrum Rozwoju Strykowa”, tj. zapewni nadzór autorski we wszystkich specjalnościach określonych w ramach zadania:
1) Koordynator zespołu inspektorów nadzoru autorskiego, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
2) Inspektorzy nadzoru autorskiego w następujących specjalnościach:
a) Konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń;
b) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
d) Inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
3) W związku z zakresem nadzoru autorskiego przewidzianego niniejszym zamówieniem, Koordynator zespołu inspektorów
nadzoru autorskiego lub inspektor / inspektorzy, sprawujący nadzór, o których mowa w pkt 2, będzie/będą obecny/obecni na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego 2 dni w każdym miesiącu.
Zamawiający każdorazowo określi, obecności której z osób wskazanych w pkt 2 wymaga w danym miesiącu w ramach realizacji obowiązku stanowiące przedmiot zamówienia.
Ponadto Koordynator zespołu inspektorów nadzoru autorskiego lub inspektor / inspektorzy, sprawujący nadzór, o których mowa w pkt 2, będzie/będą zobowiązani do obecności na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego również na każde wezwanie Zamawiającego, jeśli zaistnieje sytuacja, która wymaga bezwzględnej obecności tych osób (co wynikać będzie z żądania obecności inspektora nadzoru autorskiego zgłoszonego przez koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego lub wykonawcę robót budowlanych), w okresie do dnia zakończenia robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego robót bez uwag. Obecność będzie weryfikowana przez Zamawiającego poprzez analizę wpisów w dzienniku budowy i wizyt w siedzibie Zamawiającego. Brak przedmiotowego wpisu będzie traktowany jako brak obecności na terenie budowy i/lub w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299997,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299997,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKT Radosław Guzowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512010940
7.3.3) Ulica: Woronicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299997,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI STRYKÓW
- Zakup ciągnika rolniczego dla JRP w Strykowie
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w Strykowie- I etap
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg na osiedlu Ługi w Jarocinie
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej utworzenie Bloku operacyjnego z infrastrukturą towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.