eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umowy ramowej na dostawę sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147129 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na dostawę sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartycka 18A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 49 66 200

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 84 03 131

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cbk.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbk.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cbkpan/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na dostawę sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9953b80-a9b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045115/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.ZP.26.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 317073 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego (komputerów klasy desktop i stacji roboczych a także monitorów komputerowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 149187 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu komputerowego (laptopów 14" i 15").

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 167886 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165988,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188792,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165988,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261650136

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-384

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188792,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218761,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261650136

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-384

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218761,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowę ramową zawarto z dwoma wykonawcami.
Formularz ogłoszenia nie umożliwia dodania drugiego wykonawcy.
Całość informacji o ofertach, wykonawcach, którym udzielono zamówienie oraz umowach znajduje się poniżej.

część I – dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego

OFERTY
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: (umowę ramową zawarto z dwoma wykonawcami) 188792,70 PLN
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie (dotyczy obu wybranych wykonawców)

WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
I WYKONAWCA
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261650136
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-384
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie
II WYKONAWCA
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel sp. z o. o.
Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8990022713
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 50-449
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie

UMOWA
I WYKONAWCA
Data zawarcia umowy ramowej: 2021-07-08
Wartość umowy ramowej: 188792,70 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 31 grudnia 2021 r.
II WYKONAWCA
Data zawarcia umowy ramowej: 2021-07-07
Wartość umowy ramowej: 188792,70 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 31 grudnia 2021 r.

część II – dostawa przenośnego sprzętu komputerowego

OFERTY
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: (umowę ramową zawarto z dwoma wykonawcami) 218761,65 PLN
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie (dotyczy obu wybranych wykonawców)

WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
I WYKONAWCA
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261650136
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-384
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie
II WYKONAWCA
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel sp. z o. o.
Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8990022713
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 50-449
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie

UMOWA
I WYKONAWCA
Data zawarcia umowy ramowej: 2021-07-08
Wartość umowy ramowej: 218761,65 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 31 grudnia 2021 r.
II WYKONAWCA
Data zawarcia umowy ramowej: 2021-07-07
Wartość umowy ramowej: 218761,65 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 31 grudnia 2021 r.
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.