Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273855/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556440300
1.5.8.) Numer faksu: 556440301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminabraniewo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd57d4a-b4ba-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z Infrastrukturą w Gminie Braniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109725/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11)Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dokonano oceny struktury osiągniętych przychodów za lata 2019, 2020 i 2021.
Stosunek przychodów ze sprzedaży netto ogółem do wartości zadań powierzonych przez Gminę Braniewo wynosi ponad 90%.
Zamawiający sprawuje nad Spółką PERiG kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Braniewo posiada 100 % udziałów w spółce PERiG Sp. z o.o.
W związku z wypełnieniem ustawowej przesłanki, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy prawo zamówień publicznych, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGK.271.1.2022.BR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2601563,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie ma polegać na budowie nowej oraz modernizacji Istniejącej sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w gminie Braniewo wraz z infrastrukturą. Istniejąca sieć Wodociągowa oraz kanalizacyjna z uwagi na swój wiek Ulega częstym awariom i uszkodzeniom, co sprawia, że jej Eksploatacja staje się coraz bardziej kosztowna. Konieczność budowy nowej infrastruktury jest Podyktowana brakami ciągłości sieci wodociągowo – Kanalizacyjnej, oraz wzrostem ilości budowy nowych punktów włączeniowych do sieci. Dodatkowo planowany jest samochodu wozu asenizacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3199923,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3199923,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3199923,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170991585
7.3.4) Miejscowość: Młoteczno
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3199923,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wysoka (ETAP I)"
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chalin w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.