eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówMateria³y Opatrunkowe



Og³oszenie z dnia 2023-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y Opatrunkowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalstaszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materia³y Opatrunkowe

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4df1e56-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00147201

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037985/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.35 Materia³y opatrunkowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4df1e56-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpitalstaszow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em numer 20 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em numer 32 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em numer 32 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-14/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
a) bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U. z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
b) Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
3) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
a) bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U.
z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
b) Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
3) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡
1. Oferta - formularz oferty. Uwaga! Nie nale¿y zmieniaæ nazwy pliku nadanej przez Platformê e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” nale¿y zawsze otwieraæ w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
2. Formularz asortymentowo cenowy w zakresie wybranych przez Wykonawcê czê¶ci (pakietów) - za³±cznik numer 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - za³±cznik numer 4 do SWZ.
4. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia:
a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli dokument Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
• bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U.
z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
• Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
c) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
- Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.