Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123486/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50
1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem:https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf74015-bbf0-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020758/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123486/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 na potrzeby Gminy Kamieńsk. Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu typu. kosiarki).Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail), określających zapotrzebowanie. Minimalna wielkość jednorazowego zamówienia wynosi 100 litrów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówioną benzynę na własny koszt środkiem transportu wyposażonym w urządzenie pomiarowe posiadające aktualną legalizację, maksymalnie w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail).
Maksymalne zapotrzebowanie – 2.000 litrów, minimalna ilość benzyny bezołowiowej do zakupienia, której zobowiązuje się Zamawiający w trakcie realizacji umowy – 1.500 litrów.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w obowiązujących przepisach w tym m. in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2021r poz. 133 ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j. Dz. U z 2022r poz. 403) oraz wydanych na podstawie w/w ustaw aktów wykonawczych w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2015r poz. 1680). Wykonawca przedstawi na dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 11650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Kamieńsk. Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie zbiornika o pojemności 2.700,00 l zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego.Maksymalne zapotrzebowanie – 70.000 litrów, minimalna ilość oleju napędowego do zakupienia, której zobowiązuje się Zamawiający w trakcie realizacji umowy – 65.000 litrów.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w obowiązujących przepisach w tym m. in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2021r poz. 133 ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j. Dz. U z 2022r poz. 403) oraz wydanych na podstawie w/w ustaw aktów wykonawczych w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2015r poz. 1680). Wykonawca przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail), określających zapotrzebowanie. Minimalna wielkość jednorazowego zamówienia wynosi 2000 litrów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony olej napędowy na własny koszt środkiem transportu wyposażonym w urządzenie pomiarowe posiadające aktualną legalizację, maksymalnie w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 451570,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12394,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12645,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12394,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEROIL Sp.J. Kameccy - Galuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7690502029
7.3.3) Ulica: Kol. Szczercowska 4
7.3.4) Miejscowość: Szczerców
7.3.5) Kod pocztowy: 97-420
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTEROIL" SPÓŁKA JAWNA KAMECCY - GALUBA
jakie przetargi wygrała firma
"INTEROIL" SPÓŁKA JAWNA KAMECCY - GALUBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12394,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477928,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477981,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477928,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEROIL Sp.J. Kameccy - Galuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7690502029
7.3.3) Ulica: Kol. Szczercowska 4
7.3.4) Miejscowość: Szczerców
7.3.5) Kod pocztowy: 97-420
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTEROIL" SPÓŁKA JAWNA KAMECCY - GALUBA
jakie przetargi wygrała firma
"INTEROIL" SPÓŁKA JAWNA KAMECCY - GALUBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477928,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KAMIEŃSK
więcej: przetargi KAMIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.