eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy ul. W. Chrzanowskiego 19



Og³oszenie z dnia 2021-08-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00147188 z dnia 2021-08-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy ul. W. Chrzanowskiego 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Po³udnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 35 509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy ul. W. Chrzanowskiego 19

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f26b4d9-faa2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00147188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000015/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Wykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy ul. W. Chrzanowskiego 19

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ w Rozdz. 2 i 24

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lona za³±cznik 13 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lona za³±cznik 13 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/33/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 261728,19 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy
ul. W. Chrzanowskiego 19.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Wykonanie ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 153 "S³oneczne Przedszkole" przy ul. W. Chrzanowskiego 19” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³ce ew. nr 9 z obrêbu 3-04-01 w Dzielnicy
Praga-Po³udnie.
Celem inwestycji jest modernizacja ogrodu przedszkolnego.

ZAKRES ZADANIA (zlecenia)
Ze wzglêdu na obecnie posiadane ograniczone ¶rodki finansowe Zamawiaj±cy planuje zastosowanie podczas postêpowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. u. 2021 poz. 1129 t.j.).
Oferent przed³o¿y ofertê na realizacjê zadania podstawowego oraz poda cenê realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenê i mo¿liwo¶æ ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.
Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizacjê przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).

Do zadania podstawowego (gwarantowanego) nale¿±:
1) prace przygotowawcze, demonta¿owe (w tym wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów ma³ej architektury i betonowych obrze¿y),
2) wybudowanie tarasu wokó³ drzewa i obudowa piaskownicy z desek typu tarasowego,
3) wybudowanie lub zakup, dostawa i monta¿ altany ogrodowej edukacji ekologicznej
z wyposa¿eniem (sto³y i ³awy), (przy zakupie gotowej altany tolerancja wymiaru tj. d³ugo¶ci i szeroko¶ci jest +/- 3%),
4) zakup, dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury, (tj. piaskownicy, ³awek parkowych, tablicy z regulaminem, paj±ka linowego „namiot”),
5) zakup, dostawê ro¶lin, wykonanie nasadzeñ zieleni, gospodarkê drzewostanem wykonanie drewnianych skrzyñ do uprawy ro¶lin,
6) wykonanie instalacji nawodnienia terenu,
7) za³o¿enie trawnika wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej,
8) elementy uzupe³niaj±ce tj. demonta¿ i ponowny monta¿ istniej±cych bujaków sprê¿ynowych i naprawa piaskownicy,
9) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.

Do zadania opcjonalnego „prawo opcji” nale¿y:
1) wybudowanie nawierzchni bezpiecznej – bezspoinowej, poliuretanowej wraz z podbudow± i obrze¿ami betonowymi,
2) zakup, dostawê i monta¿ urz±dzenia zabawowego „statek”,
3) usuniêcie trzech drzew i wykonanie nasadzeñ zastêpczych,
4) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ czê¶æ zamówienia okre¶lona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, lub skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie, w szczególno¶ci w przypadku nieuzyskania ¶rodków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i akceptuje warunki okre¶lone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej dorêczonym osobi¶cie lub drog± elektroniczn± (skan pisma przy emailu), nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed koñcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych okre¶la kosztorys ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporz±dzonej przez Wykonawcê oferty.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna: projekt wykonawczy pn.: REMONT PLACU ZABAW – ETAP II w ogrodzie Przedszkola Nr 153ul. W. Chrzanowskiego 19, 04-392 Warszawa dz. nr 9 obrêb 3-04-01, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±cznik nr 1 do umowy.

2. Szczegó³owy opis oraz zakres robót okre¶laj± za³±czniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
3. Dodatkowe obowi±zki Wykonawcy wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez ca³y okres realizacji zamówienia zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpo¶rednio realizuj±cych prace na terenie budowy, wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci: roboty zwi±zane z budowaniem nawierzchni poliuretanowych, robót ogrodniczych oraz robót zwi±zanych z monta¿em elementów ma³ej architektury, z wykonaniem instalacji nawodnienia terenu.
Powy¿szy warunek zostanie spe³niony poprzez nawi±zanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych ju¿ u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegó³owe wymogi okre¶la § 5 Wzoru umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Do zadania opcjonalnego „prawo opcji” nale¿y:
1) wybudowanie nawierzchni bezpiecznej – bezspoinowej, poliuretanowej wraz z podbudow± i obrze¿ami betonowymi,
2) zakup, dostawê i monta¿ urz±dzenia zabawowego „statek”,
3) usuniêcie trzech drzew i wykonanie nasadzeñ zastêpczych,
4) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ czê¶æ zamówienia okre¶lona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, lub skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie, w szczególno¶ci w przypadku nieuzyskania ¶rodków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i akceptuje warunki okre¶lone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej dorêczonym osobi¶cie lub drog± elektroniczn± (skan pisma przy emailu), nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed koñcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych okre¶la kosztorys ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporz±dzonej przez Wykonawcê oferty.
Termin realizacji:
Zadanie podstawowe (gwarantowane) do 9 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Zadanie opcjonalne do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 20.12.2021 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdz. 20 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto dla zadania opcjonalnego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Warunki udzia³u w postêpowaniu:
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wyka¿±, ¿e:
1) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±cych na wybudowaniu i/lub przebudowaniu placu zabaw, gdzie w zakresie by³a budowa nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej, o warto¶ci brutto min. 100.000,00 z³ ka¿da z tych robót. Do wykazu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje, protoko³y odbioru, itp.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa Rozdz. 16 pkt 2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
Wykaz winien zawieraæ m.in. rodzaj i warto¶æ wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ).
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci: karty katalogowej/technicznej (potwierdzaj±cej parametry opisane w projekcie wykonawczym) oraz aktualny certyfikat na urz±dzenie zabawowe - zestaw „statek”.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê, w sk³ad której wchodzi:
1. Wype³niony Formularz oferty - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Nale¿y do³±czyæ go na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl jako osobny plik, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór druku - za³±cznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu, okre¶lonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - za³±cznik nr 3 do SWZ).
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - za³±cznik nr 5 do SWZ) nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Pe³nomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest sk³adana przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie lub gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularz oferty.
4. Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê powinny byæ podpisane przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych w § 15 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Podmioty zagraniczne musz± spe³niaæ warunki udzia³u ujête w Rozdz. 15 w SWZ i sk³adaj± dokumenty, o których mowa w Rozdz. 16 i 17 w SWZ ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby sk³adane w ofercie dokumenty by³y podpisane przez osobê b±d¼ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX ustawy Pzp.
3. Uwaga dotycz±ca sposobu oceny ofert:
W pkt 4.3.5.) Kryterium 1 - Cena oznacza Cenê brutto dla zadania podstawowego.
2021-08-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.