Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg dla Gminy Prusice w sezonie zimowym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg dla Gminy Prusice w sezonie zimowym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ffc6f29-bcf8-4ae6-9963-44215fd1a529
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 292682,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237804,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zadanie nr 1 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, według tabeli nr 1.- szacowany czas pracy w ramach zadania to 200 godz. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całomiesięcznego dyżuru w okresie obowiązywania umowy. Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych winno być wykonywane co najmniej jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym typ średni, lub co najmniej jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz., Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń z Wykonawcą w oparciu o faktyczny czas pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego usług do ilości określonej w SWZ i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym z tytułu wynagrodzenia lub odszkodowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 170458,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) zadanie nr 2 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych, według tabeli nr 2.- szacowany czas pracy na drogach to 120 godz. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całomiesięcznego dyżuru w okresie obowiązywania umowy. Ilość zużycia mieszanki piaskowo-solnej 25% ok. 200 ton. Podana ilość mieszanki piaskowo-solnej jest szacunkowa. Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych winno odbywać się co najmniej jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym typ średni, lub co najmniej jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz.
-Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników – szacowany czas pracy 80 godzin. Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników gminnych winno odbywać się pojazdem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym o mocy 20-30 KM koła: przód 6-12'' tył 9,50-16''.
Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w oparciu o faktyczny czas pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego usług do ilości określonej w SWZ i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym z tytułu wynagrodzenia lub odszkodowania. Podana ilość mieszanki piaskowo-solnej jest szacunkowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 197172,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170458,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170458,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170458,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151805255
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Prusice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-110
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRUSICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE PROEKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRUSICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE PROEKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170458,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197172,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197172,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151805255
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Prusice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-110
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRUSICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE PROEKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRUSICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE PROEKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ręczne i mechaniczne oczyszczanie ulic powiatowych na terenie miasta Myślenice
- Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.