Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00087803/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00095517/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e02cb299-0a38-446a-8cf7-cea172baae4a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e02cb299-0a38-446a-8cf7-cea172baae4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004920/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka Bajka w Rzepinie Drugim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FERS: PL - Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1725840 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynku żłobka Bajka z instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej, przebudową przyłącza kanalizacji w gruncie, placem zabaw oraz murami oporowymi na działkach o nr ewid. 5/1 i 5/5 w miejscowości Rzepin Drugi.
Na działce nr ewid 5/1 zlokalizowany jest budynek żłobka, natomiast na działce 5/5 usytuowany jest plac zabaw dla dzieci żłobkowych oraz miejsca postojowe dla obsługi żłobka w ilości 16 szt.
Istniejący budynek żłobka został wzniesiony w latach 80-tych XXw. w technologii tradycyjnej murowanej. Posiada przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej i gazu. W obecnej chwili z budynku korzysta 15 dzieci.
Zaplanowano rozbudowę budynku – w kierunku wschodnim w celu dostosowania obiektu do opieki na 30 dzieci.
Budynek po rozbudowie i przebudowie będzie w kształcie prostokąta, wolnostojący, jednokondygnacyjny, bez podpiwniczenia. Przewidziano 2 sale dydaktyczne dla dzieci w wieku od 1 - 3-lat. Sale żłobka będą posiadać niezależne węzły sanitarne wyposażone w sprzęt odpowiedni dla grupy wiekowej. Ponadto w placówce wydzielone zostanie pomieszczenia o funkcji socjalnej dla pracowników, gospodarczo-technicznej, szatni.
Główne wejście do budynku żłobka zlokalizowane będzie od strony południowej. Przy wejściu głównym zlokalizowana zostanie szatnia ogólna dla dzieci, tuż obok WC ogólnodostępne i pomieszczenie na wózki oraz pokój socjalny/dyrektora. W głębi budynku zlokalizowany będzie blok żywieniowy (wydawalnia posiłków, zmywalnia i przyjęcie dostaw) oraz pomieszczenie techniczne (gospodarcze z miejscem na piec gazowy), a także dwie sale pobytu dzieci z wejściem z dróg komunikacji wewnętrznej połączone z węzłami sanitarnymi. W ramach przebudowy zostanie wydzielony korytarz, który umożliwi komunikację miedzy istniejącą częścią budynku a jego rozbudową.
Strefy w budynku po projektowanej przebudowie i rozbudowie:
Strefa komunikacji – wydzielone wygodne wejście główne do budynku, korytarz odrębne wejście dla dostaw cateringowych;
Strefa ogólna - edukacyjna: sale żłobkowe na poziomie parteru;
Strefa administracji – pokój dyrektora wraz z pokojem socjalnym dla pracowników;
Strefa pomocnicza - szatnia dla dzieci, pomieszczenie techniczne, wózkownia;
Strefa sanitarna - toalety dla dzieci i nauczycieli, W.C. ogólnodostępne, pomieszczenie porządkowe.
W związku z inwestycją polegającą na rozbudowie istniejącego budynku w Rzepinie Drugim oraz kolizją przewidzianej rozbudowy z istniejącym placem zabaw, zaprojektowano nowy plac zabaw przystosowany dla dzieci żłobkowych.
Planowane prace będą obejmowały budowę: placu zabaw, dojść utwardzonych, ogrodzenia wraz z furtkami oraz instalację niezbędnego sprzętu zabaw.
Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu. Przy prowadzeniu prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na granice działki inwestora. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Zaprojektowano poziom główny dla placu zabaw wynoszący 250,10 p.p.m. Plac zabaw o powierzchni 186,65m2 posiada spadek 0,5% w kierunku zachodnim . Ze względu na bardzo duże spadki terenu oraz potrzebę wykonania placu zabaw w poziomie zaprojektowano mury oporowe (obwodowe w celu wyrównania poziomów pod montaż zabawek).
Elementy zabawowe o konstrukcji drewnianej: karuzela, bujak, zestaw edukacyjny domek, zestaw edukacyjny ścianka, zestaw mały statek ze ślizgawką, huśtawka krzesełkowa – podwójna.
Pod poszczególne elementy placów zabaw dla dzieci przyjęto wykonanie nawierzchni syntetycznej (bezpiecznej) z obramowaniem obrzeżami elastycznymi. Nawierzchnia bezpieczna - kolor pomarańczowy (RAL 2011) – pod zabawkami. Nawierzchnia bezpieczna - kolor zielony (RAL 6032) – pozostała część placu zabaw.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe, wykonanie ścian parteru, wykonanie stropu nad parterem, wykonanie przebudowy, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, wykonanie elewacji, wykonanie instalacji wewnętrznych, roboty wykończeniowe, osadzenie murów oporowych, wykonanie placu zabaw. Kolejność realizacji: rozbiórka istniejącego placu zabaw i przebudowa przyłącza kanalizacji, wykonanie rozbudowy i przebudowy, dojście i dojazdy, urządzenie zieleni.
Budynek żłobka Bajka i plac zostały dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:
1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z programu FERS: PL - Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH + w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45441000-0 - Roboty szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2433867,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3282972,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2433867,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588
7.3.3) Ulica: Garbarska 53
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2433867,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.