Og³oszenie z dnia 2023-03-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00186296/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y Opatrunkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalstaszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y Opatrunkowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4df1e56-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00147201
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037985/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.35 Materia³y opatrunkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4df1e56-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpitalstaszow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em numer 20 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em numer 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em numer 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-14/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- opis przedmiotu zamówienia: Formularz asortymentowo-cenowy dla poszczególnych pakietów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,2) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
a) bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U. z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
b) Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
3) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,2) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
a) bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U.
z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
b) Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
3) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡1. Oferta - formularz oferty. Uwaga! Nie nale¿y zmieniaæ nazwy pliku nadanej przez Platformê e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” nale¿y zawsze otwieraæ w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
2. Formularz asortymentowo cenowy w zakresie wybranych przez Wykonawcê czê¶ci (pakietów) - za³±cznik numer 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - za³±cznik numer 4 do SWZ.
4. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia:
a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli dokument Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) Materia³y informacyjne na temat oferowanego produktu, takie jak np. karty katalogowe, foldery, ulotki, etykiety handlowe, zdjêcia lub inne materia³y - potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego, opisanych w formularzu cenowym,
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane produkty:
• bêd±ce wyrobami medycznymi posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu oraz spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz.U.
z 2022 r., poz. 774 ze zm.), jej przepisów przej¶ciowych i wykonawczych oraz Rozporz±dzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (je¿eli prawo nak³ada obowi±zek posiadania takich dokumentów) lub stosowne o¶wiadczenie, i¿ do danego produktu nie stosuje siê w/w przepisów.
• Posiadaj± dodatkowe dokumenty wyszczególnione w za³±czniku asortymentowo cenowym dla poszczególnych pakietów.
c) Sterylne próbki - w ilo¶ci 5 szt. do ka¿dej pozycji z pakietu numer 3 - dostarczone w terminie sk³adania ofert na sekretariat Zamawiaj±cego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
- Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Staszów i jednostek bud¿etowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
- Przebudowa drogi le¶nej nr 97 po³o¿onej na terenie le¶nictwa Golejów
- Remont budynku Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Staszowie
wiêcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJ¡CEGO KALPROTEKTYNÊ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Ró¿ne wyroby medyczne oraz ob³o¿enia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.