eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaUsługi psychologiczne, pedagogiczne oraz opinie psychologiczne - POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz opinie psychologiczne
- POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wałbrzyska 15

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.swidnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz opinie psychologiczne
- POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5f0d91-a2de-4248-84f3-8a8774977e62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033988/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz opinie psychologiczne - POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1207736,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 401535,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1– POMOC PSYCHOLOGICZNA

Kody CPV:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85310000-5 Usługi pracy społecznej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych w planowanym szacunkowym wymiarze około 2.151 h zegarowych w latach 2025 - 2027, tj. po około 717 h
w danym roku kalendarzowym w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze około 14 h tygodniowo w latach 2025-2027. Z wyłączeniem 52 tygodnia w 2025 r., 2026 r. oraz 2027 r. oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesiące lipiec/ sierpień 2025 r., 2026 r. oraz 2027 r. Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejszy się w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe.

W ramach zadania przewiduje się także udzielenie na osobne zlecenie poradnictwa interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych, losowych, które mogą wystąpić na terenie powiatu świdnickiego w wymiarze około 35 h w danym roku kalendarzowym.

Usługi realizowane będą na terenie miasta Świdnica, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego, w dniach roboczych tygodnia (konsultacje indywidualne minimum dwa dni) oraz w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym - z zastrzeżeniem, że usługa poradnictwa interwencyjnego będzie realizowana na terenie powiatu świdnickiego w dni robocze oraz dni wolne, w tym święta.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) udzielanie wsparcia psychologicznego osobom dorosłym znajdującym się w kryzysie, które zgłaszają taką potrzebę oraz dzieciom i młodzieży znajdującym się w kryzysie, na wniosek rodzica lub opiekuna prawnego,
2) podejmowanie działań interwencyjnych w czasie pełnienia dyżuru psychologa względem dzieci i młodzieży, wymagających nagłej interwencji kryzysowej,
3) prowadzanie diagnozy problemów małoletnich klientów PCPR ,
4) prowadzenie terapii lub wsparcia psychologicznego: dzieci i młodzieży – pochodzących z terenu powiatu świdnickiego, na wniosek rodzica lub opiekuna prawnego,
5) prowadzenie interwencji kryzysowych - telefonicznych,
6) prowadzenie dokumentacji obowiązującej w PCPR m.in.: karty informacyjnej klienta, arkusza pracy specjalisty, zestawienia udzielonego wsparcia za dany miesiąc, sprawozdań,
7) prowadzenia rejestru przyjętych małoletnich klientów,
8) prowadzenie ścisłej współpracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania m.in. ośrodkami pomocy społecznej, podmiotami realizującym zadania z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej, sądem, prokuraturą, placówkami oświatowymi,
9) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
10) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszej umowy,
11) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
12) przedkładania do 10-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem:
a) liczby małoletnich osób, którym udzielono pomocy,
b) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie psychologiczne i liczby małoletnich klientów, które z niego skorzystały,
c) liczby godzin przeznaczonych na terapię psychologiczną i liczby małoletnich klientów, które z niej skorzystały,
d) zestawienia rodzaju problemów jakie były przedmiotem wsparcia i/lub terapii małoletnich klientów,
e) liczby dorosłych osób, którym udzielono pomocy,
f) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie psychologiczne i liczby dorosłych klientów, które z niego skorzystały,
g) liczby godzin przeznaczonych na terapię psychologiczną i liczby dorosłych klientów, które z niej skorzystały,
h) zestawienia rodzaju problemów jakie były przedmiotem wsparcia i/lub terapii dorosłych klientów,
i) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej,
13) zachowania zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1026) w tajemnicy informacji związanych z klientami, uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi.
Dodatkowe wymagania:
1) Wymiar godzinowy usługi - do około 14 godzin w tygodniu przez 3 dni powszednie od poniedziałku do piątku, tj. w godzinach od 12.30 do 18.30 z zapewnieniem dwóch dni
na obsługę dzieci i młodzieży w łącznym wymiarze 8 h.
3) Terminy i godziny świadczenia usługi są każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym (godziny pracy psychologów nie powinny się ze sobą pokrywać).
4) Wykonawca nie może powierzyć wykonania wynikających z umowy czynności innym osobom bez zgody Zamawiającego.
5) W przypadku zmiany osoby wykonującej przedmiot umowy nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SWZ dla Wykonawcy.
6) Za zmianę i zagwarantowanie innej niż wskazana w umowie osoby wykonującej usługę
odpowiada Wykonawca.
7) W trakcie realizacji zadania osoba/osoby wskazane do świadczenia usługi będą uczestniczyły w superwizji, co najmniej raz na kwartał.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Forma współpracy z Wykonawcą to umowa cywilno - prawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 213135,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WSPARCIE PEDAGOGICZNE W RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ

Część nr 2 - obejmuje około 240 h w danym roku kalendarzowym.

