Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091387/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021474753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Urazka 11
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 510 125 451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgk.brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_brzegdolny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2a7bed-2b9e-42cb-b01a-695063c5961c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont nawierzchni z tłucznia kamiennego4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 291698,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont nawierzchni bitumicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 258376,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont chodników/ciągów pieszo-jezdnych/placów z kostki brukowej4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 129242,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
Cena (C) – 60 pkt.
Gwarancja (G) – 20 pkt.
Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności
powinno być:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności
Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
Cena (C) – 60 pkt.
Gwarancja (G) – 20 pkt.
Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności
powinno być:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności
Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
Cena (C) – 60 pkt.
Gwarancja (G) – 20 pkt.
Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności
powinno być:
liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności
Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.