eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarwiceDostawa komputerów typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym oraz dysków SSD na potrzeby szkół podstawowych na terenie gminy Barwice



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147420 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym oraz dysków SSD na potrzeby szkół podstawowych na terenie gminy Barwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22

1.5.2.) Miejscowość: Barwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943736309

1.5.8.) Numer faksu: 943736349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.barwice.pl/index.php?id=275967

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym oraz dysków SSD na potrzeby szkół podstawowych na terenie gminy Barwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a778a81-e39c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa komputerów na potrzeby szkół podstawowych na terenie gminy Barwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111826/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148894,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 36 szt. fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych komputerów typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, 12 szt. oprogramowania biurowego i 12 szt. dysków SSD na potrzeby szkół podstawowych na terenie gminy Barwice.
2. Zamawiający nie dopuszcza oferowania sprzętu używanego lub po reaktywacji.
3. Sprzęt powinien być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z dokumentami gwarancyjnymi i instrukcją obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia na własny koszt do siedziby:
1. Szkoły Podstawowej w Starym Chwalimiu, Stary Chwalim 39, 78-460 Barwice:
a) komputery typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym
i oprogramowaniem biurowym – ilość 12 kpl.
b) oprogramowanie biurowe - ilość 12 szt.
c) dyski twarde SSD 256 GB - ilość 12 szt.
2. Szkoły Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach, ul. Moniuszki 12, 78-460 Barwice:
a) komputery typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym
i oprogramowaniem biurowym – ilość 24 kpl.
w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji liczony będzie od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37453300-1 - Dyski

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121648,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168126,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121648,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT PLUS Spółka z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721247273

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121648,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.