Kody CPV:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 Usługi pracy społecznej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie pedagogiczne dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej oraz rodziców dzieci objętych tą pieczą w przewidywanym wymiarze około 20 h zegarowych miesięcznie dla danej części/zadania.
Planowany szacunkowy wymiar to około 720 h zegarowych w latach 2025 - 2027, tj. po około 240 h w danym roku kalendarzowym dla danej części.

Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia są osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczone w pieczy zastępczej oraz rodzice dzieci objętych tą pieczą.
2) Lista uczestników będzie miała charakter otwarty, tj. Zamawiający na każdym etapie realizacji zadania może skierować osobę do objęcia wsparciem, może również w porozumieniu z Wykonawcą zakończyć wsparcie na każdym etapie realizacji zadania.
3) Ustala się, że czas trwania jednej godziny wsparcia wynosi 60 minut.
4) Usługa realizowana będzie na terenie miasta Świdnica, w siedzibie wskazanej przez Wykonawcę.
5) Wsparcie będzie realizowane w dniach roboczych tygodnia w godzinach popołudniowych tj. od 14:00 do 18:00, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
6) Zamawiający uiści wynagrodzenie Wykonawcy wyłącznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.

Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.:
1) sporządzenie wstępnego harmonogramu zawierającego m.in. propozycję terminów przeprowadzenia wsparcia.
2) dokumentowanie prowadzonych działań za pomocą formularza potwierdzającego realizację zadania w danym dniu i godzinie, zawierającej datę, imię i nazwisko oraz podpis osoby uczestniczącej we wsparciu, zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego,
3) sporządzania informacji o udzielonym wsparciu zawierającą m.in. przyczynę zgłoszenia, datę i ilość przeprowadzonego wsparcia oraz wnioski i zalecenia, zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego,
4) udział w ocenach sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej,
5) współpraca z organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej oraz koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej w celu zwiększenia skuteczności działań wobec dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej i jego rodziny.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera wspólny projekt umowy dla części nr 6 i 7, który stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Forma współpracy z Wykonawcą to umowa cywilno - prawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 70200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WSPARCIE PEDAGOGICZNE W RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ

Część nr 3 - obejmuje około 240 h w danym roku kalendarzowym.

Kody CPV:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 Usługi pracy społecznej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie pedagogiczne dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej oraz rodziców dzieci objętych tą pieczą w przewidywanym wymiarze około 20 h zegarowych miesięcznie dla danej części/zadania.
Planowany szacunkowy wymiar to około 720 h zegarowych w latach 2025 - 2027, tj. po około 240 h w danym roku kalendarzowym dla danej części.

Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia są osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczone w pieczy zastępczej oraz rodzice dzieci objętych tą pieczą.
2) Lista uczestników będzie miała charakter otwarty, tj. Zamawiający na każdym etapie realizacji zadania może skierować osobę do objęcia wsparciem, może również w porozumieniu z Wykonawcą zakończyć wsparcie na każdym etapie realizacji zadania.
3) Ustala się, że czas trwania jednej godziny wsparcia wynosi 60 minut.
4) Usługa realizowana będzie na terenie miasta Świdnica, w siedzibie wskazanej przez Wykonawcę.
5) Wsparcie będzie realizowane w dniach roboczych tygodnia w godzinach popołudniowych tj. od 14:00 do 18:00, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
6) Zamawiający uiści wynagrodzenie Wykonawcy wyłącznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.

Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.:
1) sporządzenie wstępnego harmonogramu zawierającego m.in. propozycję terminów przeprowadzenia wsparcia.
2) dokumentowanie prowadzonych działań za pomocą formularza potwierdzającego realizację zadania w danym dniu i godzinie, zawierającej datę, imię i nazwisko oraz podpis osoby uczestniczącej we wsparciu, zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego,
3) sporządzania informacji o udzielonym wsparciu zawierającą m.in. przyczynę zgłoszenia, datę i ilość przeprowadzonego wsparcia oraz wnioski i zalecenia, zgodnie z wzorem udostępnionym przez Zamawiającego,
4) udział w ocenach sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej,
5) współpraca z organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej oraz koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej w celu zwiększenia skuteczności działań wobec dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej i jego rodziny.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera wspólny projekt umowy dla części nr 6 i 7, który stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Forma współpracy z Wykonawcą to umowa cywilno - prawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 70200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4 – BADANIA PSYCHOLOGICZNE
WRAZ Z OPRACOWYWANIEM OPINII

Kody CPV:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85310000-5 Usługi pracy społecznej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa


Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań psychologicznych wraz z opracowaniem opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.

Planowana szacunkowa liczba wydanych opinii to około 120 sztuk badań w latach 2025 - 2027, tj. po około 40 opinii w danym roku kalendarzowym.

Opis zamówienia:
1. Odbiorcami badań są rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinny dom dziecka oraz kandydaci na rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinne domy dziecka,
z powiatu świdnickiego.
2. Przez opinię o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka należy rozumieć opinię wydaną na podstawie art. 42 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
3. Lista osób będzie miała charakter otwarty, tj. Zamawiający na każdym etapie realizacji zadania może skierować osobę do objęcia badaniem.
4. Przeprowadzenie badań w oparciu o stosowne testy psychologiczne, w tym m.in. skala postaw rodzicielskich M. Ploppa, kwestionariusz inteligencji emocjonalnej INTE, CISS, EPQ-R z zastrzeżeniem, że wobec osoby badanej nie było wcześniej stosowane to narzędzie badawcze. Zastosowane w badaniach testy psychologiczne będą dostosowane do wykształcenia i potencjału osób poddanych badaniu.
5. Realizacja zadania winna nastąpić w terminie 14 dni od przeprowadzenia badania.
6. Opinia winna zawierać następujące elementy:
1) oznaczenie jednostki wydającej opinię, pełna nazwa, adres,
2) numer opinii oraz datę wydania opinii,
3) podstawę prawną wydania opinii,
4) imię i nazwisko osoby, której dotyczy opinia, datę i miejsce urodzenia oraz miejsce zamieszkania,
5) ocenę predyspozycji i motywacji do pełnienia określonej formy rodzinnej pieczy zastępczej,
6) uzasadnienie do sporządzonej ww. oceny uwzględniające między innymi opis przeprowadzonych czynności w tym opis metod, narzędzi oraz sposób i porządek przeprowadzenia badań,
7) omówienie całości materiału, w tym:
a) opis struktury rodzinnej osób opiniowanych,
b) opis obecnego stanu zdrowia opiniowanych oraz wcześniej przebytych chorób, pobytów w szpitalu itp.,
c) opis predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, niezawodowej lub rodzinnego domu dziecka na podstawie zastosowanych badań,
d) opis potencjałów, zasobów oraz deficytów uczestników badań, przedstawienie wniosków z ich uzasadnieniem,
e) wskazanie obszarów wymagających poprawy - jeśli istnieją,
f) imię i nazwisko oraz podpis osoby sporządzającej opinię.
7. Usługa realizowana będzie na terenie powiatu świdnickiego, w siedzibie wskazanej przez Wykonawcę.
8. Zamawiający uiści wynagrodzenie Wykonawcy wyłącznie w przypadku faktycznego przeprowadzenia badania.
9. Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.:
1) przeprowadzenie badań w oparciu o stosowne testy psychologiczne,
2) wydania opinii zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Forma współpracy z Wykonawcą to umowa cywilno - prawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAY SANE AND KIND PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE I SEKSULOGICZNE MGR URSZULA JADOWSKA-QUINN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884 256 78 66

7.3.3) Ulica: Komunardów 11/3b

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. unieważnił część nr 2 niniejszego postępowania.

Powód unieważnienia: jedyna oferta złożona do niniejszej części podlega odrzuceniu.

„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Joanna Dejnaka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych

7.3.3) Ulica: Brzegowa 123b/6

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PSYCHOLOGIK Dawid Suchodolski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8841826903

7.3.3) Ulica: Wałbrzyska 8

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44398,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość szacunkowa zamówienia:

- zamówienie podstawowe: 401.535,00 zł,
- opcje: 281.074,50 zł,
- tzw. wolna ręka: 401.535,00 zł.

Ogółem wartość (po uwzględnieniu wskaźnika waloryzacji): 1.207.736,97 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.