eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg DolnyRemonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021474753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Urazka 11

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 510 125 451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgk.brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2a7bed-2b9e-42cb-b01a-695063c5961c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont nawierzchni z tłucznia kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 291698,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont nawierzchni bitumicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 258376,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych - remont chodników/ciągów pieszo-jezdnych/placów z kostki brukowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 129242,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
 Cena (C) – 60 pkt.
 Gwarancja (G) – 20 pkt.
 Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności

powinno być:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności

Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
 Cena (C) – 60 pkt.
 Gwarancja (G) – 20 pkt.
 Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności

powinno być:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności

Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03.03.2025 r. Zamawiający zauważył, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia wystąpił błąd pisarski. W rozdziale XXII Kryteria i zasady oceny ofert ust. 1 Zamawiający wskazał kryteria jakimi będzie się kierował przy ocenie ofert. Kryteriami tymi są:
 Cena (C) – 60 pkt.
 Gwarancja (G) – 20 pkt.
 Wydłużenie terminu płatności faktury (P) – 20 pkt.
Przy ocenianiu ofert Zamawiający zauważył, że w rozdz. XXII ust 2 pkt. 3 we wzorze dot. wyliczenia punktów za wydłużenie terminu płatności faktury nastąpiła pomyłka, tj:
jest:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 10
max wydłużenie terminu płatności

powinno być:

liczba dni wydłużenia terminu w badanej ofercie
P = ------------------------------------- -------- x 20
max wydłużenie terminu płatności

Wobec powyższego Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo określić ilości punktów, które należy przyznać Wykonawcom za kryterium „wydłużenie terminu płatności faktury”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.